Auteur Topic: Frédérique Huydts (38) overleden  (gelezen 195775 keer)

Offline Mariekjuh

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #320 Gepost op: 22-05-2006, 19:50:58 »
Lieve Fré
zelf nu ongeveer anderhalve maand na je overlijden kan ik het nog steeds niet geloven,
nog steeds vind ik het raar om naar je foto te kijken en te bedenken dat je er niet meer bent. :(
ik hoop dat je nu bij je broer bent en dat jullie samen over jullie ouders waken.

 ::bravo:: Marieke

trouwens heel mooi waar ze het geld aan geschonken heeft
______________________________________________________________________
"de verrassingen van het leven laat ik op me afkomen. Ik leef van dag tot dag" (van Frédérique)
een groot voorbeeld voor vele.

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #321 Gepost op: 22-05-2006, 20:41:13 »
Ik spreek geen woord Frans,maar kan iemand vertalen wat Frederique precies schreef met 'je t'embrasse tresfort'

Ik geloof dat ik het nu al zoveel keer geschreven heb, maar het is zo ontzettend mooi om te weten dat Frederique zo geliefd is.Elke dag lees ik condoleance.nl, en zie dat er nog steeds lieve berichtjes binnenkomen.
God, ik heb zo ongeloofelijk veel bewondering en respect voor haar.Een gevoel van intens verdriet, en onmacht.Onmacht om waarom nu juist Frederique?
Het is misschien raar om te zeggen, maar ik zou haar in gedachten een arm om haar heen willen slaan en dr een dikke knuf geven.Omdat ze zoveel bewondering, respect, liefde en warmte verdiend.
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline Mariekjuh

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #322 Gepost op: 22-05-2006, 21:35:09 »
heeii Frank

eigenlijk staat er " je vous embrasse tres fort" en letterlijk vertaald betekend dat "ik zoen je erg sterk" maar ze bedoeld er mee dikke zoen/ dikke kus.
en wat betreft de mailtjes op condoleance.nl, die zijn inderdaad heel erg mooi en warm, precies zoals ze verdiende. ik denk afentoe wel is bij mezlef, waarom raakt dit me zo en ben ik er zo verdrietig over maar dan bedenk ik me dat het zo'n lief mens was en dat allen al op een foto ze zoveel 'power' uitstraald. maar nu ik ook weet dat een heleboel het zo voelen vind ik het iet zo raar meer  ::jaja::
______________________________________________________________________
Frederique your always on my heart

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #323 Gepost op: 22-05-2006, 21:43:39 »
Helmaal mee eens, mariekjuh.

Iemand die je totaal niet gekend hebt, persoonlijk en die dan zo ongeloofelijk veel indruk bij je kan achter laten...hoeveel mensen kunnen dat?
Ik kan alleen Frederique opnoemen.
Elke dag mis ik haar, denk ik aan haar.Dan denk ik  aan wat ze allemaal nog had kunnen doen, wat ze had kunnen zijn.
Als ik naar de foto kijk waarop ze in een trouwjurk staat ( dreamtravel) waar ze zo'n gekke bek trekt..Dan denk ik elke keer: "meisje, wat had ik jou dat zò gegund.Jij en Daniel.
Want jij verdiend zoveel warmte en liefde."
En dat om te zeggen van iemand die 8 jaar jonger is als Frederique.

' Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest  van je leven'
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #324 Gepost op: 22-05-2006, 22:35:08 »
telkens als ik dit topic lees krijg ik de kriebels. telkens word je weer geconfronteerd met de werkelijkheid. mijn maatje is 16 . hij heeft een hersentumor en zal niet lang meer leven.als ik dit topic lees groeit mijn angst, mijn verdriet, mijn woede .. maar ook als ik dit topic lees groeit mijn bewondering voor deze sterke vrouw.ik kende haar niet, maar haar overlijden raakte me. het maakt me kwaad. het klopt niet, het kan niet, het mag niet.
en toch
wat een kutwereld zeg
laten we leven , en genieten als nooit te voren !

dennis for mole !

