Auteur Topic: Frédérique Huydts (38) overleden  (gelezen 197230 keer)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #180 Gepost op: 5-04-2006, 12:44:01 »
Voor de mensen die behoefte hebben aan afscheid nemen van Frédérique:

Citaat
Er is gelegenheid tot afscheid nemen op donderdag 6 april van 19.00-20.30 uur in het uitvaartcentrum, Fred. Roeskestraat 91, Amsterdam.

(bron: Telegraaf, 5 april, bladzijde 8 )
« Laatst bewerkt op: 5-04-2006, 12:46:20 door Erik TKS »

Offline Mistery1

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #181 Gepost op: 5-04-2006, 13:25:10 »
Nog steeds kan ik het niet geloven dat dit is gebeurd! Sinds ik het op de radio in de auto hoorde, denk ik er alleen nog maar aan. Ik word wakker en denk ow ja Frédérique is er niet meer. Zou het misschien een droom zijn geweest?

Ik vind het gewoon ontzettend oneerlijk als je zo jong sterft en al die ellende van chemo en operaties hebt gehad, en dan evengoed nog binnen een week moet overlijden! Ze was mooi, lief, intilligent en een ontzettende goeie actrice! Het is heel jammer dat we nu niks meer van haar gaan zien!

Ik hoop in ieder geval dat als er nog iets is na de dood, je nu je broertje weer ziet, die je nog elke dag gemist hebt!

Rust zacht!
« Laatst bewerkt op: 5-04-2006, 13:26:49 door Mistery1 »

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #182 Gepost op: 5-04-2006, 13:49:38 »
woorden schieten te kort......
heel veel sterkte voor alle familieleden, vrienden, kennissen en collega's!
Ze is gelukkig bij haar broertje!
 :\'( 
Keep Watching

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #183 Gepost op: 5-04-2006, 13:54:26 »
Rust zacht...

veel sterkte iedereen met dit onbegrijpelijke verlies :\'(
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #184 Gepost op: 5-04-2006, 14:05:18 »
 :\'(   
Waarom gebeuren zulke dingen,
er zijn geen woorden voor,

Veel sterkte aan de Familie....

R.I.P.  Frederique



Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #185 Gepost op: 5-04-2006, 14:06:51 »
Ook de mensen van ´Wie is de Mol´ hebben vandaag een speciale condeleance in de krant geplaatst. Ik mis Frédérique echt ontzettend. Iedere week duimde ik dat ze er niet uit zou gaan. Ik hoop echt dat ze nog lang in de serie blijft, en hopelijk WINT!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #186 Gepost op: 5-04-2006, 16:27:49 »
Misschien dat we een soort eerbetoon aan Frédérique moeten houden.Dat we vrijdag as. tijdens de aflevering NIET posten.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #187 Gepost op: 5-04-2006, 17:39:10 »
Crematie Frédérique Huydts zaterdag

Actrice Frédérique Huydts wordt zaterdag gecremeerd in Driehuis. Haar ouders en vriend meldden dit woensdag in een rouwadvertentie in de dagbladen. Huydts overleed maandag op 38-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. De nabestaanden willen "in alle privacy" afscheid nemen van hun dochter en vriendin, zo heeft het management van de actrice laten weten. De familie hoopt dat deze wens wordt gerespecteerd.

In de kranten staan woensdag een groot aantal rouwadvertenties voor de actrice van mensen uit de showbizzwereld. Zo wensen onder anderen Joop en Janine van den Ende de familie en vrienden op deze manier sterkte. Ook de collega's van Huydts die haar leerden kennen tijdens het programma Wie is...de Mol? brengen haar via de krant een laatste groet.


Bron: nieuwnieuws.nl

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #188 Gepost op: 5-04-2006, 17:58:30 »
Misschien dat we een soort eerbetoon aan Frédérique moeten houden.Dat we vrijdag as. tijdens de aflevering NIET posten.
k zie niet in hoe dat een eerbetoon is?
en als dan iemand toevallig wel post, is het ook maar sneu

hopelijk kunnen vrienden en familie in alle rust afscheid nemen zaterdag, en houdt de pers een afstand!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #189 Gepost op: 5-04-2006, 18:45:06 »

 en houdt de pers een afstand!
De papparazzi hebben zich er helaas al als hongerige wolven op gestort. Maar dat doen ze bij iedereen. Respect hebben ze niet, doorom zal ik de bladen ook laten liggen in de schappen waar ik dit zag.

