Poll

De Mol is...

Roderick Veelo
17 (30.4%)
Toine van Peperstraten
5 (8.9%)
Een vrouw
34 (60.7%)

Totaal aantal stemmen: 54

Auteur Topic: De Mol is...  (gelezen 2871 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol is...
« Gepost op: 27-03-2006, 14:20:59 »
Velen dachten dat de Mol nu wel een man moet zijn,maar met het vetrek van al 3 mannen en de mogelijkheid dat Toine volgende week vetrekt is de kans dat De Mol,weer een vrouw is steeds groter.

Maar wat denk jij nu ?

(wijzigen is mogelijk)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is...
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2006, 14:24:41 »
Voor de 1ste 2 afleveringen had ik Richard Groenendijk en voor aflevering 3,Roderick Veelo. Alle 3 mannen,maar begin toch een beetje te twijvelen omdat ik denk dat Toine mogelijk vrijdag vetrekt en alleen nog Roderick als Mol kunnen aanwijzen.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol is...
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2006, 14:28:45 »
Ik heb Milouska als mol. Maar zou het erg grappig vinden als Roderick overblijft als mol tussen allemaal vrouwen. Toine gaat er dan vrijdag uit.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Mol is...
« Reactie #3 Gepost op: 27-03-2006, 16:20:10 »
Frederique, een vrouw dus

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is...
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2006, 16:53:32 »
Peggy
🜃

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is...
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2006, 17:38:16 »
Mary-Lou

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol is...
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2006, 18:15:38 »
Milouska of Peggy.
Kleine kans dat het Mary-Lou is, omdat ze zich nogal op de achtergrond houdt en toch geen geld verdient voor de groep.

Frédérique en Toine sluit ik uit.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De Mol is...
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2006, 18:17:37 »
1. Milouska
2. Peggy
3. Mary-Lou
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol is...
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2006, 20:03:45 »
Eerst dacht ik ook dat de Mol een man zou zijn, maar ik neig nu idd meer naar de vrouwen en dan vooral Peggy, Frédérique en Milouska

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is...
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2006, 21:03:28 »
1.Peggy
2.Milouska
3.Mary-Lou

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: De Mol is...
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2006, 00:01:35 »
Milouska of Peggy.
Kleine kans dat het Mary-Lou is, omdat ze zich nogal op de achtergrond houdt en toch geen geld verdient voor de groep.

Frédérique en Toine sluit ik uit.
Mary-Lou is een subtiele mol. Ze stuurt anderen de verkeerde kant op zonder zelf erg veel van het vuile werk te doen. Ze was erg stil toen er een kandidaat gekozen moest worden voor de weegschaal, en waarom zou ze, de groep ging al de foute richting op zonder haar sabotage, waarom jezelf verdacht maken. De enige reden dat de sabotage mislukte was dat Richard zich op het laatste moment aanbood. En dan was ze ook nog deels verantwoordelijk voor het mislukken van de tango opdracht. Ze pleitte voor koppel vier.

Zoals je ziet denk ik dat de mol een vrouw is (1. Mary-Lou 2. Milouska 3. Peggy)

De programma makers zoeken naar een goede mol. Ze volgen niet een of ander patroon. Ook al heb je honderd vrouwelijke mollen, de kans dat de volgende een man is wordt echt niet groter. Dat is hetzelfde als zeggen dat de kans dat je een zes gooit met een dobbelsteen groter wordt naarmate je vaker gooit. Dat je uiteindelijk een zes gooit komt omdat wanneer je 100 keer gooit 1/6 van die keren een zes zal vallen. Dat valt pas op nadat je vaker gooit dan een keer.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol is...
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2006, 18:55:49 »
Dit topic lijkt een beetje op vele andere, btje nutteloos??
Ik denk vanaf het begin dat Toine de mol is, en dat denk ik nog steeds, op de voet gevolgd door Peggy en Frédérique.
Keep Watching