Poll

wat vind je van serie 6, in vergelijking met andere series?

helemaal GE-WEL-DIG!!!
28 (22%)
net zo leuk als altijd
65 (51.2%)
minder leuk dan vroeger
29 (22.8%)
mijn verslaving zakt echt weg
5 (3.9%)

Totaal aantal stemmen: 127

Auteur Topic: wat vind je van serie 6?  (gelezen 43482 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2006, 17:40:29 »
ach, doe gezond man!!!!!
heus wel dat ze coole opdrachten hebben!

memory, en dat interview ding, dat was inderdaad nix, maar heus wel dat de fabriek en de straatnamen, t kerkhof widm opdrachten zijn. :)
de fabriek was een topper ja!

en wat was het Etentje geweldig  ::jaja:: ::ok::

Tijdens aflevering 6 heb ik eindelijk het gevoel gehad dat ik naar een gave aflevering zat te kijken ::bravo:: ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2006, 17:46:46 »
Dit vond ik echt een leuke aflevering. Vooral tijdens die opdrachten met dat etentje heb ik me kapotgelachen. Echt heel grappig was dat.

Ik heb wel al aflevering 1 op de pc gezien en stukjes van aflevering 2, maar daar vond ik niet zo heel veel aan.  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #22 Gepost op: 17-04-2006, 12:24:53 »
ik vind deze serie wel leuk, de opdrachten worden ook steeds leuker
en karel doet t goed maar toch mis ik angela een beetje..
ik vind het met BNers niet minder leuk dan met onbekenden...
ik deze serie mis ik wel een beetje een echte cabaretier zoals marc-marie in de vorige serie, richard is lang niet zo grappig...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #23 Gepost op: 17-04-2006, 12:32:32 »
ik deze serie mis ik wel een beetje een echte cabaretier zoals marc-marie in de vorige serie, richard is lang niet zo grappig...

Het is idd opvallend dat het merendeel van de mensen die professioneel met humor bezig zijn in het normale leven nogal droge en zelfs ietwat saaie mensen zijn. Marc-Marie vormt uiteraard de uitzondering op de regel. :)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2006, 19:38:34 »
Het is idd opvallend dat het merendeel van de mensen die professioneel met humor bezig zijn in het normale leven nogal droge en zelfs ietwat saaie mensen zijn. Marc-Marie vormt uiteraard de uitzondering op de regel. :)
Zelf vond ik Marc-Marie helemaal niet zo grappig, maar bij tijd en wijle zelfs ronduit flauw (kzal wel tot een minderheid behoren  :-\\..), dus ben blij dat er deze serie geen MM-kloon inzit. Maar goed, das persoonlijk en voor iedereen anders, dat maakt een WIDM serie ook juist wel leuk om naar te kijken en te bediscussieren; allemaal die verschillende mensen met hun karakters.

Vind deze serie wel erg leuk, de opdrachten, de spanning in de groep, de sfeerimpressies en den nieuwe presentator (tegen mijn eigen verwachting in).
Ik heb desondanks, zoals enkele voorgangers alhier, ook de neiging om te zeggen dat  series met Onbekende Nederlanders leuker zijn; met mensen die niet gewend zijn aan camera's en zich meer focussen op het spel zelf. Toch klopt dat -voor mezelf in ieder geval- ook niet helemaal; WIDM 3 (Ned) en WIDM 3 (Be) waren dan wel geweldig (eerdere series niet gezien), maar WIDM 4 met onbekende kandi's in Canada, vond ik beduidend minder, om het zacht uit te drukken. Vind de huidige serie iig geweldig veel beter  ::ok::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2006, 19:56:05 »
ik deze serie mis ik wel een beetje een echte cabaretier zoals marc-marie in de vorige serie, richard is lang niet zo grappig...

Ik vind Toine anders erg grappig :P Een echte matennaaier (;)) en dat telefoontje dan! "Geef de jokers aan Toine..." Geweldig! ::rofl::
WIDM addicted....

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #26 Gepost op: 18-04-2006, 02:46:32 »
Aflevering 1 en 2 waren leuk, 3 duidelijk minder maar vanaf 4 wordt het beter en leuker, met 6 als absolute topper!! 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #27 Gepost op: 18-04-2006, 09:28:10 »
Ik ben best te spreken over serie 6.

Qua persoonlijkheden maakt het me niet uit of er met bekende of onbekende Nederlanders wordt gespeeld. In een groep van tien deelnemers zitten toch altijd een aantal mensen waar je graag naar kijkt en een aantal mensen die je liever vandaag dan morgen ziet verdwijnen, of ze nu een bekend hoofd hebben of niet. Wel is het jammer dat de bekende Nederlanders zich wat bewuster zijn van de camera en je dus maar zelden het idee hebt de 'ware' persoonlijkheden te zien. En het blijft natuurlijk jammer dat de bekende Nederlanders wat minder geinteresseerd zijn in de geldprijs en daarom niet echt fanatiek hun best doen tijdens de afleveringen.

