Poll

Er moet een Best Of komen!!!

ja
10 (66.7%)
maakt niet uit
1 (6.7%)
nee
4 (26.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Er moet een Best Of komen!!  (gelezen 10565 keer)

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Er moet een Best Of komen!!
« Gepost op: 16-07-2006, 13:43:19 »
hoi na de eerste 3 series kwam er een Best Of widm van de vorige 3 series dus moet er eigenlijk een Best Of van de laatste 3 series op de buis verschijnen wat jullie?!? ik heb een poll gemaakt waarop jullie kunnen stemmen
« Laatst bewerkt op: 16-07-2006, 17:39:47 door levi123 »
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #1 Gepost op: 16-07-2006, 22:41:16 »
Een Best Of serie? ???

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #2 Gepost op: 16-07-2006, 23:07:32 »
Aflevering. De eerste aflevering van WIDM 4 was een aflevering waarin Angela aan de hand van fragmenten terugkeek op de eerste drie series.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #3 Gepost op: 17-07-2006, 09:49:12 »
juist ja en ik vind eigenlijk dat er een serie van Best Of moet komen 6 afleveringen 1 aflevering per serie die dan na de gewone afleveringen komt
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #4 Gepost op: 17-07-2006, 10:13:39 »
Aflevering. De eerste aflevering van WIDM 4 was een aflevering waarin Angela aan de hand van fragmenten terugkeek op de eerste drie series.
Dan ben jij de enige die dat heeft gezien. Bij mij was de eerste aflevering van serie 4 de introductie van Louis, Julien, Aafke, Astrid, Patricia, Ferdi, Rene, Elise, Chandrika en Ron. En de eerste opdracht waarin ze met de kist van Heinz ( ;D) aan het slepen waren.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #5 Gepost op: 17-07-2006, 11:03:46 »
nee de eerste aflevering was toch met deborah als sapjesverkoper of zit ik in het verkeerde jaar? maar ik bedoel zon best of bijv. dat de kandidaten van widm 4 5 6 bij elkaar komen en dan de hoogtepunten bekijken en een paar beelden van het 7e seizoen iemand hier zei op het forum van 3 jaar terug dat hij/zij het had opgenomen dat die schrok toen hij/zij plotseling deborah op het scherm zag want hij/zij dacht dat die een oude band erin had gedaan
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #6 Gepost op: 17-07-2006, 11:11:32 »
nee de eerste aflevering was toch met deborah als sapjesverkoper of zit ik in het verkeerde jaar? maar ik bedoel zon best of bijv. dat de kandidaten van widm 4 5 6 bij elkaar komen en dan de hoogtepunten bekijken en een paar beelden van het 7e seizoen iemand hier zei op het forum van 3 jaar terug dat hij/zij het had opgenomen dat die schrok toen hij/zij plotseling deborah op het scherm zag want hij/zij dacht dat die een oude band erin had gedaan
nee Levi, Deborah heeft geen sapjes verkocht. Tenminste niet dat ik weet.

Dat was Chandrika in serie 4. En daar was tijdens serie 5 op internet een kort filmpje van te zien.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #7 Gepost op: 17-07-2006, 11:27:49 »
chandrika was idd de sapjesverkoopster in de metro opdracht in serie 4 !!!!
en levi .. bedenk van te voren eens wat je zeggen wil voordat je een topic opent ?
ik heb nl geen idee waar je het over hebt
[ 9 van de 10 mensen hier trouwens niet ]
dennis for mole !

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #8 Gepost op: 17-07-2006, 12:06:47 »
oh,sorry ja helemaal gelijk (ik met mijn oude kop ook hahaha!)en de bedoeling van dit topic is heel simpel stel:er komt een Best Of van de laatste 3 series ga je dan kijken ja of nee en wat bedoel je met bedenk eerstmaar eens wat je wil zeggen dat snap ik niet helemaal
                                     liefs levi
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #9 Gepost op: 18-07-2006, 13:06:27 »
Zucht......

Zal wel door de warmte komen... ::ohno::
Molloot sinds seizoen 4

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #10 Gepost op: 18-07-2006, 13:22:33 »
Zucht......

