Auteur Topic: De Beste Mollenstreek tot nu toe  (gelezen 20389 keer)

Offline Matt

  • Forumlid
De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Gepost op: 17-04-2006, 15:18:38 »
Dames en heren,

Er zitten hier heel wat fanatieke speurders naar de mol, die veel series gezien hebben. Wat vonden jullie de beste mollenstreek tot nu toe, uit alle series die jullie gezien hebben.

Voor mij is de ultieme mollenstreek geleverd door Marc (de 3e belgische mol), die Shadia in de IKEA-opdracht op het verkeerde been zet.
Shadia verdenkt Marc, Marc is hiervan op de hoogte. De kandidaten moeten het goede ontbrekende schroefje vinden. Marc toont Shadia het goede schroefje, maar doordat Shadia Marc verdenkt gaat ze voor het schroefje dat Stijn gekozen had. Geweldige Molactie, helemaal als achteraf blijkt dat Shadia van haar mol Marc afstapt en door dit voorval voor Stijn gaat.....en daardoor naar huis.

(staat er misschien een beetje krom hierboven, maar de fanatiekelingen zullen zich deze opdracht nog wel herinneren)

Wat is voor jullie de Beste Mollenstreek tot nu toe?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2006, 16:00:44 »
Mijn favoriete mollenstreek ooit is natuurlijk het moment waarop George genadeloos 10.000 euro uit de tas van John haalt!  ::ok::
Ik lachte me dood!  ::bravo::
Tell me what your telescope says

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2006, 16:18:02 »
Die van Marc was inderdaad heel erg goed. ::ok:: Zelf vond ik ook de afleidingsmanouvre van Nico erg goed tijdens de zandloperproef in de 2e serie. Dan vergeet een streepje te zetten, opdracht mislukt. ;D

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #3 Gepost op: 17-04-2006, 16:20:59 »
Dat de aarde plat is, volgens onze nieuwe mol ::)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #4 Gepost op: 17-04-2006, 16:56:13 »
George die rondrent, vuilnismannen helpt met het legen van kliko's en ondertussen ook nog een gedeelte van het geld dat hij op moest halen weggooit ::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2006, 17:44:39 »
De eerste 2 afleveringen niet aan het spel meedoen..........
« Laatst bewerkt op: 17-04-2006, 20:30:07 door Lola-aap »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2006, 17:47:29 »
Nico in het hutje op de Schotse hei  ::jaja::  Ongemerkt een mollenstreek voor 7500 gulden uithalen onder de neus van twee medekandidaten zonder dat je achteraf wordt verdacht door collega's en kijkers omdat je helemaal niet in de buurt bent geweest van het plaats der delict!  ::ok::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #7 Gepost op: 17-04-2006, 18:45:10 »
Ik vond het waterskien van George ook wel erg geniaal. Iedereen vindt het geweldig dat ie 'spontaan' zo goed kan waterskien, hij komt hele ver en dat blijkt dat Dick het hele stuk terug moet peddelen  >:D

Het fietsen van George was ook gaaf. Ook omdat wederom iedereen hem zo aanmoedigt en ze vinden hem een held, terwijl hij gewoon aan het klooien was  ;D

George was gewoon gaaf  :P
No Milk today???

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2006, 18:49:44 »
George was gewoon de mol der mollen. De beste ooit. Hij had zo veel goede acties. Zou die serie nog wel eens willen zien eigenlijk. Absoluut de beste.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #9 Gepost op: 17-04-2006, 19:17:20 »
wel ik heb alleen dit seizoen gezien en de vorige met Yvon...Yvon had eigenlijk geen goede mollenstreken om heel eerlijk te zijn.

milouska...nou ja je zou moeten zeggen dat ze denkt dat de aarde plat is...vrij slap op zich maar niemand had haar door

Offline Botje

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #10 Gepost op: 17-04-2006, 19:33:38 »
Die IKEA opdracht was sowieso de beste opdracht allertijden. En Marc heeft dat inderdaad toen heel handig gemanipuleerd.
Dat zijn ook de leukste mollenstreken, als achteraf blijkt dat er enorm gemanipuleerd is bij een opdracht die eenvoudig lijkt. Daar waren zowel Marc als George heel sterk in, ieder op hun eigen manier.