De opdrachten zijn wel aardig, dit jaar. Veel aandacht voor de prachtige omgeving en ook een aardige verdeling tussen psychologische en actieve opdrachten. De opdracht in de laatste aflevering bij de school was niet alleen leuk om te zien, het hielp de plaatselijke bevolking ook nog eens!

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #28 Gepost op: 18-04-2006, 10:07:17 »
En het blijft natuurlijk jammer dat de bekende Nederlanders wat minder geinteresseerd zijn in de geldprijs en daarom niet echt fanatiek hun best doen tijdens de afleveringen.
Mmmm... dat zou ik niet onmiddellijk beweren van elke BN.
Ik weet dat Jim vorig jaar enorm uit was op de geldpot. Hij merkte zelfs op "Ik kan het best gebruiken".
Het is niet zo dat elke BN automatisch voldoende financiële slagkracht heeft.
Er zijn trouwens veel acteurs/actrices in het gezelschap. Het is gekend dat dit een "onstabiel" beroep is en dat slechts enkelen echt goed betaald worden.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #29 Gepost op: 18-04-2006, 10:56:21 »
Mmmm... dat zou ik niet onmiddellijk beweren van elke BN.
Ik weet dat Jim vorig jaar enorm uit was op de geldpot. Hij merkte zelfs op "Ik kan het best gebruiken".
Het is niet zo dat elke BN automatisch voldoende financiële slagkracht heeft.
Er zijn trouwens veel acteurs/actrices in het gezelschap. Het is gekend dat dit een "onstabiel" beroep is en dat slechts enkelen echt goed betaald worden.

Oh, absoluut, maar je kunt toch niet ontkennen dat het fanatisme waarmee de pot gevuld werd met de komst van de bekende Nederlanders een stuk minder is geworden?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2006, 09:56:59 »
leuker dan vorig jaar en daarvoor.
maar minder leuk dan 1,2,3

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #31 Gepost op: 21-04-2006, 14:54:53 »
Ik vind Toine anders erg grappig :P Een echte matennaaier (;)) en dat telefoontje dan! "Geef de jokers aan Toine..." Geweldig! ::rofl::
toine vind ik ook erg grappig:p maar die maakt het spel gewoon veel leuker en spannender:p de humor van bijv. marc-marie was toch anders...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #32 Gepost op: 21-04-2006, 14:57:29 »
Twan is de man
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #33 Gepost op: 21-04-2006, 14:59:00 »
Ik vind het een leuke serie, alleen jammer dat al m'n favorieten er al uit zijn (Liz, Mary-Lou en Geert).

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #34 Gepost op: 22-04-2006, 22:24:11 »
Ik vind deze serie een stuk minder dan bv serie 4, om een paar redenen:

het was koud in Canada, geeft een leuker effect omdat die kandidaten nu meer het gevoel hebben dat ze op vakantie zijn.
Daar waren veel meer opdrachten op tijd (2 uur, 3 uur etc), en hier zijn die er af en toe ook wel, maar deze opdrachten zijn veel meer prestatiegericht. Want hoevaak ging er wel een opdracht mis in seizoen 4 door dat de tijd om was..
Het was toen veel en veel spannender..
En een spannende widm en een 'lieve' angela is een veel betere combi dan een softe widm en een strenge harde Karel.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #35 Gepost op: 22-04-2006, 22:29:10 »
Aflevering 1 t/m 5 vond ik matig
Aflevering 6 en 7 vond ik geweldig ::ok::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2006, 22:30:50 »
Ik vind deze serie beter dan de vorige en deze serie wordt ook beter met de week. :) Tis wel jammer dat Toine eruit is: daardoor zullen we toch heel wat leuke opmerkingen moeten missen :P
WIDM addicted....

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2006, 23:52:03 »
Ik vond de vorige serie ietsje beter. En dat is alleen omdat Marc-marie er inzat en die was zo grappig. Eigenlijk nog grappiger dan deze kandidaten moet ik zeggen. :)
Wat wel altijd zo is met de mol is dat het altijd begint bij de derde aflevering. Dan pas begint het altijd spannend te worden ken je de kandi's al wat beter en kun je ook meer genieten van de opdrachten.  ::jaja::  

Voor mij is de allerbeste mol reeks de belgische mol reeks twee met Hugo als mol.
De beste nederlandse molserie was diegene die in portugal afspeelde.Die met misschien wel de mol der mollen(want ik viel ook uit de lucht toen ie bekend was) ;)  George.

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #38 Gepost op: 22-04-2006, 23:57:18 »
Wat ik jammer vind is dat de uitleg van de opdrachten soms niet volledig wordt uitgezonden,
denk hierbij aan tijd en het te verdienen geld

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #39 Gepost op: 23-04-2006, 08:35:39 »
Voor mij is de allerbeste mol reeks de belgische mol reeks twee met Hugo als mol.
De beste nederlandse molserie was diegene die in portugal afspeelde.Die met misschien wel de mol der mollen(want ik viel ook uit de lucht toen ie bekend was) ;)  George.
Jij ben een grote kenner.
Met kilometers voorsprong de beste reeksen en de allerbeste was idd die met Hugo.
En ja de supermol is natuurlijk George.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen