Auteur Topic: wie is de mol seizoen 7  (gelezen 99074 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #180 Gepost op: 10-09-2006, 22:48:04 »
Prima kandidaten hoor, ik ken ze allemaal, dus dat is mooi! ::ok::

Ik heb er in ieder geval weer zin in!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #181 Gepost op: 11-09-2006, 14:09:21 »
Ik "ken" alleen Menno, Inge en Dick en gok op 1 van de 3 als mol. ::vergroot::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #182 Gepost op: 11-09-2006, 20:37:38 »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #183 Gepost op: 12-09-2006, 09:59:10 »
Wie is de mol volgend jaar op 3.

http://www.nederland3.nl/actueel/265/wie-is-de-mol-2007
Dan is het programma op alle drie de netten geweest. Ik had eigenlijk verwacht dat het programma op Ned 1 terecht zou komen. Ik denk dat dit niet bevordelijk is voor de kijkcijfers.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #184 Gepost op: 12-09-2006, 17:39:25 »
Het maakt mij niks uit op welk net als het maar uitgezonden wordt ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #185 Gepost op: 12-09-2006, 18:04:36 »
Ik wil een mol speculatie topic !!!!!
met aller hints en aanwijzingen naar een mol !!!! ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::bravo::
Nu al?  ::rofl::

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #186 Gepost op: 15-09-2006, 06:27:30 »
Ik ken alleen Inge Ipenburg... En Renate Verbaan en Liesbeth Kamerling een klein beetje.
Wel een beetje jammer, maar ja, misschien is het op deze manier ook wel makkelijker om de mol te vinden. Je bent dan minder snel bevooroordeeld.
JJF

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #187 Gepost op: 16-09-2006, 17:24:34 »
Dan is het programma op alle drie de netten geweest. Ik had eigenlijk verwacht dat het programma op Ned 1 terecht zou komen. Ik denk dat dit niet bevordelijk is voor de kijkcijfers.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat het op Ned. 1 uitgezonden zou gaan worden ::oink:::

Ned. 1: Amusement en andere kijkcijferknallers --> WIDM is amusement en een kijkcijferknaller
Ned. 2: Kunst, cultuur, verdieping --> WIDM is geen echte kunst; geen echte cultuur en zeker geen verdieping
Ned. 3: Jongeren, experimenteel --> WIDM is niet specifiek op jongeren gericht en is geen experimenteel programma

Het hangt er van af met welke programma's WIDM moet concurreren! Als WIDM op zaterdag om 20.30 uur uitgezonden gaat worden (recht tegenover Paul de Leeuw) zullen de kijkcijfers wel wat minder zijn, maar als het gewoon weer op vrijdag wordt uitgezonden, verwacht ik weinig tot geen kijkcijferproblemen :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #188 Gepost op: 16-09-2006, 17:34:06 »
Ik had eigenlijk ook verwacht dat het op Ned. 1 uitgezonden zou gaan worden ::oink:::

Ned. 1: Amusement en andere kijkcijferknallers --> WIDM is amusement en een kijkcijferknaller
Ned. 2: Kunst, cultuur, verdieping --> WIDM is geen echte kunst; geen echte cultuur en zeker geen verdieping
Ned. 3: Jongeren, experimenteel --> WIDM is niet specifiek op jongeren gericht en is geen experimenteel programma

Het hangt er van af met welke programma's WIDM moet concurreren! Als WIDM op zaterdag om 20.30 uur uitgezonden gaat worden (recht tegenover Paul de Leeuw) zullen de kijkcijfers wel wat minder zijn, maar als het gewoon weer op vrijdag wordt uitgezonden, verwacht ik weinig tot geen kijkcijferproblemen :)

Ook al staat het tegenover Paul de Leeuw, dat maakt niks uit.
De fans kijken toch wel :)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #189 Gepost op: 16-09-2006, 22:48:18 »
nouja het zou beter zyn al zouden ze het op 1 uitzenden..
en verder;
Paul Rabbering
Eva van der Gucht
Menno Bentveld
Inge Ipenburg
Sander Lantinga
Liesbeth Kamerling
Renate Verbaan
Alex Klaasen
Nadja Hüpscher
Dick Jol
ik ken er dus echt maar 4 :p
liesbeth kamerling, sander latinga, renate verbaan & menno bentveld.
maar euhm. ik hou het tv kyken niet zoo goed by. heb er iig zinin!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #190 Gepost op: 16-09-2006, 22:50:12 »
trouwens.
ik gaa peggy missen, en toine.
en natuurlyk frederique :(
en chris & geert verdienen herkansing! (:

