Auteur Topic: Frédérique Huydts (38) overleden  (gelezen 197224 keer)

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #100 Gepost op: 4-04-2006, 00:30:06 »
Nog even voor het eten snel kijken of er nog interessante reacties op de site staan...
schrik......dit kan niet waar zijn....te erg voor woorden, zo'n jonge vrouw!!
Hevig ontdaan mijn (nog resterende)dingen gedaan, gedachten bij de familie van Frédérique! Met emotie de uitzending van "Villa Felderhof" bekeken, wat een fantastische vrouw was het toch...
Vrijdag a.s. met nog meer emotie kijken naar een nieuw WIDM: het zal dit seizoen beladen blijven.

Familie en vrienden/bekenden: heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies.

Fré, laat ze ook daarboven kennismaken met je stralende persoonlijkheid, dag meis......

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #101 Gepost op: 4-04-2006, 00:31:50 »
Ik heb het nieuws nu al enkele uren vernomen en ik kan het nog steeds niet bevatten... zo'n moedige, sterke en lieve vrouw die veel te vroeg moet gaan. Ik wens haar ouders, die al een zoon hebben verloren, veel sterkte toe in deze zware periode. Waar je nu ook bent: Carpe Diem, Frédérique!

PS: Bedankt voor de prachtige avatar JvB!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #102 Gepost op: 4-04-2006, 00:32:37 »
Wat een schok!
Ik had je niet echt vaak al gezien op TV, maar in 4 afleveringen WIDM heb je mijn hart veroverd. Grappig, ondeugend, lief en wat een stralende persoonlijkheid.

Veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden en moge de herinneringen aan de mens die Frédérique was jullie nog lang blijven inspireren het beste uit het leven te halen en de goeie en mooie kanten te blijven zien.

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #103 Gepost op: 4-04-2006, 00:53:25 »
Ik kan het niet bevatten...

...

Rust zacht.
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #104 Gepost op: 4-04-2006, 01:08:17 »
Wat verschrikkelijk dit.....  :\'(

Mijn vriendin en ik liggen altijd dubbel om jouw biechten in WIDM. Het zag er echt uit alsof je veel plezier had in het spel. Zo vrolijk, zo spontaan. Ik denk dat jouw verschrikkelijke ziekte jou, meer dan anderen, geleerd heeft om te genieten van de dingen die je doet.
Het zal nog steeds een plezier zijn om naar je te kijken, maar het contrast tussen een springlevende Frederique op TV en de keiharde werkelijkheid geeft natuurlijk een dubbel gevoel.

Alle familieleden en vrienden veel sterkte. Ik kijk vanavond nog even naar buiten voordat ik naar bed ga; ik ben er van overtuigd dat er ergens aan de hemel een mooie ster is verschenen.  ::jaja::

Vaarwel Frederique, rust zacht.

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #105 Gepost op: 4-04-2006, 01:12:53 »
sjonge......ik weet niet wat ik verder moet zeggen... o ja toch:


sterkte allemaal


groetzels, Karin
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 01:16:35 door Kaafoo »
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #106 Gepost op: 4-04-2006, 01:30:17 »
vanmiddag het nieuws vernomen, al op verschillende condoleancepagina's gereageerd, maar nog steeds is het niet te bevatten dat onze Frédérique er niet meer is...

Er zijn gewoon geen woorden voor, 38 jaar...
ik heb je weleens in Meiden van de Wit gezien, maar in WIDM heb je mijn hart veroverd. Je was veruit mijn favoriete kandidaat. Altijd die stralende glimlach en die twinkelende ogen, met een vleugje ondeugendheid. Je was geweldig! Ík heb net Villa Felderhof gekeken. wat een prachtige vrouw ben je toch: een prachtige persoonlijkheid, zo energiek, levenslustig, en intens genietend van alles wat je om je heen gebeurde.
Tijdens de uitzending bekropen mij allerlei gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk enorm veel bewondering voor Frédérique en hoe zij in het leven staat.
Aan de andere kant bekropen mij steeds gevoelens: ze is er niet meer, zo'n mooie vrouw met een prachtige uitstraling is er gewoon niet meer. En dat deed pijn, veel pijn. Zonder het te merken liepen de tranen me over de wangen.
Wat een persoon die je niet kent al bij je los kan maken zeg! Dit blijkt maar weer hoe Frédérique mensen kan raken met haar uitstraling.

Vrijdagavonden WIDM zullen vanaf nu heel anders zijn. Ik wil het blijven kijken, ook omdat Frédérique er zo trots op was dat ze meedeed. En dat recht had ze want ze deed het geweldig. Als het gestopt zou zijn, had ik dat volkomen begrepen. Ik hoop in ieder geval dat Fré heel ver komt, want dat verdient ze.

In de avrobode, het interview, zei ze nog dat ze deze kans met beide handen aangegrepen had, maar helaas duurde deze tweede kans niet al te lang.
Nu is ze samen met haar broertje, ik hoop dat ze gelukkig is, want als iemand het verdient, dan is het Frédérique wel!!!

Rust zacht lieve Frédérique!!
Ik zal je enorm missen!

Triomf!

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #107 Gepost op: 4-04-2006, 01:32:29 »
Ook ik ben geschrokken van het nieuws vanavond. Dit zijn van die dingen waar je even stil van wordt. Alle familie en bekenden: sterkte de komende tijd!

Wat ik me ook nog steeds afvraag: hoe wrang wordt het straks als Frederique de Mol blijkt te zijn...  :( (weet het niet hoor, of zij het is of niet, maar zit me zo die situatie eens voor te stellen)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #108 Gepost op: 4-04-2006, 01:57:10 »
Ruim 2 jaar geleden overleed ook Guusje Nederhorst (29) aan kanker en Frederique is nu ook hier aan gestorfen.