De leukste mollenstreek ever vind ik eigenlijk eentje uit een Britse serie van The Mole. Ze zijn dan op Jersey, en in de eerste aflevering moeten ze hun bagage uit hun grote koffers naar een klein rugzakje ompakken. Dat is alles wat ze de rest van de serie mee mogen nemen. De mol legt er dan een ruitjesoverhemd uit, wat dus niet meer in de tas past. In aflevering 8 of 9 zie je hem vrolijk weer in datzelfde shirt rondlopen, dat hij dus officieel niet had meegenomen. Geen van zijn medekandidaten had dit in de gaten.
Ook al is dit geen 'echte' mollenstreek, toch vind ik dit echt de leukste die ik gezien heb.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2006, 22:59:21 »
Bij de derde reeks van de belgische mol had Marc (de mol dus) elke keer een ander petje op. De eerste keer een petje op met een woord beginnend met een M. De andere keer een petje met een O als eerste letter en dan wat afleveringen later met een L . Vond ik goed gevonden. Niemand ook de winnaar had dit niet in de gaten. ::ok::

Oh ja en bij de tweede mol reeks had mol Hugo telkens bij de executie slippers aan . Want hij bleef toch altijd in het hotel overnachten. ::rofl::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2006, 11:24:39 »
Bij de derde reeks van de belgische mol had Marc (de mol dus) elke keer een ander petje op. De eerste keer een petje op met een woord beginnend met een M. De andere keer een petje met een O als eerste letter en dan wat afleveringen later met een L . Vond ik goed gevonden. Niemand ook de winnaar had dit niet in de gaten. ::ok::

Oh ja en bij de tweede mol reeks had mol Hugo telkens bij de executie slippers aan . Want hij bleef toch altijd in het hotel overnachten. ::rofl::
Dat zijn inderdaad grappige aanwijzigen, maar ik vind dat niet echt mollestreken. Een mollenstreek kost geld. punt.  ;) ::trots::

Eén van de beste mollenstreken was George die de berg op fietste. Hij was de held van de dag, maar hij heeft de opdracht ondertussen wel gewoon verkloot.  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2006, 14:54:54 »
Persoonlijk vond ik die streek met de zandloper van Nico ijzersterk. Elke mol heeft zo zijn of haar beste actie, maar de zandloper en de schroef waren de beste.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #14 Gepost op: 18-04-2006, 16:47:32 »
De grootste mollenstreek in 1 woord: George.
Zou 'm ook nog wel eens willen zien hoor..

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2006, 19:19:36 »
De mooiste die ik nog weet vind ik die van George met die fietsopdracht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2006, 19:53:32 »
Wie liep er ook weer het huisje voorbij, in serie 4, bij de lintjes-opdracht?

Precies op tijd binnenkomen, maar per gemist lintje kostte het toch wel iets van 100 euro?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2006, 19:55:33 »
Wie liep er ook weer het huisje voorbij, in serie 4, bij de lintjes-opdracht?

Precies op tijd binnenkomen, maar per gemist lintje kostte het toch wel iets van 100 euro?

Elise!!
The sun came up and reality set in.

Offline Carly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dat heet cool
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2006, 21:40:19 »
of yvon vorig jaar die een 3e geborene moest vinden en er echt 25 gevonden had en toen maar rondjes ging rennen om te laten lijken dat ze vet hard had gerend.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2006, 22:09:20 »
of yvon vorig jaar die een 3e geborene moest vinden en er echt 25 gevonden had en toen maar rondjes ging rennen om te laten lijken dat ze vet hard had gerend.

Haha, jah, dat was lachen!  ::rofl::
WIDM addicted....