Offline Novak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #325 Gepost op: 23-05-2006, 14:35:28 »
Frank75 (en anderen die er zo over denken), ik heb precies hetzelfde. Ik mis Fred ook, elke dag nog. Heb 'r niet persoonlijk gekend, maar toen ik het nieuws hoorde op 3 april was dat echt een enorme klap in m'n gezicht. Het voelde alsof ik iemand had verloren die heel dicht bij me stond. Ik had het echt niet van mezelf verwacht, dat ik het me ZO aan zou trekken. Ik bedoel, ik KEN(DE) Fred helemaal niet persoonlijk! Maar haar warme en stralende persoonlijkheid heeft me tijdens Wie is de mol gewoon enorm geraakt. Daarvoor ook al, ik keek ook wel eens Meiden van de Wit en daardoor had ik al veel respecht voor Fré gekregen, omdat ik haar zo goed vond acteren. Alleen bij WIDM zat ze niet in een rol en kregen we haar echte persoonlijkheid te zien. Ik vond haar ongelofelijk grappig tijdens het biechten en tijdens de opdrachten. Die opmerkingen van d'r... Zo gevat! En haar enthousiasme over het spel was in haar stem te horen en ik haar ogen te zien. Die ogen... En haar glimlach... Ik zal ze nooit vergeten. Wat een blijheid straalde ze toch uit. Nu denk ik nog steeds elke dag aan haar. Ik wou dat ze er nog was.   

Offline fredjvooraltijd

  • Forumlid
  • Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #326 Gepost op: 24-05-2006, 13:05:42 »
Je vous embrasse tres fort = Ik omhels (letterlijk: omarm) jullie heel stevig.
Dit dus:  ::hug::

'het klopt niet, het kan niet, het mag niet.
en toch'

Heel herkenbaar...Why tell me why...? Dit had gewoon niet mogen gebeuren.
Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #327 Gepost op: 24-05-2006, 13:29:33 »
Frank75 (en anderen die er zo over denken), ik heb precies hetzelfde. Ik mis Fred ook, elke dag nog. Heb 'r niet persoonlijk gekend, maar toen ik het nieuws hoorde op 3 april was dat echt een enorme klap in m'n gezicht. Het voelde alsof ik iemand had verloren die heel dicht bij me stond. Ik had het echt niet van mezelf verwacht, dat ik het me ZO aan zou trekken. Ik bedoel, ik KEN(DE) Fred helemaal niet persoonlijk! Maar haar warme en stralende persoonlijkheid heeft me tijdens Wie is de mol gewoon enorm geraakt. Daarvoor ook al, ik keek ook wel eens Meiden van de Wit en daardoor had ik al veel respecht voor Fré gekregen, omdat ik haar zo goed vond acteren. Alleen bij WIDM zat ze niet in een rol en kregen we haar echte persoonlijkheid te zien. Ik vond haar ongelofelijk grappig tijdens het biechten en tijdens de opdrachten. Die opmerkingen van d'r... Zo gevat! En haar enthousiasme over het spel was in haar stem te horen en ik haar ogen te zien. Die ogen... En haar glimlach... Ik zal ze nooit vergeten. Wat een blijheid straalde ze toch uit. Nu denk ik nog steeds elke dag aan haar. Ik wou dat ze er nog was.  

Weet je dat ik precies hetzelfde had/heb...
Raar.. iemand die je van tijdschriften, tv en internet kent overlijdt.
Ik was er echt even kapot van. Een aantal klasgenoten begrepen het niet.. en ik moet eerlijk zeggen.. ik begrijp het zelf nog steeds niet.
En steeds als ik dat laatste gedeelte van de ontknoping terugkijk, met die prachtig gemonteerde beelden van de avro en de mooie woorden van een prachtige vrouw.. krijg ik weer dat gevoel in mn buik, hetzelfde gevoel als op 3 april..
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #328 Gepost op: 24-05-2006, 13:32:22 »
Ook op de site van KiKa staat ook een berichtje over het winnen van Frédérique en de gift.
-----------
Frédérique Huydts wint Wie Is De Mol?

AMSTERDAM - Frédérique Huydts heeft het tv-spel Wie Is De Mol? gewonnen. Dat bleek vanavond in de finale van de strijd.

De actrice, die 3 april van dit jaar onverwacht overleed, won 24.000 euro met haar zege. De helft daarvan gaat naar het Wereld Natuur Fonds. De andere helft naar Kika, een fonds voor kinderen met kanker.

Mol was Jeugdjournaal-presentatrice Milouska Meulens. Zij was in alle afleveringen iedereen te slim af. Totdat Fréderique haar ontmaskerde.

Wie is de Mol? bleef op verzoek van Huydts en haar familie gewoon te zien op televisie. Alle opnamen voor het programma waren begin april al achter de rug.
The sun came up and reality set in.

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #329 Gepost op: 24-05-2006, 13:39:26 »
Helmaal mee eens, mariekjuh.

Iemand die je totaal niet gekend hebt, persoonlijk en die dan zo ongeloofelijk veel indruk bij je kan achter laten...hoeveel mensen kunnen dat?
Ik kan alleen Frederique opnoemen.
Elke dag mis ik haar, denk ik aan haar.Dan denk ik  aan wat ze allemaal nog had kunnen doen, wat ze had kunnen zijn.
Als ik naar de foto kijk waarop ze in een trouwjurk staat ( dreamtravel) waar ze zo'n gekke bek trekt..Dan denk ik elke keer: "meisje, wat had ik jou dat zò gegund.Jij en Daniel.
Want jij verdiend zoveel warmte en liefde."
En dat om te zeggen van iemand die 8 jaar jonger is als Frederique.

' Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest  van je leven'


Hoi Frank,
Die foto van haar in trouwjurk waar jij over schrijft, kun je die niet hier in het topic plaatsen? Ben erg benieuwd...?!
Verder wat je schrijft, zo voel ik het ook hoor, en met ons vele mensen...
Lieve groetjes van Zoë-Nicky

Offline link1967

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lieve Fred, je bent in mijn hart.... voor altijd.
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #330 Gepost op: 24-05-2006, 15:58:37 »
Ik denk dat het over deze foto gaat:
Frédérique, je was de mooiste. In alles…. Rust zacht lieve schat.

Offline Novak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #331 Gepost op: 24-05-2006, 17:00:16 »
Citaat van: Sprien
Weet je dat ik precies hetzelfde had/heb...
Raar.. iemand die je van tijdschriften, tv en internet kent overlijdt.
Ik was er echt even kapot van. Een aantal klasgenoten begrepen het niet.. en ik moet eerlijk zeggen.. ik begrijp het zelf nog steeds niet.
En steeds als ik dat laatste gedeelte van de ontknoping terugkijk, met die prachtig gemonteerde beelden van de avro en de mooie woorden van een prachtige vrouw.. krijg ik weer dat gevoel in mn buik, hetzelfde gevoel als op 3 april..
Dat stukje van de ontknoping was echt kippenvel... Het idee dat ze dat stukje vlak voor haar dood heeft ingesproken... Echt weird. Het gaf mij ook hetzelfde machteloze, verdrietige en boze gevoel als toen op 3 april. Anderzijds waren het wel hele mooie woorden :)

Gave foto van Frédérique in die trouwjurk trouwens  ::rofl::

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #332 Gepost op: 24-05-2006, 17:32:56 »
Ik denk dat het over deze foto gaat:

Hoi Link1967 (is ook mijn geboortejaar...)
Dank je wel voor de gave foto!!!
Hij is idd erg leuk!
Vreselijk zonde dat we dit mooie mens zelf nooit echt in een trouwjurk zullen zien :\'(
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 17:34:56 door zoë nicky »

Offline link1967

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lieve Fred, je bent in mijn hart.... voor altijd.
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #333 Gepost op: 24-05-2006, 17:40:29 »
Hoi Link1967 (is ook mijn geboortejaar...)
Dank je wel voor de gave foto!!!
Hij is idd erg leuk!
Vreselijk zonde dat we dit mooie mens zelf nooit echt in een trouwjurk zullen zien :\'(

Hoi! Nou 1967 is niet mijn geboortejaar (maar dat van Fred vandaar)..

Heb nog wel wat meer trouwjurk fotos.. (GTST, De brug). Ik vond Fred als bruid toch echt het mooist in GTST.

Maar ja helaas :(
Frédérique, je was de mooiste. In alles…. Rust zacht lieve schat.

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #334 Gepost op: 24-05-2006, 17:51:58 »
Hoi! Nou 1967 is niet mijn geboortejaar (maar dat van Fred vandaar)..

Heb nog wel wat meer trouwjurk fotos.. (GTST, De brug). Ik vond Fred als bruid toch echt het mooist in GTST.

Maar ja helaas :(

Oh, sorry, ik herkende het als mijn geboortejaar en dacht...nou  ja laat maar.
Als je de foto's zou willen plaatsen, ik zou het erg leuk vinden hoor!!!

Groetjes Zoë Nicky

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #335 Gepost op: 24-05-2006, 21:44:11 »
Helmaal mee eens, mariekjuh.

