Auteur Topic: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD  (gelezen 123233 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #120 Gepost op: 24-09-2006, 18:06:11 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #121 Gepost op: 26-09-2006, 12:28:35 »
Ik zou toch graag willen oproepen jullie geduld nog even te bewaren wat betreft de dvd. Er wordt hier nogal wat gespeculeerd wat betreft Reinald. En dat is wel te begrijpen omdat niemand precies weet wat er aan de hand is. Maar het moet geen heksenjacht worden ofzo. Vanochtend stonden hier al allerlei prive gegevens in dit topic en dat gaat gewoon te ver.

Nog even geduld. Er wordt aan gewerkt achter de schermen.
Geniet nooit met mate...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #122 Gepost op: 26-09-2006, 17:52:54 »
Ik zou toch graag willen oproepen jullie geduld nog even te bewaren wat betreft de dvd.

Ik vind dat we al behoorlijk lang geduld hebben gehad.. Reinald is gewoon 2!! maanden te laat met het versturen van de DVD's en dat is echt heel lang. :o

Daaaaaaaag lieve 5 euro!! ::zwaai::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #123 Gepost op: 26-09-2006, 19:55:21 »

 Maar het moet geen heksenjacht worden ofzo. Vanochtend stonden hier al allerlei prive gegevens in dit topic en dat gaat gewoon te ver.

Mee eens. Ik heb het ook steeds aangegeven. Ik heb het adres, maar heb het om bovenstaande reden niet gepost.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #124 Gepost op: 26-09-2006, 20:42:28 »
Er is nieuws over Reinald en de MFD-dvd.

We hebben Reinald aan de telefoon gehad. Reinald heeft psychisch een zwaar half jaar achter de rug. Zo langzamerhand gaat het gelukkig weer een stuk beter met hem. Dit is de reden dat hij niet aan de dvd heeft kunnen werken. Verder had hij geen puf om de mensen die hem geprobeerd hebben te bereiken via sms, mail en telefoon te antwoorden. Daarom heeft hij dus ook niet gereageerd in dit topic. Via ons wilde hij hiervoor zijn excuses aanbieden.

Aangezien het dus langzamerhand beter met hem gaat, hoopt/verwacht hij dat de dvd waarschijnlijk eind oktober klaar is. Mocht het langer duren neem ik aan dat jullie dit begrijpen.

Zoals ik dus al eerder aangaf: nog even geduld! Het geld voor de dvd zijn jullie zeker niet kwijt. Dat wilde hij nog even benadrukken.
Geniet nooit met mate...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #125 Gepost op: 26-09-2006, 21:34:34 »
En dan kan er wel op een ander forum gereageerd worden en op een forum waar iedereen wacht op een DVD (+ dat er veel geld op z'n rekening staat), kan niet even een klein berichtje geplaatst worden? Dat blijf ik persoonlijk zeer merkwaardig vinden, had niet gehoeven denk ik.. ???

Hoop dat het snel beter gaat met Reinald, en dat we DVD snel hebben.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #126 Gepost op: 26-09-2006, 23:52:43 »
AMF: ik denk dat je op een gegeven mnoment ook voor jezelf keuzes gaat maken, wat kan ik wel, wat kan ik niet. Je kan in bepaalde omstandigheden weken totaal geen boe of bah meer zeggen, en de volgende dag kun je de hele wereld aan.

En dan zullen berichten zoals die hier hebben gestaan, Reinald geen goed hebben gedaan (is mijn persoonlijke inschatting). Ik denk, als ik een belofte doe aan een groep mensen, en ik kan die door omstandigheden niet nakomen, dan zou het mij ook afschrikken om op dergelijke berichten te reageren.

In elk geval hoop ik dat Reinald er weer snel bovenop komt.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #127 Gepost op: 28-09-2006, 10:32:04 »
Ik sluit me bij Bodelos aan.

Sterkte Reinald ::zwaai::

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #128 Gepost op: 28-09-2006, 10:34:52 »
Ik sluit me ook bij Bodejos aan.  ::ok::
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline henkj

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #129 Gepost op: 29-09-2006, 19:31:59 »
Ik hoop toch dat de Molfandag 2006 dvd voor de intocht van Sinterklaas, medio november, komt en dat die dvd geen
sinterklaas- of kerstcadeau hoeft te worden.

Anders sturen wij toch zwarte piet of de rendieren van de Kerstman op Reinald Snel af?

