Auteur Topic: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD  (gelezen 123172 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #140 Gepost op: 7-10-2006, 14:36:30 »
Ik heb ook niet gezegd dat Reinald de boel loopt te flessen, maar sommige mensen doen er te makkelijk over. Ik geloof echt wel dat Reinald een moeilijk laatste half jaar heeft gehad, daar twijfel ik niet over maar sommigen denken echt van: "ach, die dvd komt wel, het boeit me niet, we zullen wel zien waar ie blijft"

Hallo mensen, wakker worden, besef dat je allang overgemaakte geld nog niet uitbetaald is en dat je niet de enige bent!!

Maar het gaat hier wel om een niet-geleverd product dat er al lang had moeten zijn. Ik vind het geen probleem als iets te laat is, maar dan wil ik dit wel weten of ik wil weten waar ik diegene kan bereiken. Als ik iets bestel via Ebay of Marktplaats, en ik heb het na de afgesproken datum nog niet, dan stuur ik er ook een e-mail uit, dat lijkt me toch vrij logisch? ??? En dat Reinald zelf nog steeds geen persoonlijk berichtje hier heeft neergezet, dat siert deze kwestie ook niet. Ik vind gewoon dat dit door een aantal mensen te makkelijk opgepakt wordt, en zo zit ik niet in elkaar! :)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #141 Gepost op: 7-10-2006, 15:21:40 »
Misschien zit jij niet zo in mekaar Arco, maar ik betwijfel of jij wel eens door een dergelijke moeilijke periode in je leven bent gegaan. Zoals jij erover spreekt, heb ik zo mijn vermoeden van niet. Ik denk dan ook niet dat je enig idee hebt wat voor impact zoiets op je kan hebben.

Je zegt misschien niet dat hij de boel flest, maar met een opmerking als...
Citaat
Hallo mensen, wakker worden, besef dat je allang overgemaakte geld nog niet uitbetaald is en dat je niet de enige bent!!
...impliceer je dat naar mijn bescheiden mening toch wel. Dit lijkt aardig op een oproep uit het programma "Opgelicht".

En dat Reinald zelf nog steeds geen persoonlijk berichtje hier heeft neergezet, dat siert deze kwestie ook niet. Ik vind gewoon dat dit door een aantal mensen te makkelijk opgepakt wordt, en zo zit ik niet in elkaar! :)

Dat vind jij logisch vanuit jouw situatie. Alleen zit Reinald in een heel andere situatie en reageert daarom dus ook anders. Nogmaals Arco, ik snap dat het wachten je zwaar valt, probeer je iets meer te verplaatsen in een ander.
Geniet nooit met mate...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #142 Gepost op: 7-10-2006, 16:33:44 »
Ieder z'n mening over deze hele gebeurtenis, maar ik hoop van harte dat Reinald er weer snel bovenop komt en dat de DVD ligt te pronken in mijn brievenbus!! 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #143 Gepost op: 7-10-2006, 23:36:40 »
De reden waarom sommigen er 'makkelijk' over doen heeft er ook mee te maken dat die mensen Reinald een spoedig herstel wensen én dat hij in het verleden wel keurig leverde én dat het hier een enigszins bekende betreft. Als ik iets op Marktplaats koop dan ken ik die mensen doorgaans niet. Dus als ik dan iets niet krijg is er een hele andere situatie gaande. Omdat we Reinald hier kennen en weten dat hij geen bedrieger is en niet uit zijn nek kletst als hij zegt dat hij het moeilijk heeft (gehad), kunnen we hem een paar extra maanden de tijd geven.
The British are not impressed.

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #144 Gepost op: 8-10-2006, 21:50:42 »
Soms gebeuren er dingen in het leven die andere dingen wat minder belangrijk maken en als je door een moeilijk periode in je leven gaat waar je zelf niet om hebt gevraagd, kan ik mij heel goed voorstellen dat je eerste prioriteit dan is om deze DVD af te maken. Je eerste prioriteit is dan om beter te worden!

Ik ben het met je eens Arco dat het inderdaad netjes was geweest om een emailtje te schrijven of de crew hierover te informeren. Maar dat is nu dus gebeurt. De crew en wij zijn op de hoogte. Ik blijf gewoon rustig en geduldig wachten en heb er de volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!

Ook hoop ik dat Reinald goed zal opknappen zodat hij weer met plezier van een volgend seizoen kan genieten en wie weet zelfs nieuwe opnames maken tijdens de nieuwe fandag, zodat wij weer met z'n allen kunnen nagenieten! Want ik doe het hem niet na, terwijl iedereen plezier maakt, probeert hij er voor ons een leuke DVD van te maken.

