Auteur Topic: WIDM email  (gelezen 2455 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
WIDM email
« Gepost op: 29-03-2006, 14:57:30 »
hey

weet iemand het email adres van iemand van WIDM   en dan bedoel ik een producent ofzo   iig iemand aan wie ik kan vragen of ik  WIDM ook met mij klas mag doen enzo...

ik denk dat het wel mag maar ik wil gewoon voor de zkrheid het bvragen   en ook wat tips   dingen die zij tegen zijn gekomen waar ik rekening mee moet houden.

dus   als iemand mij kan helpen graag

xxx

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM email
« Reactie #1 Gepost op: 29-03-2006, 14:58:51 »
Volgens mij moet je dat via de avro site doen

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM email
« Reactie #2 Gepost op: 29-03-2006, 15:07:02 »
een email naar de avro sturen ???

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: WIDM email
« Reactie #3 Gepost op: 29-03-2006, 15:36:46 »
Het e-mailadres van de Avro is info@avro.nl en op de site zag ik staan dat je voor algemene vragen terecht kunt bij marketingservices@avro.nl. Avro koopt de series in bij Idtv. Het mailadres voor de aanmelding om kandidaat te worden was toen wieisdemol@idtv.nl. Suc6

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM email
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2006, 16:00:47 »
Ik dnek juist dat je beter geen toestemming kunt vragen, de kans is dan groter dat het niet mag dan dat je het doet zonder dat ze het weten, baadt het niet dan schaadt het niet
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM email
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2006, 16:10:24 »
Je bedoelt, wat niet weet, wat niet deert ;)
Woestijnvis is volgens mij de rechthebbende, dus kunnen alleen zij toestemming verlenen.
Ik denk dat ze van een niet-commercieel, plaatselijk uit te voeren variant op widm niet zo'n probleem zullen maken.
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM email
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2006, 16:48:03 »
Tja er zijn hele entertainment bedrijfjes die molweekends en wat nog allemaal organiseren voor teambuilding enzo.

Dus om het met je klas te doen zonder winstbejag lijkt me dan helemaal geen probleem.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM email
« Reactie #7 Gepost op: 29-03-2006, 17:02:08 »
nee m,aar we denken erover om het mss te publiceren. hoe weten we nog niet maar we willen er zkr van zijn dat het mag    en als het niet mag van hun... tja dan hebben wij pech

Offline Joff

  • Forumlid
Re: WIDM email
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2006, 17:12:08 »
dat vinden ze heus niet erg denk ik, tenzij je er op grote schaal video's van gaat verkopen
je moet trouwens ook een website maken, dat is tof

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM email
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2006, 17:25:27 »
Als je toch een mail naar de AVRO stuurt, vraag dan gelijk ff wie de mol is  ;D

 ::rofl:: ::rofl::

Maar ehm, ik zou gewoon lekker gaan beginnen hoor. Wat niet weet, dat deert niet toch? En ik neem aan dat je niet dvd's van die serie gaat verkopen.
Ik weet alleen niet hoe het zit als je het op internet aanbied. Maar dat zie je dan wel weer  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in