 ::jaja::

 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #130 Gepost op: 30-09-2006, 06:46:10 »
Ik hoop toch dat de Molfandag 2006 dvd voor de intocht van Sinterklaas, medio november, komt en dat die dvd geen
sinterklaas- of kerstcadeau hoeft te worden.

Anders sturen wij toch zwarte piet of de rendieren van de Kerstman op Reinald Snel af?

 ::jaja::

 
Wat is daar mis mee dan?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #131 Gepost op: 30-09-2006, 14:53:16 »
Wat is daar mis mee dan?

dat het er dan heel laat is neem ik aan.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #132 Gepost op: 30-09-2006, 16:06:27 »
dat het er dan heel laat is neem ik aan.

Dat denk ik ook.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #133 Gepost op: 30-09-2006, 20:29:18 »
Ik hoop toch dat de Molfandag 2006 dvd voor de intocht van Sinterklaas, medio november, komt en dat die dvd geen
sinterklaas- of kerstcadeau hoeft te worden.

Anders sturen wij toch zwarte piet of de rendieren van de Kerstman op Reinald Snel af?

 ::jaja::

 
Al komt die pas volgend jaar maart, wat maakt t uit, we krijgen hem wel hoor ::)
En dan is t ook geen kerstcadeau ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 30-09-2006, 21:03:18 door -ikke- »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #134 Gepost op: 1-10-2006, 10:56:29 »
Ik sluit me bij Bodelos aan.

Sterkte Reinald ::zwaai::
Ik ben behoorlijk vast, hoor..... ::tandpastasmiley::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #135 Gepost op: 1-10-2006, 14:41:53 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

sorry Bodejos

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #136 Gepost op: 6-10-2006, 15:11:32 »
Bodejos heeft ook wel gelijk, maar het is gewoon moeilijk om zo lang te wachten als je iets 2 maanden geleden al zou moeten krijgen. Moeten ze me op ebay ofzo niet flikken hoor...Dit topic is vast niet voor niks sticky, want anders zou iedereen afzonderlijk Reinald al hebben gemaild en gebeld enzo.

Enfin, we wachten het wel af ^^
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #137 Gepost op: 7-10-2006, 00:23:41 »
Ik vind dat een aantal te luchtig over deze kwestie doen.. In principe hadden we al aangifte bij de politie kunnen doen, maar om €5,- zal ik dat niet snel doen. Maar het "beschermen" van Reinald zal ik niet doen, ik vind dat Reinald zichzelf er te makkelijk uit praat. Het gaat om vele Euro's, en een niet-geleverd product.

Persoonlijk wordt dit m'n laatste Mol Fan Dag DVD denk ik. :-\\
« Laatst bewerkt op: 7-10-2006, 00:26:47 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #138 Gepost op: 7-10-2006, 08:58:29 »
Ik vind dat een aantal te luchtig over deze kwestie doen.. In principe hadden we al aangifte bij de politie kunnen doen, maar om €5,- zal ik dat niet snel doen. Maar het "beschermen" van Reinald zal ik niet doen, ik vind dat Reinald zichzelf er te makkelijk uit praat. Het gaat om vele Euro's, en een niet-geleverd product.

helemaal mijn gedachtengang ook ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #139 Gepost op: 7-10-2006, 12:40:30 »
Ik vind dat een aantal te luchtig over deze kwestie doen.. In principe hadden we al aangifte bij de politie kunnen doen, maar om €5,- zal ik dat niet snel doen. Maar het "beschermen" van Reinald zal ik niet doen, ik vind dat Reinald zichzelf er te makkelijk uit praat. Het gaat om vele Euro's, en een niet-geleverd product.

Persoonlijk wordt dit m'n laatste Mol Fan Dag DVD denk ik. :-\\

helemaal mijn gedachtengang ook ::ok::

Ik vind dit heel kwalijk eerlijk gezegd dat jullie zo denken. Ten eerste wordt er helemaal niemand beschermd en er wordt ook niet luchtig gedaan over deze kwestie.
Reinald heeft een moeilijk tijd (geestelijk) achter de rug of liever gezegd krabbelt daar langzaam uit. En misschien kunnen jullie je het niet voorstellen (maar een aantal mensen hier gelukkig wel) het laatste waar je dan aan denkt is het maken van een MFD dvd. Het zou jullie sieren als jullie je iets meer zouden inleven in deze situatie.

Ik ben er 100% van overtuigd dat Reinald de boel niet zit te flessen. Misschien moeten jullie daar maar iets meer vertrouwen in hebben.
Geniet nooit met mate...