Zo dat wilde ik even kwijt.
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #145 Gepost op: 9-10-2006, 16:44:03 »
Ik ben t met Joram en BodyBagGirl eens, we weten nu hoe t zit, een mailtje had gekund, maar er zijn dingen die belangrijker in het leven zijn dan een dvd, we weten dat de dvd komt, dus we wachten wel :)
Wat ik dan trouwens geen leuke reactie vind, is als je dan al meteen gaat zeggen van dit wordt m'n laatste Fandag dvd ::ohno::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #146 Gepost op: 10-10-2006, 17:04:24 »
Arco en anderen,

stel dat de ouders van Frédérique dit organiseerden, een maandje voor haar overlijden. Ik zou het dan ook niet raar vinden dat zij niet elke dag aan die dvd zouden gaan werken. Iedereen hier heeft Fré gekend, at least uit de Mol. Dus ik denk dat er niemand dan had gezeurd dat de dvd dan wat later was gekomen. Hier hadden ze ook geen verantwoording over hoeven geven, right? Ik denk dat ze dan het geld terug hadden gestort, dat kost een paar uurtjes, heel wat minder dan het maken van zo'n dvd.

Reinald heeft al een keer eerder bewezen dat hij te vertrouwen is, dus daar twijfel ik niet aan. Een postje hier had geen kwaad gekund, maar als er werkelijk zo iets is gebeurd (wat dus nu maar gissen is) vind ik het totaal logisch dat hij die dvd even laat zitten.

Just my 2 cents.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #147 Gepost op: 11-10-2006, 01:58:48 »
Kromme vergelijking maar voorlopig even m'n laatste post hier..

Bij Fré wisten we dat er iets aan de hand was, en dat ze uiteindelijk overleden is.. Maar van Reinald wisten we niks, niemand, nada, noppes. Je "kopers" laten wachten en wachten, en niks van je laten horen, dan gaan mensen (inclusief myself) twijfelen aan de verkoper, dat is het verschil. Een klein berichtje hier of richting de staff had voldoende geweest, dan was er geen tot minder klaagzang geweest.

Gelukkig heeft de staff Reinald te pakken gekregen en gaan we nu vrolijk wachten op de DVD. Ik hoop dat ie snel komt, ben wel benieuwd wat ik gemist heb op de MFD.

Voor mensen die nog twijfelen... Ja, ik vertrouw Reinald en ja, ik geloof echt wel dat hij een rottig laatste half jaar heeft gehad. ::jaja::

Hierna post ik niks meer voorlopig in dit topic, totdat m'n DVD er is...

Just my 4 cents.

-----------------------------------------------------------------------------------------
« Laatst bewerkt op: 11-10-2006, 02:00:28 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #148 Gepost op: 15-11-2006, 00:57:47 »
Citaat
Aangezien het dus langzamerhand beter met hem gaat, hoopt/verwacht hij dat de dvd waarschijnlijk eind oktober klaar is. Mocht het langer duren neem ik aan dat jullie dit begrijpen.

Inmiddels is het "alweer" half november, en gaan we richting de feestmaand december waarin iederen het druk druk heeft. Is er nog nieuws over de DVD en/of Reinald? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #149 Gepost op: 15-11-2006, 01:08:15 »
Inmiddels is het "alweer" half november, en gaan we richting de feestmaand december waarin iederen het druk druk heeft. Is er nog nieuws over de DVD en/of Reinald? ???

We waren er ondertussen alweer op attent gemaakt door een andere attente user :P en we zijn weer aan het proberen contact te zoeken om te kijken hoe het er mee staat.
Geniet nooit met mate...

Offline rsnel

  • Forumlid
  • Ben weer terug...
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #150 Gepost op: 16-11-2006, 00:36:02 »
Stil Alive…

Ik type op mijn toetsenbord www.wieisdemol.com en ga naar het forum.

Er gaat soms wel eens iets mis in je leven, soms gaat er dan nog meer mis. Dat stapelt zich dan op, en zo kom je in een soort van spiraal terecht. Om dan weer terug uit deze spiraal te komen is voor de een makkelijk, en de ander komt er na lange tijd nog steeds niet uit.

