Auteur Topic: wie is de mol seizoen 7  (gelezen 98767 keer)

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #40 Gepost op: 15-05-2006, 14:07:09 »
Hmmm, ik vond het wel fijn om WIDM op vrijdag te kijken, maar of het nou vrijdag of zaterdag is, kijken zal ik! ;D
WIDM addicted....

Offline DeMol1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #41 Gepost op: 15-05-2006, 15:25:12 »
jaa precies Kijken gaan we natuurlijk weer!!

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #42 Gepost op: 15-05-2006, 15:51:06 »
Nou, ik heb het liever op de vrijdagavond.
Want dan is er vaal nix te beleven...

De meeste series waar wij naar kijken zijn vaak op het zelfde uur en dag. Dan hebben we videorecorders te kort. Als ze WIDM op de drukke zaterdag gaan uitzenden, dan mis ik weer veel :(

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #43 Gepost op: 15-05-2006, 16:15:32 »
Dat is juist de bedoeling van de nieuwe zenderindeling. Dat al het amusement op één zender komt en al de actualiteiten op de ander.
The British are not impressed.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #44 Gepost op: 16-05-2006, 03:50:06 »
Ivm met de nieuwe zender indeling zou wie is de Mol om 21.00 uitgezonden gaam worden op Zaterdag onder amusemt na Paul de leeuw en de HH  van Paul´s ze show zou na 23.00 op Nederland 3 komen,maar zou als ik zelf al eerder aangaf zou ik Wie is de Mol liever op Vrijdag om 21.00 willen op Nederland 3 of Nederland 1 of de HH moet om 00.00 komen.

Het journaal van 20.00 zou onder informatief gaan vallen en dus op Nederland 2 komen,maar een paar dagen terug zouden andere programma´s weer veranderd zijn van andere indeling.
Zo komt de Nederland 1 programering van 17.30-19.30 (Max & Catarine,That´s the quistion & Man Bijt Hond) op Nederland 2 en gaat Lingo naar Nederland 1,raar eigelijk want Lingo zou ik eerder onder informatief laten vallen dan ´That´s the quistion´ en Lingo gaat nu naar Nederland 1 om 19.00 met daarvoor het oude 2 vandaag (18.00-19.00) programering genaamd onder de nieuwe naam: één vandaag en weer vaaf 17.30 wat het vroeger was. Onderweg naar morgen gaat naar 19.00 op Nederland 3 gevolgd door de wereld draaid door dat onder jeugd gaat vallen ipv informatief tussen 19.30-20.25.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 04:04:55 door Pierce_Brosnan »

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #45 Gepost op: 16-05-2006, 11:16:22 »
*zucht* Ik zie die nieuwe zenderindeling echt niet zitten  ::ohno::, niet alleen vanwege wie is de mol...
De wereld draait door gaat onder jeugd vallen  ::rofl::

Ik vond de BN-ers de afgelopen 2 jaar heel erg leuk, maar OBN-ers zou ik volgend jaar ook leuk vinden. Maar `t zullen wel BN-ers worden...hopelijk kijken ze een beetje naar wat ze kiezen, want ik heb al Dione de Graaf gelezen en daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten (maar als ze daar een interessante groep omheen bouwen zeg ik niets meer natuurlijk). `t Moeten wel BN-ers zijn die zichzelf niet te serieus nemen...camerabewust zijn ze toch altijd een beetje, want ze zijn nou eenmaal gewend aan camera`s. Dit jaar vond ik dat ook nog wel meevallen trouwens. Maar ze moeten vooral `t spelletje leuk kunnen spelen en ik vind dat dat nou juist dit jaar heel goed is gebeurd.

Just my two cents...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline WH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #46 Gepost op: 16-05-2006, 12:06:44 »
Zouden we nu, na 3 seizoenen een vrouw als mol, met enige zekerheid kunnen zeggen dat de mol 2007 een man wordt??

Ik heb al eens gelezen dat mensen vinden dat dat niet voorspeld kan worden, maar ik kan me voorstellen dat de programmamakers wel enig evenwicht willen hebben door de jaren heen.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #47 Gepost op: 16-05-2006, 12:17:10 »
Zouden we nu, na 3 seizoenen een vrouw als mol, met enige zekerheid kunnen zeggen dat de mol 2007 een man wordt??

