Poll

Hoe goed vond jij Milouska als mol?

Fantastisch!
55 (56.1%)
Redelijk goed
22 (22.4%)
niet zo goed
12 (12.2%)
Slecht!
9 (9.2%)

Totaal aantal stemmen: 98

Auteur Topic: Hoe goed vond jij Milouska als mol?  (gelezen 12302 keer)

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Gepost op: 14-05-2006, 15:06:14 »
Er schijnen nogal wat verschillen te zijn over hoe goed Milouska gemold heeft... daarom hier een poll daarover.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2006, 15:13:36 »
Ik vind dat Molouska het geweldig gedaan hebt ze was gewoon echt Typisch een Mol want, ik had het wel snel door, maar dat terzijde ze heeft iedereen er in laten geloven dat ze echt zo dom was, terwijl ze dat juist uberhaupt niet is. Ik vind haar eerlijk gezegd veel beter als Yvon als Mol, en hopelijk zien we haar op de Fandag zou wel hartstikke leuk zijn. :) ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #2 Gepost op: 14-05-2006, 15:16:23 »
Ik ben het helemaal eens met Nicky.

Ze was echt geweldig, ik denk dat nog geen 20% van de Molfans haar als Mol hadden. Ze was echt een dom-typetje, en we gingen ook gewoon alles geloven wat ze deed. Echt geweldig!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #3 Gepost op: 14-05-2006, 15:37:52 »
Redelijk goed

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #4 Gepost op: 14-05-2006, 15:45:25 »
Ze was veel beter dan verwacht. Ik dacht eik dat ze te dom zou zijn om mol te zijn  ::schaam::  maar dat was dus de grootste molactie. Al die dingen die ze deed, echt geweldig!!  ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #5 Gepost op: 14-05-2006, 15:47:25 »
ik vond er fantastisch!!

niemand verd8 haar   alleen jmmr dat ik het wel door had :P

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #6 Gepost op: 14-05-2006, 16:02:33 »
Ze deed het fantastish  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Er mogen dan mensen zijn die haar dan wel door hebben, maar dat is elk jaar zo. Elke kandidaat wordt wel door een aantal mensen verdacht, dus dat maakt niet uit.  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #7 Gepost op: 14-05-2006, 16:30:29 »
Redelijk goed. Wat ik hoor van molacties van voorgaande jaren (en danvooral George), heb ik het idee dat dat niet heel sterk is dit jaar. Geld weg laten waaien bij de Amsterdam opdracht was wel zoiets, jammer dat er niet meer van zulke kansen in zaten (want in andere opdrachten was geen geld wat weg kon worden gegooid). Desondanks heb ik toch het idee dat er als mol meer te mollen was geweest. Het domme eendje spelen is natuurlijk een taktiek die werkt om niet verdacht te zijn, maar dan luistert men ook minder naar je als je een suggestie doet. Zoals bij de straatnamenopdracht, het spel voor de supervrijstelling ging niet door (dus mislukte molactie) omdat men het Milouska, onhandig en dom spelende, niet gunde.
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #8 Gepost op: 14-05-2006, 17:06:01 »
Het feit dat ze het hele spel alles zo toneelgespeeld heeft zonder dat ook maar één kandidaat dat verdacht vond, is de grootste prestatie van het hele spel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #9 Gepost op: 14-05-2006, 17:30:31 »
Redelijk goed. Wat ik hoor van molacties van voorgaande jaren (en danvooral George), heb ik het idee dat dat niet heel sterk is dit jaar. Geld weg laten waaien bij de Amsterdam opdracht was wel zoiets, jammer dat er niet meer van zulke kansen in zaten (want in andere opdrachten was geen geld wat weg kon worden gegooid). Desondanks heb ik toch het idee dat er als mol meer te mollen was geweest. Het domme eendje spelen is natuurlijk een taktiek die werkt om niet verdacht te zijn, maar dan luistert men ook minder naar je als je een suggestie doet. Zoals bij de straatnamenopdracht, het spel voor de supervrijstelling ging niet door (dus mislukte molactie) omdat men het Milouska, onhandig en dom spelende, niet gunde.

Hier ben ik het wel mee eens, ze had veel meer kunnen mollen, als ze niet zo dom was/had geweest gespeeld. Ze kon er ook bij die fiets opdracht niet eens tussenkomen om 1 te roepen, omdat ze haar gewoon buitensluiten. Niemand wil met haar in een team, omdat iedereen haar irritant vind, en als ze wel in een team zit, luistert er niemand naar je.
Misschien begon het als een geweldige taktiek, maar uiteindelijk was het niet zo heel slim geweest.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #10 Gepost op: 14-05-2006, 17:32:35 »
Probleem is een beetje dat ik het beeld van haar niet los kan laten. Ze zegt dat ze speelde dat ze zo dom was. Ik ken haar alleen maar zo dom en bij mij kan niet van het één op het andere moment de knop op. Ik vind haar nog steeds maar een dom w*cht  :-[ sorry, kan er niets aan doen, ze zal best goed gemold hebben....  ::)
Keep Watching

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #11 Gepost op: 14-05-2006, 17:33:37 »
Ik vind het zo knap dat ze haar rol als domme, irritante kandi ook heeft volgehouden !
Het zal toch niet leuk zijn als je steeds genegeerd wordt  en voor dom wordt uitgemaakt.
Wanner je daar als echte domme kandi steeds zulke opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt, dan wordt je toch depressief?

