misschien is het handig om aan de mensen die geïnteresseerd zijn te vragen waar ze geïnteresseerd in zijn. Dan moet iedereen bijvoorbeeld maximaal 4 dingen opgeven en dan kan je met het groepje dat in een bepaald artikel geïnteresseerd is een datum prikken. Dat lijkt me handiger dan met iedereen een datum proberen af te spreken, want dat gaat nooit lukken. (dat tijdstip kan hier dan meegedeeld worden, en de mensen die dan aanwezig zijn op dat tijdstip mogen natuurlijk ook meebieden. Zo kan je 4 tijdstippen uitkiezen waarop jij zeker aanwezig bent voor de veiling van jouw favoriete item)
Zo kan je ook kijken wat de meest gewilde items zijn: daar wordt natuurlijk het meest op geboden, en daar zou je dan mee kunnen beginnen. De mensen die daar dan misgegrepen hebben, hebben dan nog genoeg kans om op de andere artikelen te bieden.
Anders krijg je bijvoorbeeld mensen die heel erg geïnteresseerd zijn in de foto's van Frédérique, maar ook een beetje in de foto's van Geert. Als dan de foto's van Geert eerder geveild worden kan je denken: dan neem ik deze maar niet, want ik wil de foto's van Frédérique ook. Als je dan alles spaart voor datgene wat je erg graag wilt en je hebt ook dat niet, dan is dat een beetje jammer voor diegene. Terwijl als dat item er al uit is, ze nog kans hebben op een ander artikel. (als jullie snappen wat ik bedoel)
misschien een ideetje