Auteur Topic: Applaus voor Maud en Stormpie!  (gelezen 5248 keer)

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Applaus voor Maud en Stormpie!
« Gepost op: 9-06-2006, 17:18:17 »
ik wil even mijn dank uitspreken naar Maud en Stormpie, die gisteren hun vrije avond  belangeloos hebben opgeofferd om de veiling in goede banen te leiden! En dat is ze gelukt!!!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
 ::bravo::

Bedankt! :D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: Applaus voor Maud en Stormpie!
« Reactie #1 Gepost op: 9-06-2006, 23:38:41 »
Luit ik me van harte bij aan: en ik wed dat ze beiden in een deuk lagen bij dat bod voor de foto's van Frédérique. Het gaat om het idee erachter: of iets nu voor 5 euro of 805 euro werd verkocht: het verdient beide respect (woord is gisteravond geloof ik wel een paar keer gevallen).

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2006, 12:05:18 »
weddenschap verloren bodejos....

ik vond het ontzettend spannend dat dat bedrag zo hoog op liep.

Maar als al eerder vermeld het is voor een goed doel en daarom kunnen we er alleen maar heel erg blij en trots op zijn dat de veiling zon groot succes is geworden en daar heeft iedereen aan meegewerkt. Dus bij deze voor eenieder die er hoe dan ook bij betrokken is geweest: een groot aplaus voor jullie !!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-06-2006, 12:08:03 »
Dan applaudiseer ik terug!!!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2006, 16:14:44 »
well done  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 10-06-2006, 22:22:04 »
helaas kon ik zelf niet meedoen aan de online chatveiling met vriendelijke dank aan mijn werk ;)

Maar ik heb gehoord dat Maud en Sormpie het super geleid hebben... een staande ovatie en een optocht in een stad naar keuze lijken mij op zijn plaats  ::zwaai::
to mole or not to mole that's the question

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 10-06-2006, 22:55:23 »
... een staande ovatie en een optocht in een stad naar keuze lijken mij op zijn plaats  ::zwaai::

Ik weet toevallig dat Maud Almere-Haven heel leuk toe lijkt ::) ;D dus de burgemeester en ik heetten haar van harte welkom hoor...enne Stormpie is ook van harte welkom want dat is al net zo'n schat als Maud ::hug:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 10-06-2006, 23:05:28 »
:)
Het was met recht een Carpe Fucking Diem moment.
Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Ik ben het ook. Dat men bereid is zo enthousiast en gezellig mee te doen. Niet alleen applaus voor ons, maar voor iedereen die van deze veiling een succes heeft gemaakt. Alle kleine beetjes helpen, alle grote beetjes helpen ook.
 ::ok:: ::bravo:: ::ok::
er was eens......

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #8 Gepost op: 12-06-2006, 15:57:21 »
helaas kon ik zelf niet meedoen aan de online chatveiling met vriendelijke dank aan mijn werk ;)

Maar ik heb gehoord dat Maud en Sormpie het super geleid hebben... een staande ovatie en een optocht in een stad naar keuze lijken mij op zijn plaats  ::zwaai::
vergeet het gouden .. (kalf?) niet  :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #9 Gepost op: 13-06-2006, 08:55:03 »
@ Han13: ik had het maar bij widm algemeen gezet, omdat ik bij het veilingdeel alleen een poll kon maken..
Molloot sinds seizoen 4

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-06-2006, 15:04:55 »
KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP
Triomf!