Auteur Topic: MFD: veiling  (gelezen 14050 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
MFD: veiling
« Gepost op: 21-05-2006, 19:25:14 »
Wat vonden jullie van de veiling op de fandag? Ik vond dat ze leuke dingen hadden, dingen die niet aangekondigd waren. Ze hadden mijns inziens alleen beter de veiling in tweeën kunnen knippen.  ::bravo:: voor degene die de foto van Fredje voor 210 euro heeft gekocht! In totaal was er ongeveer 1400 euro voor de knf geveild. Ikzelf heb meerdere items proberen te kopen, maar uiteindelijk heb ik het Elisabeth Agnes Victoria (E.A.V.) Snoijinkplantsoen voor € 35 bemachtigd. Die krijgt een mooie plek. Richard was echt grappig  ::rofl:: over die foto en zonnebril van Peggy, en elke keer 'X euro voor een tering stukkie hout?', en de wibra-rozen  :P
Toch een sjekkel geveild, maar die ging er uiteraard niet voor weinig uit. Wat hebben jullie weten te bemachtigen en wat vonden jullie van de veiling?
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD: veiling
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2006, 19:32:40 »
Ik heb de Toine van Peperstraten-weg bord voor € 40 ,- gekocht.
Ik vond de veiling erg leuk geregeld! Richard bedankt, en natuurlijk zijn charmante assistente Peggy!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD: veiling
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2006, 12:27:37 »
Ik heb een koopje gehad. Ik heb de plattegrond kunnen bemachtigen, waarop de spin Milouska de contouren van de Obelisk heeft getekend. En dan nog stug volhouden: ''ik kom NERGENS bij uit.......''.

Ik wilde die rozen ook nog best hebben, maar zag dat achter mij iemand teleurgesteld keek, toe ik mijn hand op stak (Ikbenmol, geloof ik). Die heeft ze toen voor dezelfde prijs gekocht, als waarvoor ik die kaart had. 17,50 was dat.

Heeft iemand trouwens de reden gehoord waarOM die sjekkels niet in de verkoop gingen?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD: veiling
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2006, 17:03:54 »
Misschien omdat ze dan niet meer uniek zijn... Mmm... ze hadden er zo 200 a 10 euro kunnen verkopen, 100 euro kosten dus 1900 voor KWF...

Wie heeft overigens dat mol-geld gewonnen?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: MFD: veiling
« Reactie #4 Gepost op: 22-05-2006, 17:09:47 »
Ik heb een Peggy bord + 3 kussen  ::love:: ::love::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD: veiling
« Reactie #5 Gepost op: 22-05-2006, 17:14:46 »
Ik heb een Peggy bord + 3 kussen  ::love:: ::love::
en een paar opmerkingen van Richard  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: MFD: veiling
« Reactie #6 Gepost op: 22-05-2006, 17:16:36 »
en een paar opmerkingen van Richard  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ja, maar die kussen vond ik belangrijker kan ik je zeggen  :D ::love::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: MFD: veiling
« Reactie #7 Gepost op: 22-05-2006, 17:39:04 »
Ja, maar die kussen vond ik belangrijker kan ik je zeggen  :D ::love::

Ik heb voor beide even hard geklapt (om de grappen moest ik dan weer iets harder lachen natuurlijk ;)). En ik wilde graag `t Peggy bordje, maar serieus, ik weet dat `ie bij jou in goede handen is dus ik kan er mee leven :D.

Euh, waar is trouwens emoticon Karel????
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: MFD: veiling
« Reactie #8 Gepost op: 22-05-2006, 18:50:00 »


Euh, waar is trouwens emoticon Karel????

Ik denk dat hij vervangen is door emoticon Roderick met zn mollenbrilletje  8) :D
Maar vertel vooral de opmerkingen van Richard hierbij :D
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MFD: veiling
« Reactie #9 Gepost op: 22-05-2006, 19:05:41 »

Euh, waar is trouwens emoticon Karel????

nuja, karel gaat toch misschien weg, dus dan kunnen ze net zo goed zijn smiley ook maar meteen weg doen...  ;)

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MFD: veiling
« Reactie #10 Gepost op: 22-05-2006, 19:31:39 »
nuja, karel gaat toch misschien weg, dus dan kunnen ze net zo goed zijn smiley ook maar meteen weg doen...  ;)

awww :( dat kis gemeen. Iedereen GEFELI met jullie aankopen. Guikie, veel plezier dr mee jonge! Zelf heb ik niet geboden, durfde niet :P  Ik was een keer wel ff bang dat ik perongeluk had geboden, omdat ik mn mobiel/foto toestel in de lucht hielt :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MFD: veiling
« Reactie #11 Gepost op: 22-05-2006, 19:39:52 »
Ik heb een -1000 euro bordje van het memoryspel en de door Peggy gejatte joker weten te bemachtigen! De joker heeft wat gekost (115 euro om precies te zijn) maar is absoluut het pronkstuk van mijn mol-verzameling. ::jaja:: Hieronder een deel van mijn verzameling:
« Laatst bewerkt op: 20-06-2006, 17:02:01 door Heinz »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MFD: veiling
« Reactie #12 Gepost op: 22-05-2006, 19:43:48 »
lol, jij hebt die oksel foto heinz.  :P
ik zat gister de dvd van vorig jaar te kijken, toen zag ik em nog voorbij komen.

mijn items houd zo ongeveer op bij een briefje molgeld uit portugal, en de naamkaartjes + handtekeningen van richard, karel, mary-lou, liz, peggy en dick.  :)

achja, zolang ik alle series op dvd heb, ben ik allang blij  ;)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: MFD: veiling
« Reactie #13 Gepost op: 22-05-2006, 19:45:19 »
 ::rofl:: Die bestandsnaam ook Heinz!

