Poll

Er moet een Best Of komen!!!

ja
10 (66.7%)
maakt niet uit
1 (6.7%)
nee
4 (26.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Er moet een Best Of komen!!  (gelezen 10566 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #20 Gepost op: 19-07-2006, 07:11:29 »
Ja, dat was de eerste aflevering van serie 4 :P Viel geloof ik tegelijkertijd met de allerlaatste aflevering van Idols.
Ik heb de hele serie op video, ouderwetse video. En in die eerste aflevering zie je Angela vanaf een videoboodschap de mol toespreken: ''jij hebt een andere taak, jij moet er voor zorgen, dat er zo weinig mogelijk geld in de pot komt" Ze staan daar op het vlieveld van Halifax te bibberen, en elkaar aan te kijken.

Datum: 10 maart 2003. Het forum van de avro begon toen ook vol te lopen. De compilatie van serie 3 IS uitgezonden, maar maakte geen deel uit van serie 4. Overigens baseer ik me hierbij niet alleen op mijn eigen geheugen en op de opschriften op mijn videoband, maar ook op de database van onder meer Heinz, en Robby. Je gaat me toch niet vertellen dat die niet kloppen he?
« Laatst bewerkt op: 19-07-2006, 07:14:54 door Bodejos »

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #21 Gepost op: 19-07-2006, 11:19:46 »
die aflevering maakte geen deel uit van serie 4 want er kwamen alleen stukjes van serie 4 en is dus een losstaand programma em volgens mijn broer komt er een Best Of maar dan een van de afgelopen 6 series als het zo door blijft gaan dan hebben we over 10 jaar dus een Best Of van 3 uur!!!!!! ::oink::
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #22 Gepost op: 20-07-2006, 20:03:23 »
Ja, dat was de eerste aflevering van serie 4 :P Viel geloof ik tegelijkertijd met de allerlaatste aflevering van Idols.

De eerste aflevering van serie 4 die, totdat een shot werd getoond waarin de kersverse kandidaten vanuit het vliegtuig richting Angela  liepen, totaal niet bij serie 4 hoorde viel samen met het Songfestival geloof ik..
The sun came up and reality set in.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #23 Gepost op: 20-07-2006, 20:14:57 »
Ik heb de hele serie op video, ouderwetse video. En in die eerste aflevering zie je Angela vanaf een videoboodschap de mol toespreken: ''jij hebt een andere taak, jij moet er voor zorgen, dat er zo weinig mogelijk geld in de pot komt" Ze staan daar op het vlieveld van Halifax te bibberen, en elkaar aan te kijken.

Datum: 10 maart 2003. Het forum van de avro begon toen ook vol te lopen. De compilatie van serie 3 IS uitgezonden, maar maakte geen deel uit van serie 4. Overigens baseer ik me hierbij niet alleen op mijn eigen geheugen en op de opschriften op mijn videoband, maar ook op de database van onder meer Heinz, en Robby. Je gaat me toch niet vertellen dat die niet kloppen he?

De eerste aflevering van serie 4 (die, inderdaad Sprien, vrij weinig te maken had met serie 4 zelf) werd dus al een week eerder uitgezonden. Toch maakte deze wel degelijk deel uit van de reeks, want hij is tegelijkertijd opgenomen en werd door het WIDM-4 team gemaakt. Maargoed, het is niet boeiend genoeg om lang over door te gaan :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #24 Gepost op: 21-07-2006, 13:18:19 »
ik ga eens naar de avro mailen of er nog een Best Of komt zodra ik een mail terug heb gekregen zal ik hem posten oke?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #25 Gepost op: 21-07-2006, 14:23:49 »
Als die er komt zullen ze dat volgens mij heus niet zeggen.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #26 Gepost op: 21-07-2006, 15:27:09 »
in theorie moet er een komen
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #27 Gepost op: 21-07-2006, 17:31:27 »
in theorie moet er een komen

want? leg eens uit en verklaar je nader..... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #28 Gepost op: 21-07-2006, 17:38:18 »
want? leg eens uit en verklaar je nader..... :)

Omdat na de vorige 3 series ook één kwam ;)

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #29 Gepost op: 21-07-2006, 17:40:33 »
juist
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #30 Gepost op: 21-07-2006, 17:44:39 »
 ::ok:: kijk zo gemakkelijk is het nu even een verklaring en ik snap het ook :)

maar van mij hoeft het niet hoor..geef mij maar een zinderende nieuwe afelvering van wie is de mol...al die terugblikken hoeven van mij niet :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #31 Gepost op: 21-07-2006, 17:50:31 »
juist

Citaat
Plaats alleen reacties die iets aan de discussie toevoegen.
Niets is zo frusterend als door een topic te moeten bladeren met een hoop zinloze reacties

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #32 Gepost op: 21-07-2006, 18:57:35 »
ik vind het wel lache
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #33 Gepost op: 21-07-2006, 20:55:13 »

Lijkt me dat dit wel degelijk zinnig was voor de discussie, omdat hij bevestigt dat jij zijn redenering goed uitlegt? Maargoed, off-topic, dus wat loop ik te zeuren :D

maar van mij hoeft het niet hoor..geef mij maar een zinderende nieuwe afelvering van wie is de mol...al die terugblikken hoeven van mij niet :-[
Ben ik het ergens wel mee eens inderdaad. Die series hebben we al gezien. Maar is het ook niet zo dat 11 afleveringen waarvan 1 flashbackaflevering leuker is dan 10 afleveringen zonder flashbackaflevering? Hoe meer WIDM, hoe beter toch?
Take a glorious bite out of the whole world