Nee dit is niet het begin van een kruiswoordraadsel of iets in die trant, maar een soort van korte samenvatting in 3 regels van het afgelopen ½ jaar. 
Ik ben er lange tijd uit geweest (en nee dat is geen vakantie).
Dit was voor een ieder duidelijk te merken, aangezien er 0 reacties op de forums zichtbaar waren van mij, en ook mijn email lag stil.

Uhm Gaat het dan nu wel weer goed?
Ach tja, we kruipen langzaam uit het dal weer omhoog gaat langzaam weer de goeie kant op..

Hoe zit het nou met die DVD?
Ja als je een tijdje uit de running bent, staat dat HELAAS ook op een klein pitje
Afgelopen weken druk gehad op werk, maar dit betekent NIET dat er niets gebeurd is.
Integendeel, de vrije uurtjes thuis worden weer met liefde gebruikt voor het werken aan een van mijn leukere projecten “Mol Fan Dag 2006 DVD”

Ok, vervelend hoor, maar ik ben die 5 euro dus nog niet kwijt?
Nee hoor, die DVD komt er sowieso duurt alleen nog een paar weken (en ja daar baal ik ook aardig van, ben blij als als die bubbelenveloppen met dvd’s in de brievenbus zijn gepropt)

Maar we wachten met zijn allen nu al zoooo lang.
Klopt, een beetje TE lang (schaam me dood)
Ter compensatie heb ik even snel het interview erbij gepakt met Karel
Dit interview verschijnt uiteraard ook op de DVD, maar kan je nu alvast downloaden
Soort van kleine compensatie voor nu even.
Daarnaast komt er een compensatie voor iedereen (omdat ik het ook vervelend vindt dat het zo lang heeft geduurd. Hoe en wat laat ik op een later tijdstip horen (en nee dat is niet over weer 6 maanden ;)

Ok Waar kan ik dan dat filmpje downloaden
http://www.xs4all.nl/~zwartgat/karel.wmv

Wanneer komt die DVD dan?
Over een aantal weken.
Ik ga jullie (nu ik weer op het forum ben aangekomen) regelmatig op de hoogte houden van de werkzaamheden.

Wat heb je dan precies gehad dat je er zo lang uit was?
Tja, sorry klinkt misschien vaag, maar wil er liever niet teveel over praten, (misschien dat je aan mijn manier van schrijven merkt dat ik een beetje anders ben) we gaan het nu gewoon weer hebben over de DVD.

Nou dat was weer een lang verhaal.

Maar ik ga nu slapen, morgen vroeg weer op.


Reinald

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #151 Gepost op: 16-11-2006, 10:33:24 »
Reinald bedankt voor je reactie!!!

Zet 'm Op!!!  ::ok::
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #152 Gepost op: 16-11-2006, 11:21:34 »
Ok Waar kan ik dan dat filmpje downloaden
http://www.xs4all.nl/~zwartgat/karel.wmv

Leuk interview! ::ok:: Wie is de interviewer eigenlijk? Is dat Molcrazy?
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #153 Gepost op: 16-11-2006, 13:52:04 »
echt super super leuk!!
Zou Karel hier ook al even hebben gekeken? Ik hoop het.. hij kan ook wel hartstikke leuk vertellen ::ok::
er was eens......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #154 Gepost op: 16-11-2006, 14:13:31 »
Een superleuk interview!  8)
First you go backwards, but then forwards again

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #155 Gepost op: 16-11-2006, 15:54:41 »
Reinald, veel sterkte!!

Leuk interview trouwens :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #156 Gepost op: 16-11-2006, 19:00:14 »
Reinald fijn om te horen dat het weer wat beter gaat ::ok::
maak je niet al te druk....gezondheid gaat voor ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #157 Gepost op: 17-11-2006, 00:45:25 »
Reinald, bedankt voor je berichtje. :)

Veel succes en sterkte verder met alles! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #158 Gepost op: 17-11-2006, 20:59:48 »
Leuk interview! ::ok:: Wie is de interviewer eigenlijk? Is dat Molcrazy?
Het is in ieder geval niet Feeks, want die heeft toch echt een heel ander accent. ::rofl::


Leuk om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Die paar extra weken kunnen er best nog wel bij hoor, ideale binnenkomer voor het nieuwe seizoen, lijkt me.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #159 Gepost op: 19-11-2006, 14:40:09 »
Leuk interview! ::ok:: Wie is de interviewer eigenlijk? Is dat Molcrazy?

Dat ben ik ja. ::tandpastasmiley:: ;)


Blij dat je weer terug bent Reinald! Succes nog en sterkte! ::ok::
2024: wie is de Mol?