Gefeliciteerd  met joker, ik ben niet jaloers hoor, echt niet... ::pinokkio::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD: veiling
« Reactie #14 Gepost op: 22-05-2006, 19:50:35 »
Ik wel! Stomme Heinz!  >:( ;D

De molitems die ik heb zijn: fotokader met foto's van alle kandidaten (die in de opdracht in widm4 gebruikt werd waar Ron/Chandrika/Astrid koffers moesten terughalen), groot Roeland ( ::schaam:: ) infobord en dat was het denk ik.  Va dit jaar niets dan mooie herinneringen.

Van ER2005 heb ik het stemkokertje van John overigens. En ER2004 een door alle kandidaten gesigneerd t-shirt omdat mijn moeder de quiz gewonnen had (ja mijn moeder!  ;D )

Offline Egelot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD: veiling
« Reactie #15 Gepost op: 22-05-2006, 20:29:07 »
Heeft iemand bijgehouden wat er preceies allemaal is verkocht?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD: veiling
« Reactie #16 Gepost op: 22-05-2006, 20:32:07 »
Heeft iemand bijgehouden wat er preceies allemaal is verkocht?
zoals ik al in het gewone mfd topic zei:

wat er op de fandag link staat, alsmede

straatnaambordjes
peggy's zonnebril
eeeeeeuh... 1 sjekkel
ennuhhhh... de groene enveloppen uit de laatste opdracht.
Maar heeft iemand ook bijgehouden wat precies voor welke prijs wegging? Heeft Mapel of iemand anders misschien de lijst nog met de 'prijzen' erachter? Wil die dat dan posten? Zou erg leuk zijn  :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MFD: veiling
« Reactie #17 Gepost op: 22-05-2006, 22:10:29 »
Ja die opmerkingen vond ik ook erg lachen Seraphina!!!

Guikie de stalker  ;D
t was erg leuk, Richard was erg Ad rem...

Ik heb het gedicht weten te bemachtigen van de rozenopdracht... die met de clou waar u het hardst om bad. erg blij ben ik ermee!!!

Ik heb erg opgeboden tegen Heinz voor de joker, de kandidaten naast mij aan het tafeltje (Mary-Lou vooral, maar ook Karel, Milouska, Geert en Liz) zaten me allemaal aan te kijken met een gezicht van: ja goed zo, hoger. Mary-Lou zei dit ook: Ja goed zo, lekker opbieden!!
Later kreeg ik een complimentje van de kandidaten aan het tafeltje, dat ik de prijs goed opgedreven had!!  8)

Maar ik ben enorm blij met mijn gedicht!!
Triomf!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MFD: veiling
« Reactie #18 Gepost op: 22-05-2006, 22:14:49 »
Later kreeg ik een complimentje van de kandidaten aan het tafeltje, dat ik de prijs goed opgedreven had!!  8)


Maar bood je alleen om de prijs op te drijven of had je 'm zelf gekocht als ik bij 110 gestopt was?

Karel had trouwens een cartoon gekocht maar liep even later terug want hij had niet genoeg geld bij zich! Dat moest ie van Geert lenen geloof ik. ;D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD: veiling
« Reactie #19 Gepost op: 22-05-2006, 22:19:03 »
Ja die opmerkingen vond ik ook erg lachen Seraphina!!!

Guikie de stalker  ;D
t was erg leuk, Richard was erg Ad rem...

Ik heb het gedicht weten te bemachtigen van de rozenopdracht... die met de clou waar u het hardst om bad. erg blij ben ik ermee!!!

Ik heb erg opgeboden tegen Heinz voor de joker, de kandidaten naast mij aan het tafeltje (Mary-Lou vooral, maar ook Karel, Milouska, Geert en Liz) zaten me allemaal aan te kijken met een gezicht van: ja goed zo, hoger. Mary-Lou zei dit ook: Ja goed zo, lekker opbieden!!
Later kreeg ik een complimentje van de kandidaten aan het tafeltje, dat ik de prijs goed opgedreven had!!  8)

Maar ik ben enorm blij met mijn gedicht!!

Ik ben ook heel erg blij met mijn 'Liz-straatnaambordje', zeker omdat het het eennalaatste item was. Ik had eerder hard geboden op een cartoon, en de stickers, en ook op de hamer. Richard ging nog een heel lul verhaal ophangen toen ik al 35 euro had geboden, maar gelukkig ging er niemand meer overheen  :D Ik had namelijk een budget van € 40... :)

Hij hangt op een mooie plek aan de muur, een lekker groot ding.  :)
Molloot sinds seizoen 4