Ik wist niet eens dat ze al ziek was  sinds 2004 en vreemd genoeg begrijp ik de reactie van Toine en Mary lou dat ze haar langer in het spel wouden laten,nu ook beter.

Het zou inderdaad erg wrang zijn als zij of Toine nu de mol is,want als het niet is,lijkt het me helemaal dat de mol op de hoogte is en zij zou natuurlijk ook als een laaste uitdaging/belevenis hebben kunnen zien en vind het ook wel knap dat ze er aan mee deed,ijkt me toch wel zwaar en dan vooral het 2x vliegen.

 :-X  rust in vre den  :\'(
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 02:04:24 door Pierce_Brosnan »

Offline kwekkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #109 Gepost op: 4-04-2006, 02:06:13 »
Normaal lees ik liever mee dan dat ik aan een forum deelneem. In dit geval echter heb ik toch een account aangemaakt. Frédérique was één van mijn favoriete kandidaten bij de mol. Ze komt over als een sympathieke, warme en wijze persoonlijkheid. Ook komt ze voor in mijn lijstje van potentiële mollen..

Toen ik het bericht van haar overlijden hoorde benam me dat echt even de adem. Hoe oneerlijk kan het leven toch zijn?! En hoe erg voor haar ouders om hun beide kinderen te moeten overleven, ik kan me hun verdriet amper voorstellen..

Ik hoop tot de laatste aflevering nog te kunnen genieten van haar stralende ogen en lach, wat een bewonderenswaardig persoon! Vandaag is de wereld er toch echt een stukje op achteruit gegaan.

Sterkte voor de nabestaanden,
Frédérique, rust zacht!

 :\'(

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #110 Gepost op: 4-04-2006, 04:24:26 »
Ik lig maar te woelen in bed... Kan het nog steeds niet geloven... Ik kende haar echt niet uit die andere programm's, alleen via WIDM... Maar het voelt zo hulpeloos... Zo jong...!!!

Was ze tijdens de opnames al ziek??? Dat lijkt mij toch vreemd... Dat zal toch niet???

Nogmaals veel sterkte voor alle betrokkenen...

Groetjes BodyBagGirl
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #111 Gepost op: 4-04-2006, 04:58:31 »
wie is de mol is ineens MAAR een spelletje.
Ineens doet het er allemaal niet zoveel meer toe...
hoe kijk je naar een uitzending met iemand waarvan jij weet dat ze al overleden is?
vreemd. weet niet goed hoe ik zal gaan kijken.
familie en vrienden veel sterkte!
Ergens boven zijn een heleboel mensen verrijkt met jouw aanwezigheid!

Offline micha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geniet van elke dag
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #112 Gepost op: 4-04-2006, 07:23:20 »
Ongelofelijk triest dit...maar life goes one..
who's digging there.....it's the mole.......

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #113 Gepost op: 4-04-2006, 07:52:18 »
Het leven kan soms zo ongenadig hard zijn.

Rust zacht, lieve Frédérique

Waar je vroeger genoot van het leven,

Kun je nu genieten van het samenzijn met je broertje
Carpe Diem

Offline Linda1990

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #114 Gepost op: 4-04-2006, 07:56:25 »
 :\'( Wat erg dat ze is overleden.  :\'(

 :\'( Rust In Vrede lieve Frederique  :\'(

 :\'( Veel sterkte aan de familie  :\'(

Offline Foekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanuit de wintersport zo in de mol geskied...
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #115 Gepost op: 4-04-2006, 08:07:09 »
Toen ik het gister hoorde kwam het nogal rauw op mijn bord, ik schrok enorm en kreeg het er koud van. Telkens wanneer ik het nieuws op een journaal zag schoot een brok in mijn keel. Bij Villa Felderhof moest ik huilen, wat moet het ook vreselijk zijn voor haar ouders; eerst een zoon verliezen en vervolgens ook nog de dochter!

Frédérique, dit hoorde jou niet te overkomen, rust zacht mooie vrouw.
Wa kin it witte, wa wit it, wa is de mol?!

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #116 Gepost op: 4-04-2006, 08:07:11 »
Stil verdriet
Tranen van binnen...

Lieve Fred,

De keren dat ik je mocht ontmoeten, heb je op mij veel indruk gemaakt.
Niet alleen mooi van buiten, maar ook "onderhuydts" een prachtwijf van binnen.

Het leven toont geen respect voor de Goede mensen...

Ik ben blij dat jullie samen hebben kunnen beslissen dat De Mol gewoon doorgaat.
Wie is de Mol is vanaf nu het eerbetoon aan jou!

Je zult gemist worden....

Rust zacht, Dondersteen!

Familie en vrienden: Heel veel sterkte bij het verwerken en een plekje geven van dit immense gemis.

"La Mancha"  ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #117 Gepost op: 4-04-2006, 08:25:40 »
Wat een enorme schok om te horen dat Frederique is overleden!! Ik dacht echt dat het heel goed met haar ging, ze zag er stralend uit en genoot van het leven. Woorden schieten tekort door dit grote verlies. Familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst in deze nare en droevige tijd.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #118 Gepost op: 4-04-2006, 08:37:38 »
Ik schrok me helemaal dood! Ze ging zo goed met Wie is de Mol enz..Ze was echt heel sterk naar mijn idee! Ik vind het echt verschrikkelijk!
Veel sterkte naar de familie!
Some light in your eyes...

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #119 Gepost op: 4-04-2006, 09:02:35 »
't Is toch echt waar.
En geen slechte B-film.
Frederique is niet meer.
Waar je ook bent
leef zoals je hier leefde
carpe diem
Pluk de dag
altijd en overal
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?