Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
hahahah het heeft weinig zin om hoger te gaan, want dan komt "Stalker" (zoals Richard het zei) Guikie toch wel met een hoger bodmaar vooruit21 euro
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Compuart, Realitynet
Nu online
1537 gasten en 1 vaste bezoeker
Geen nieuwe activiteiten gepland