Snapt nou niemand dat de AVRO echt geen domme mensen mee neemt?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #12 Gepost op: 14-05-2006, 18:07:29 »
Ik ken haar alleen maar zo dom en bij mij kan niet van het één op het andere moment de knop op. Ik vind haar nog steeds maar een dom w*cht  :-[ sorry, kan er niets aan doen, ze zal best goed gemold hebben....  ::)
Daarom zou het leuk zijn als ze naar de MFD kan komen, dan kunnen we haar zien zoals ze ècht is.
The British are not impressed.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #13 Gepost op: 14-05-2006, 19:11:21 »
Redelijk goed; ik vond dat ze het heel goed deed voor de kandidaten (als er byna niemand op haar stemt?!) maar voor de kykers vond ik wat doorzichtig.. (hoewel er na de finale nog genoeg mensen waren die Roderick en Frederique verdachten) Noujaa. Ik stemde dus op redelijk goed.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #14 Gepost op: 14-05-2006, 21:38:20 »
Als er volgend seizoen weer iemand zeer irritant en dom doet is zij/hij de mol! :D ::)

Voor de kandidaten was zij de perfecte mol! Dus hoed af voor Milouska ::ok::

Maar zelf vond ik haar zooo opvallend dat ik dacht dat ze de mol niet kon zijn. Zoals in het verleden was meestal de mol nogal low profile.
Ik wou echt niet dat zij de mol was, maar ik moet nu eindelijk wel bekennen dat ze mij ook op het verkeerde been heeft gezet. :P
En die hint dat ze als laatste over de brug moest gaan , had ik weer helemaal niet door.

Goed gedaan Milouska

Offline dimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #15 Gepost op: 14-05-2006, 21:44:17 »
een gewone mol
eigenlijk een beetje zoals Georges: wat naief, zich doen voordoen, klungelig

voor de deelnemers was zij wss niet de voor de hand liggende mol
voor de kijkers was ze in mijn ogen toch vrij doorzichtig :(

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #16 Gepost op: 14-05-2006, 22:44:00 »
ik vind dat ze het zeer goed heeft gedaan. :)

tijdens de reunie zag ik ineens een hele andere milouska!
ik heb haar heel lang verdacht omdat ik niet kon geloven dat iemand echt zo klungelig is... en gelukkig (voor haar) was ze dat dus ook niet :)
dat van lolly girl herken ik trouwens ook wel, dat beeld van haar blijft hangen... met een vleugje milouska van de reunie er bij. :)

opzich wel jammer, zeker omdat er veel mensen zijn die niet alle afleveringen zien.
maar dat ze 3 weken zich zo heeft gedragen, dat vind ik echt super knap.
zo totaal buiten de groep staan en merken dat mensen zich aan je irriteren... echt petje af. :)

bovendien heeft ze gewoon super veel gemold, naar mijn idee veel meer dan yvon of george. niet bepaald subtiel, maar het heet dan ook niet 'wie is.... de subtiele mol?'
en ach, waarschijnlijk heeft iedereen andere mol verwachtingen, dus als je van subtiele mollen houdt zal milouska inderdaad niet je favoriet zijn.

maar lekker veel gemold, weinig geld binnen gehaald, en je 3 weken buiten de groep plaatsen. heel knap!! ::ok::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #17 Gepost op: 14-05-2006, 23:05:06 »
Ik vond haar echt goed! Zo goed geacteerd: zo'n naief meisje kon toch niet de mol zijn?? echt petje af  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #18 Gepost op: 15-05-2006, 10:22:31 »
Ik vind het opmerkelijk dat het beeld dat er van Milouska was, in 1 dag nagenoeg volledig is omgedraaid: an naief, irritant, tot de heldin van het programma. Dat is me te kort door de bocht.

Ik vind dat ze het op haar eigen manier prima heeft gedaan. Het doel is verwezenlijkt: veel geld verspeeld, en tot de finale rustte de verdenking niet echt op haar.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe goed vond jij Milouska als mol?
« Reactie #19 Gepost op: 15-05-2006, 10:41:39 »
Ik vind het opmerkelijk dat het beeld dat er van Milouska was, in 1 dag nagenoeg volledig is omgedraaid: an naief, irritant, tot de heldin van het programma. Dat is me te kort door de bocht.

Is ook wel logisch dat het beeld is omgedraaid, want het blijkt dat alles gespeeld is. Als ze echter een kandidaat was geweest, waren de meningen hetzelfde gebleven.
WIDM addicted....