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #191 Gepost op: 17-09-2006, 00:47:56 »
Ha, goed dat ik hier nog even kwam kijken want nu zie ik wie er volgend seizoen meedoen. Van de kandidaten uit 2005 kende ik maar 1 (Yvon). In 2006 waren dat er 2 (Milouska en Toine) en in 2007 zijn dat er 4 (Dick, Eva, Menno en Nadja). Het lijkt mij een leuke groep. Lastig om hier een Mol uit te halen. Van de mensen die ik ken, zou ik voor Eva kiezen maar een actrice als Mol is wel wat saai. Leuk dat Karel er toch weer bij is!  8)

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #192 Gepost op: 19-09-2006, 00:08:21 »
Ik zie Dick Jol wel zitten als de nieuwe Mol  ;D !! Lijkt me wel een leuke kandidaat ook trouwens...  ::tandpastasmiley::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #193 Gepost op: 28-09-2006, 11:17:33 »
Zo op het 1e gezocht zet ik mijn kaarten op Paul Rabbering. Hij is dj bij 3fm en volgens mij kan hij heel slinks zijn als ik hem zo eens beluister.
Vorig jaar werd bij hem in de uitzending het trieste nieuws bekend gemaakt dat fred was overleden. Ik merkte dat hij het programma ook volgde (ook voorgaande series) dus hij weet hoe het spel gespeelt moet worden. In 1e instantie dus een goede molkandidaat  ::jaja::

Ps, luister eens zijn programma Rabradio op 3fm dagelijks tussen 2 en 4. Is echt leuk!  ::hypocriet::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #194 Gepost op: 28-09-2006, 16:10:57 »
trouwens.
ik gaa peggy missen, en toine.
en natuurlyk frederique :(
en chris & geert verdienen herkansing! (:
Herkansingen horen niet bij Wie is de Mol... Ze hadden niet door wie de mol is, eigen schuld >:D

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #195 Gepost op: 3-10-2006, 15:55:31 »
Ik loop wellicht een beetje op de zaken vooruit, maar ik zou het leuk vinden als er soort strijd-der-titanen-mol-serie komt. Dus dat betekent dat er na serie 7 nog zeker 3 series gemaakt dienen te worden. Daarna alle 10 mollen in 1 serie stoppen, waarvan dan weer 1 persoon de mol is.

Het is nog een ver-van-onze-bed-show maar ach, we blijven dromen hè  8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #196 Gepost op: 4-10-2006, 08:33:16 »
Ik loop wellicht een beetje op de zaken vooruit, maar ik zou het leuk vinden als er soort strijd-der-titanen-mol-serie komt. Dus dat betekent dat er na serie 7 nog zeker 3 series gemaakt dienen te worden. Daarna alle 10 mollen in 1 serie stoppen, waarvan dan weer 1 persoon de mol is.

Het is nog een ver-van-onze-bed-show maar ach, we blijven dromen hè  8)
Of haal de Vlaamse mollen erbij... want die waren heeeellllll goed
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #197 Gepost op: 4-10-2006, 15:14:56 »
Leuk, ken ze allemaal. Hoewel ik voor Eva van der Gucht even moest zoeken, maar die ken ik van (die ene keer) Kopspijkers.
Als 3FM-luisteraar is het wel grappig om Paul Rabbering en Sander Lantinga terug te zien in De Mol! ::ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #198 Gepost op: 4-10-2006, 15:22:08 »
Volgens mij is er ook al een Promofilmpje van WIDM 2007, dat zag ik althans op een fansite die ik niet zal noemen :) , alleen ik kan het filmpje niet bekijken.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #199 Gepost op: 4-10-2006, 17:19:02 »
Ik loop wellicht een beetje op de zaken vooruit, maar ik zou het leuk vinden als er soort strijd-der-titanen-mol-serie komt. Dus dat betekent dat er na serie 7 nog zeker 3 series gemaakt dienen te worden. Daarna alle 10 mollen in 1 serie stoppen, waarvan dan weer 1 persoon de mol is.

Het is nog een ver-van-onze-bed-show maar ach, we blijven dromen hè  8)

Dan zijn de mollen uit de eerste series inmiddels hele oude mollen geworden  ;D.

Na deze serie moet er gewoon weer een serie komen waarvoor iedereen zich op kan geven!!!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.