Auteur Topic: Hinten van alle aard en alle uitzendingen  (gelezen 1853 keer)

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hinten van alle aard en alle uitzendingen
« Gepost op: 4-05-2006, 10:46:01 »
Hierbij wil ik iedereen oproepen zijn of haar hinten hier te schrijven zodat ik ook kan bekijken of ik het zag. Hierbij al twee soorten hinten, of ze waar zijn weet ik niet

Tijdens de trein stond er bij Miljouska op de deur haar eigen naam, gedeeltelijk op het ruit waar ze uitstapte

Tijdens het spel voor de supervrijstellen (wat niet gespeeld is) zag ik een scherm, in de schermkamer waar roderick en toine stonden, met erop een vaag beeld van een vrouw, lijkend op fredericke in een wit jurk. Kunnen mensen dit bevestigen of andere tips geven???

Mijn mol is trouwens op dit moment nog miljouska
winnaar fredericke en verlieser roderick, maar ik twijfel echt heel erg


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Hinten van alle aard en alle uitzendingen
« Reactie #1 Gepost op: 4-05-2006, 11:01:11 »
Tijdens het spel voor de supervrijstellen (wat niet gespeeld is) zag ik een scherm, in de schermkamer waar roderick en toine stonden, met erop een vaag beeld van een vrouw, lijkend op fredericke in een wit jurk. Kunnen mensen dit bevestigen of andere tips geven???
Volgens mij zjin de door jou genoemde hints al flink besproken en heeft iedereen alles wat hij of zij er over te zeggen had al gezegd. Voor tips en bevestiging kan je volgens mij beter het forum doorzoeken dat iedereen alles nog eens herhaalt.


Volgens mij zit er trouwens een hint in dat plaatje op de statistieken pagina.  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hinten van alle aard en alle uitzendingen
« Reactie #2 Gepost op: 4-05-2006, 11:21:37 »
Aangezien alle hints al uitvoerig worden besproken op het forum sluit ik dit topic....

't is misschien even zoeken, maar jullie zien dit jaar ook zoveel hints en theorieën voorbijschuiven ::rofl:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!