Zal wel door de warmte komen... ::ohno::
hoe bedoel je
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #11 Gepost op: 18-07-2006, 14:02:46 »
hoe bedoel je
diepe zucht....

ik probeerde je nog een beetje een soort van te verdedigen...
Molloot sinds seizoen 4

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #12 Gepost op: 18-07-2006, 14:12:13 »
yeah right!!!!! ::zwaai::
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #13 Gepost op: 18-07-2006, 15:03:10 »
Dan ben jij de enige die dat heeft gezien. Bij mij was de eerste aflevering van serie 4 de introductie van Louis, Julien, Aafke, Astrid, Patricia, Ferdi, Rene, Elise, Chandrika en Ron. En de eerste opdracht waarin ze met de kist van Heinz ( ;D) aan het slepen waren.
Nee Daan heeft idd gelijk, voor die 1e aflevering was er idd een compilatieaflevering ::jaja::
En ik snap levi deze keer, hij bedoeld een compilatieaflevering van de laatste drie serie's, zoals dat eerst ook van de eerste 3 series is geweest ::jaja::

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #14 Gepost op: 18-07-2006, 15:31:26 »
Nee Daan heeft idd gelijk, voor die 1e aflevering was er idd een compilatieaflevering ::jaja::
En ik snap levi deze keer, hij bedoeld een compilatieaflevering van de laatste drie serie's, zoals dat eerst ook van de eerste 3 series is geweest ::jaja::
je snapt me ::jaja::
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #15 Gepost op: 18-07-2006, 16:24:20 »
Nee Daan heeft idd gelijk, voor die 1e aflevering was er idd een compilatieaflevering ::jaja::
En ik snap levi deze keer, hij bedoeld een compilatieaflevering van de laatste drie serie's, zoals dat eerst ook van de eerste 3 series is geweest ::jaja::
Die was er dan VOOR de introductie van de Canada-kandidaten. Is die dan de week voorafgaand aan serie 4 uitgezonden? Ik kan me vaag zo'n uitzending herinneren, met Angela Groothuizen die toen nog erg lang haar had.

Ik kan me Wilmie herinneren, die een opdracht kreeg om haar haren te verven, maar bij mijn weten behoorde dat niet tot, hoe moet je dat zeggen, serie 4. Voor zover ik me dat voor de geest kan halen stond die uitzending op zichzelf. Vandaar waarschijnlijk ook de verwarring.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #16 Gepost op: 18-07-2006, 16:27:17 »
Die was er dan VOOR de introductie van de Canada-kandidaten. Is die dan de week voorafgaand aan serie 4 uitgezonden? Ik kan me vaag zo'n uitzending herinneren, met Angela Groothuizen die toen nog erg lang haar had.

Ik kan me Wilmie herinneren, die een opdracht kreeg om haar haren te verven, maar bij mijn weten behoorde dat niet tot, hoe moet je dat zeggen, serie 4. Voor zover ik me dat voor de geest kan halen stond die uitzending op zichzelf. Vandaar waarschijnlijk ook de verwarring.
Die is idd de week ervoor uitgezonden ::jaja::

Die opdracht hoorde bij widm 1, maar daar lieten ze idd een stukje van zien tijdens die compilatie ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #17 Gepost op: 18-07-2006, 16:35:41 »
De veronderstelling van D**N was dat dat een aflevering was, die tot serie 4 behoorde. Het klopt dat die compilatie er was. Die heb ik dus inderdaad wel gezien, wist alleen niet meer precies wanneer.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #18 Gepost op: 18-07-2006, 22:32:23 »
mijn antwoord is : NEE
dennis for mole !

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Er moet een Best Of komen!!
« Reactie #19 Gepost op: 18-07-2006, 23:21:34 »
De veronderstelling van D**N was dat dat een aflevering was, die tot serie 4 behoorde.
Ja, dat was de eerste aflevering van serie 4 :P Viel geloof ik tegelijkertijd met de allerlaatste aflevering van Idols.
Take a glorious bite out of the whole world