Auteur Topic: De Beste Mollenstreek tot nu toe  (gelezen 20390 keer)

Offline Foekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanuit de wintersport zo in de mol geskied...
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2006, 22:35:51 »
ik vond die truc van Yvon met het schrijven van het woord MOL in de rijst ook wel sterk! Onder de ogen van Isabelle die zich letterlijk blind staart op de identiteit van de mol  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-04-2006, 22:38:22 door Foekje »
Wa kin it witte, wa wit it, wa is de mol?!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2006, 23:19:46 »
ik vond die truc van Yvon met het schrijven van het woord MOL in de rijst ook wel sterk! Onder de ogen van Isabelle die zich letterlijk blind staart op de identiteit van de mol  ::rofl::

Jammer dat deze hint niet op TV is vertoond!! ::ohno::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #22 Gepost op: 20-04-2006, 14:29:04 »
George heeft inderdaad echt geweldige acties gedaan. Hij is echt de mol der mollen en 1 van mijn persoonlijke helden 8)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #23 Gepost op: 20-04-2006, 15:36:08 »
George heeft inderdaad echt geweldige acties gedaan. Hij is echt de mol der mollen en 1 van mijn persoonlijke helden 8)
George is de supermol uiteraard.
Zijn deelname was 1 grote sabotage en niemand van de andere kanid's die hem verdacht.
Grandioos.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #24 Gepost op: 21-04-2006, 12:22:45 »
George was grandioos. Elke opdracht heeft ie wel wat geflikt. Zelfs geld gejat uit de pot! Is helaas nooit meer geëvenaard.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2006, 14:15:44 »
George was grandioos. Elke opdracht heeft ie wel wat geflikt. Zelfs geld gejat uit de pot! Is helaas nooit meer geëvenaard.
Hahaha... beelden komen weer naar boven: hoe hij bij een lekker glaasje wijn boven op dat "kasteel" voor de camera wat geld uit de pot wegnam. En dan daarbij die eeuwige smile.
There's only one George.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2006, 14:46:44 »
George vind ik nog steed overhyped...

Mijn favoriete streek is van Nico, die een hele fanfare achter zich aan verkeerd laat lopen door een andere groep heen.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #27 Gepost op: 21-04-2006, 14:56:13 »
George vind ik nog steed overhyped...
Think again and... 
:-X  :-X  :-X  :-X
 ::niet-ok::  ::niet-ok::  ::niet-ok::  ::niet-ok::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #28 Gepost op: 21-04-2006, 16:03:41 »
George vind ik nog steed overhyped...

Gij spoort niet! ;D ::ohno::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #29 Gepost op: 21-04-2006, 16:09:07 »
George vind ik nog steed overhyped...
Nee, vind ik ook niet. Dat moment waarop Ellen denkt George helemaal te doorzien en zeker weten dat hij de mol niet is (Krrr *toing*) ::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #30 Gepost op: 29-04-2006, 18:34:37 »
Bij die vraag over welke mol-serie het beste was kreeg ik ineens van die nostalgische herinneringen aan George.
Dus dacht ik misschien is het leuk om wat briljante mol-acties uit het verleden op te halen. En over twee weekjes kunnen er dan misschien wat mol-streken uit de huidige serie worden toegevoegd. Nu weten we natuurlijk nog niet zeker wat molstreken waren.

De aller-allerbeste mollenstreek ooit (vind ik althans) vond plaats in één van de eerste afleveringen van seizoen 3. George die in het bos alle lintjes ophaalt (omdat hij zogenaamd veel geld wil verdienen voor de pot) en het zo de anderen onmogelijk maakt om de route nog terug te vinden. Ondertussen maakt hij wel allemaal vage sporen op de grond met takken, die door niemand worden opgemerkt. En het grappigste was nog wel dat ie ontzettend beledigd ging doen, omdat de anderen zo dom waren dat ze zijn sporen niet begrepen.  ::rofl::