Iemand die je totaal niet gekend hebt, persoonlijk en die dan zo ongeloofelijk veel indruk bij je kan achter laten...hoeveel mensen kunnen dat?
Ik kan alleen Frederique opnoemen.
Elke dag mis ik haar, denk ik aan haar.Dan denk ik  aan wat ze allemaal nog had kunnen doen, wat ze had kunnen zijn.
Als ik naar de foto kijk waarop ze in een trouwjurk staat ( dreamtravel) waar ze zo'n gekke bek trekt..Dan denk ik elke keer: "meisje, wat had ik jou dat zò gegund.Jij en Daniel.
Want jij verdiend zoveel warmte en liefde."
En dat om te zeggen van iemand die 8 jaar jonger is als Frederique.

' Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest  van je leven'

Hierin herken ik mijzelf heel erg... Ik denk nog elke dag aan haar, ik hoop nog elke dag dat het een droom is, dat het niet waar is, zo'n mooie vrouw, zo'n geweldige actrice...
Elke dag zie ik haar voor me, hoe kan het dat iemand die je niet persoonlijk kende je zo raakt???

Mijn verjaardag, dus ook de eigenlijke verjaardag van Frédérique Huydts, zal dit jaar toch een beetje anders zijn... wetende dat er zoveel mensen zijn, niet alleen haar familie en vrienden, maar ook mensen van het forum, die het er moeilijk mee hebben en die haar enorm missen.

Oh allerliefste Frédérique, was je nog maar hier...  :\'(

You are always on my mind...
Triomf!

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #336 Gepost op: 24-05-2006, 22:52:22 »
Het geeft zoveel 'troost' , om het maar zo te zeggen, dat er zoveel mensen zijn die om Frederique geven.
Ik hoop alleen niet, dat mensen Frederique op den duur gaan vergeten.
Het is zo mooi dat iemand die je totaal niet gekend hebt, zo ontzettend dicht bij je kan zijn.Volgens mij straalde Frederique zoveel warmte en spontaniteit uit,en elke keer als ik naar haar foto's kijk, lopen de tranen me weer in de ogen.
Een gevoel van machteloosheid, heel veel verdriet en onbegrip, maar wetende dat Frederique's ziel voor eeuwig voortleeft en ze misschien ons later de hand schudt, is wel een troostgevend gevoel.
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline link1967

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lieve Fred, je bent in mijn hart.... voor altijd.
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #337 Gepost op: 25-05-2006, 00:58:03 »
Oh, sorry, ik herkende het als mijn geboortejaar en dacht...nou  ja laat maar.
Als je de foto's zou willen plaatsen, ik zou het erg leuk vinden hoor!!!

Groetjes Zoë Nicky

Hier is er al vast 1. Die zat vroeger vast in mn agenda geplakt. ::tandpastasmiley::
Frédérique, je was de mooiste. In alles…. Rust zacht lieve schat.

Offline Mariekjuh

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #338 Gepost op: 25-05-2006, 13:41:04 »
Het geeft zoveel 'troost' , om het maar zo te zeggen, dat er zoveel mensen zijn die om Frederique geven.
Ik hoop alleen niet, dat mensen Frederique op den duur gaan vergeten.
Het is zo mooi dat iemand die je totaal niet gekend hebt, zo ontzettend dicht bij je kan zijn.Volgens mij straalde Frederique zoveel warmte en spontaniteit uit,en elke keer als ik naar haar foto's kijk, lopen de tranen me weer in de ogen.
Een gevoel van machteloosheid, heel veel verdriet en onbegrip, maar wetende dat Frederique's ziel voor eeuwig voortleeft en ze misschien ons later de hand schudt, is wel een troostgevend gevoel.

reken maar dat ik haar niet vergeet, misschien op den duur dat ik wat minder aan haar denk maar vergeten.. neehoor.
ik zeg elke avond welteruste tegen mijn opa en oma en andere vrienden en familie leden die zijn overleden en sinds 3 april heb ik frederique daar ook aan toegevoegd. (klink misschien wat maar maar dat is mijn manier om ze niet te vergeten)
en het is inderdaad fijn te weten dat je niet de enige bent die nog vaak aan haar denkt.

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #339 Gepost op: 25-05-2006, 23:55:39 »
Hier is er al vast 1. Die zat vroeger vast in mn agenda geplakt. ::tandpastasmiley::


Bedankt, hij is mooi, en inderdaad, deze herken ik nog wel toen ze als Annet trouwde in GTST!
Leuk om te zien dat er nog zoveel mensen aan Frédérique denken...