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #190 Gepost op: 5-04-2006, 19:33:10 »
Elke keer als ik op de site kom zie ik frédérique´s ogen zo blij en vrolijk kijken...  :\'(
en elke keer moet ik bijna weer huilen..
en dan denk ik altijd, eerst maakte je iedereen vrolijk, maar nu  moet je eens weten hoe verdrietig iedereen is.
Hoe mensen je altijd vrolijk maken, en dan ineens moeten ze altijd om je huilen..
 :\'(
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Julesboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #191 Gepost op: 5-04-2006, 20:22:29 »
Haar vond ik een van de beste deelneem(st)ers! Vrolijk, energiek, leuk!
Gecondoleerd met het verlies.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #192 Gepost op: 5-04-2006, 23:34:55 »
Portret Frédérique in Villa Felderhof



Video

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #193 Gepost op: 5-04-2006, 23:59:02 »
Het leven is als een pad. Een pad dat loopt door de tuin van ons bestaan.
Links en rechts naast dat pad veel bloemen en bloeiende struiken. Het zijn de leuke en fijne dingen die we meemaakten. Hier en daar ook een verdorde plant. Want er gebeuren ook wel eens nare en verdrietige dingen. Soms komt er een obstakel op het pad, waar je zo goed en kwaad als het gaat omheen moeten zien te komen.
Dan blijkt dat die tuin toch korter is dan je denkt. En stopt het tegelpad bij de struiken aan het eind van de tuin. De tegels zijn op. Maar als je goed kijkt,… zie jaar daar in de verte door de struiken heen,…. dat het pad verdergaat!!! Zonder tegels dat wel!  Dat is ook niet nodig, want dit pad hoeft geen gewicht te dragen maar slechts het licht van je bestaan,…. van je Zijn!

Lieve Fréderique,…. Ga verder op dit pad van Licht en Zijn. Jouw taak in dit leven heb je volbracht.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #194 Gepost op: 6-04-2006, 00:23:41 »
Misschien dat we een soort eerbetoon aan Frédérique moeten houden.Dat we vrijdag as. tijdens de aflevering NIET posten.

ik heb juist dit gezegd op het .nl forum

Ik weet het, het is moeilijk om nu nog door te gaan met de zoektocht naar de mol, iedereen zit nog met Fré in zijn/haar hoofd. Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd is, en dat dit haar moest overkomen...
Op verzoek van Frédérique wordt de serie Wie is de Mol wel verder uitgezonden. Dat wilde zij, ze was zo trots dat ze mee mocht en mee kon doen.
Ik merk dat het deze twee dagen rustiger geworden is op het forum, terwijl er, naast het overlijden van Frédérique toch genoeg dingen te bespreken zijn, neem bijvoorbeeld muziekhint 4.
Daarom dit topic... Ik zit de hele tijd achter de computer, achter het forum... en het enige topic waarin gepost wordt is het topic over het overlijden van Frédérique, heel begrijpelijk. Frédérique wil dat WIDM doorgaat, dus laten wij met zijn allen ook doorgaan met het speuren naar de mol. Ik heb het idee dat er een heleboel mensen zijn die nu niks durven te posten over theorieën omtrent bijvoorbeeld de 4e muziekhint, omdat het misschien te snel is. Maar iemand moet het voortouw nemen.
daarom: laten we allemaal, met Frédérique in ons gedachten, verder speuren naar de mol. Want wat heeft het voor zin als WIDM nog uitgezonden wordt, maar niemand meer op zoek is naar de mol?
Frédérique wilde dat het door zou gaan, dus ook dat mensen door zouden zoeken naar de mol.
Laten we dat allemaal doen, voor Frédérique, zij het met gemengde gevoelens... 

___________
we moeten verder speuren, en verder gaan zoals we altijd deden... zo heeft Frédérique het gewild, en dat moeten wij juist respecteren...

Triomf!

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #195 Gepost op: 6-04-2006, 09:44:07 »
Ben het helemaal met Thessa eens...

Moet wel zeggen dat ik toch eerst weer een aflevering moet zien om 'er weer in' te komen...
Want de situatie voelt heel raar...

Gaat iemand nog naar het afscheid???

Greetz BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline pika

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #196 Gepost op: 6-04-2006, 11:01:33 »
Gaat iemand nog naar het afscheid???


De nabestaanden willen "in alle privacy" afscheid nemen van hun dochter en vriendin, zo heeft het management van de actrice laten weten. De familie hoopt dat deze wens wordt gerespecteerd.

Ik geloof dat de familie duidelijk is
Talpa ..................who are you

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #197 Gepost op: 6-04-2006, 11:03:56 »
Voor de mensen die behoefte hebben aan afscheid nemen van Frédérique:

(bron: Telegraaf, 5 april, bladzijde 8 )

Lees hierboven... Ik ben niet gek hoor!!!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline pika

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #198 Gepost op: 6-04-2006, 12:33:00 »
Die had ik niet gezien, en volgens mij heb ik ook nergens gezegd dat er iemand gek is
Talpa ..................who are you

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #199 Gepost op: 6-04-2006, 12:55:45 »
Ik zou wel willen gaan, maar ik ga niet. Ik vind het ontzettend erg, maar wat heb ik daar nou helemaal te zoeken? Ik onthoud haar ook liever zoals ik haar nog ga zien in WIDM. Levendig, vrolijk, fanatiek, bruisend, intelligent, mollerig :), mooi en zoveel dingen meer, maar vooral levend. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Mooi dat ze de mensen die hier behoefte aan hebben nog even de kans geven om afscheid te nemen en voor de mensen van hier die evt. gaan... heel veel sterkte! ::hug::
Laten we jabberen.