Ik heb al eens gelezen dat mensen vinden dat dat niet voorspeld kan worden, maar ik kan me voorstellen dat de programmamakers wel enig evenwicht willen hebben door de jaren heen.

Dit heb ik vrijdagavond ook al tegen m`n moeder geroepen  ::rofl::. Ik vind de mannen volgend jaar in ieder geval extra verdacht. Al vrees ik toch dat ze niet speciaal een mannelijke mol gaan zoeken...



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #48 Gepost op: 16-05-2006, 13:20:26 »
Het word ook een man en een koud land,met karel zijn we opnieuw begonnen.  ;)
Alleen om het nog een beetje extra nieuw te houden kunnen ze er voor kiezer geen kleinere blanke man tenemen zoals Nico is,Ja Ernst Paul Hasselbach (Expeditie Robinson/Peking Express),Everon Jackson Hooi (Bing in GTST),Andre Akkoord (Superster) of John Williams (Onderweg naar morgen/Bell spellen/Help mijn man is Klusser)is de mol.   ::ok::
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 13:30:31 door Pierce_Brosnan »

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #49 Gepost op: 16-05-2006, 20:00:29 »
Hmm, volgens mij heb je ECHT ieder seizoen 50% kans dat de mol een man is. Niet meer, niet minder. Ik gok daarom dat de mol ook volgende keer een vrouw is.
Revenge is a dish best served not

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #50 Gepost op: 16-05-2006, 20:02:41 »
Hmm, volgens mij heb je ECHT ieder seizoen 50% kans dat de mol een man is. Niet meer, niet minder. Ik gok daarom dat de mol ook volgende keer een vrouw is.
Ik gok niks. Het is immers 50% kans... Eerst de kandidaten zien

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #51 Gepost op: 16-05-2006, 20:27:10 »
of horen... ik werd zonet gebeld door richard!  ::ok::
omdat ik niet geloofde dat hij echt richard was op de chat.  :D

al zn leuke stukjes zijn er inderdaad uitgeknipt, volgens hem was hij hele dagen zoals op de reunie.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 21:10:21 door Lautjuh »

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #52 Gepost op: 16-05-2006, 21:13:11 »
 ::rofl::

Ok, ik ben ook niet een beetje jaloers nu op jou Lautjuh!  ::hypocriet:: ::hypocriet::



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #53 Gepost op: 17-05-2006, 20:24:21 »
::rofl::

Ok, ik ben ook niet een beetje jaloers nu op jou Lautjuh!  ::hypocriet:: ::hypocriet::





haha, tja... ik vond t ook wel een eer.  ;)

en om nog even wijs te doen  ::vergroot::

Citaat
Exodus 20:17 Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.

niet dat richard nou een slaaf of rund is, maar toch.  :P ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #54 Gepost op: 17-05-2006, 22:13:16 »
Leuk hoor!! Hoor graag van je hoe hij zondag tegen je deed! Veel plezier en doe 'm maar de groetjes  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline DeMol1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #55 Gepost op: 19-05-2006, 17:10:31 »
Ik heb net gelzen dat de opnames voor serie nummer 7 in juni gaan plaatsvinden

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #56 Gepost op: 19-05-2006, 19:22:49 »
Als je ook nog een bron hebt... :P

Offline DeMol1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #57 Gepost op: 24-05-2006, 17:08:53 »
en het wordt dus in juni opgenome  :P

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #58 Gepost op: 24-05-2006, 17:37:16 »
Dan kan je mensen wegstrepen die van voetbal houden. Die gaan dus absoluut niet mee.  ::ohno:: En als we straks een heel chagerijnig iemand zien is dat vast de mol. Hij of zij had ja gezegd om mee te doen en kon niet meer terug! ;D

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #59 Gepost op: 25-05-2006, 00:27:21 »
En alle andere kandidaten weten niet hoe snel ze het spel moeten verlaten om nix van het WK te missen :P Maar geen nood AVRO :) Ik stel me wel beschikbaar ;)
WIDM addicted....