En ook meesterlijk was George die gewoon wat rond rent en overal geld in vuilnisbakken gooit  ::rofl::

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #31 Gepost op: 29-04-2006, 18:37:15 »

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #32 Gepost op: 29-04-2006, 18:55:41 »
De aller-allerbeste mollenstreek ooit (vind ik althans) vond plaats in één van de eerste afleveringen van seizoen 3. George die in het bos alle lintjes ophaalt (omdat hij zogenaamd veel geld wil verdienen voor de pot) en het zo de anderen onmogelijk maakt om de route nog terug te vinden. Ondertussen maakt hij wel allemaal vage sporen op de grond met takken, die door niemand worden opgemerkt. En het grappigste was nog wel dat ie ontzettend beledigd ging doen, omdat de anderen zo dom waren dat ze zijn sporen niet begrepen.  ::rofl::

Uh dat was niet George, maar een seizoenetje later en in een iets kouder landje ook: Namelijk Elise in Canada

Beste mollenstreek: george op de waterskies, is in eerste instantie een held, maar ja hij weet het tweede deel van de opdracht al.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 18:57:27 door Lola-aap »

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #33 Gepost op: 29-04-2006, 18:55:55 »
Die topic bestaat toch al..?
http://wieisdemol.realitynet.org/forum/topic,24131.0.html

::rofl:: Ja, want je link verwijst naar dit topic! :P De naam is alleen veranderd ;)
WIDM addicted....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #34 Gepost op: 29-04-2006, 18:58:16 »
::rofl:: Ja, want je link verwijst naar dit topic! :P De naam is alleen veranderd ;)

klopt als een bus ::jaja::...ik heb beide topics even samengevoegd tot een topic, dus we kunnen weer lekker on-topic gaan ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #35 Gepost op: 29-04-2006, 19:34:41 »
Oeps ::schaam:: toch niet zo goed gekeken dus. Bedankt voor het herplaatsen.

Uh dat was niet George, maar een seizoenetje later en in een iets kouder landje ook: Namelijk Elise in Canada


Nog een keer *oeps* whaha, blijkbaar ben ik zo fan van George dat ik alle briljante mollenstreken op hem projecteer. Ik weet toch echt vrij zeker dat dat George was. Ik verdacht hem toen nog namelijk. Nou ja, je zult wel gelijk hebben dan  :-\\

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #36 Gepost op: 29-04-2006, 20:20:23 »
Oeps ::schaam:: toch niet zo goed gekeken dus. Bedankt voor het herplaatsen.

Nog een keer *oeps* whaha, blijkbaar ben ik zo fan van George dat ik alle briljante mollenstreken op hem projecteer. Ik weet toch echt vrij zeker dat dat George was. Ik verdacht hem toen nog namelijk. Nou ja, je zult wel gelijk hebben dan  :-\\

Hm, ik begin ook weer te twijfelen, had george ook een spel met lintjes? Dan kan je best gelijk hebben, want bij Elise, moesten niet een weg terug vinden. Hoe ging die opdracht precies met george ook alweer? wie zaten er toen nog in het spel, was het vroeg of laat in de serie?

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #37 Gepost op: 29-04-2006, 20:28:12 »
Hm, ik begin ook weer te twijfelen, had george ook een spel met lintjes? Dan kan je best gelijk hebben, want bij Elise, moesten niet een weg terug vinden. Hoe ging die opdracht precies met george ook alweer? wie zaten er toen nog in het spel, was het vroeg of laat in de serie?

Zoek de oplossing misschien eens op de uitstekende site van Erik TKS, zou ik zeggen. Alle opdrachten staan daar per aflevering in het lang en in het breed uitgelegd. 

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #38 Gepost op: 29-04-2006, 20:36:36 »
heb je een link naar die site?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #39 Gepost op: 29-04-2006, 20:48:59 »
heb je een link naar die site?

Via de link hoofdmenu (zie bovenaan de pagina) kun je de link vast wel vinden ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!