Auteur Topic: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD  (gelezen 123155 keer)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #220 Gepost op: 17-01-2007, 12:22:49 »
2008 komt dichter- en dichterbij. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline henkj

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #221 Gepost op: 17-01-2007, 16:47:24 »
En menig bezoeker van dit forum heeft al voor meer dan 5 of zelfs 10 euro aan internettikken, de prijs voor respectievelijk 1 en 2 Molfandag dvd's naar dit forum gesurfd en er zijn tijd aan gespendeerd.

Als wij als bezoekers van dit forum ook nog eens financieel door Reinald Snel of iemand anders zouden worden gecompenseerd voor de internettikken, dan zou dat toch mooi zijn...

Maar ja, dat is waarschijnlijk een utopie die pas met sint-juttemis zal uitkomen...

 ::hypocriet:: 

WorldExpress

  • Gast
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #222 Gepost op: 17-01-2007, 16:48:50 »
En menig bezoeker van dit forum heeft al voor meer dan 5 of zelfs 10 euro aan internettikken, de prijs voor respectievelijk 1 en 2 Molfandag dvd's naar dit forum gesurfd en er zijn tijd aan gespendeerd.

Als wij als bezoekers van dit forum ook nog eens financieel door Reinald Snel of iemand anders zouden worden gecompenseerd voor de internettikken, dan zou dat toch mooi zijn...

Maar ja, dat is waarschijnlijk een utopie die pas met sint-juttemis zal uitkomen...

 ::hypocriet:: 
Inbelverbinding via de telefoonlijn? :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #223 Gepost op: 17-01-2007, 17:09:04 »
Maar ja, dat is waarschijnlijk een utopie die pas met sint-juttemis zal uitkomen...
17 augustus of 5 mei dus.
The British are not impressed.

Offline henkj

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #224 Gepost op: 17-01-2007, 17:48:48 »
17 augustus of 5 mei dus.
Dat zou best eens kunnen. Maar van welk jaartal? 2040 of 2050 wellicht?   

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #225 Gepost op: 19-01-2007, 23:32:27 »
 ::slaap::

Offline lindastyle

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #226 Gepost op: 20-01-2007, 08:12:20 »
Ik heb die dvd nooit ontvangen  ::ohno:: en wel betaald ...
En het email adres waarmee die mail toen ooit gestuurd was die doet het niet meer.  ::oink::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #227 Gepost op: 20-01-2007, 09:07:14 »
Ik heb die dvd nooit ontvangen  ::ohno:: en wel betaald ...
En het email adres waarmee die mail toen ooit gestuurd was die doet het niet meer.  ::oink::

Als je het topic even doorleest dan kom je er achter dat er problemen zijn met de gezondheid van Reinald.
Echter we proberen contact te leggen met hem, om te vragen hoe het er voor staat.
Wij betreuren ook de gang van zaken hoe het tot nu toe gaat met betrekking tot de communicatie vanaf de kant van Reinald....Zodra we meer weten zullen we dit zo snel mogelijk posten in dit topic!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #228 Gepost op: 21-01-2007, 12:49:32 »
Citaat
Als je het topic even doorleest dan kom je er achter dat er problemen zijn met de gezondheid van Reinald.

 :o  Veel sterkte Reinald ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline rsnel

  • Forumlid
  • Ben weer terug...
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #229 Gepost op: 21-01-2007, 19:52:46 »
Almost ready...

De hoofdfilm is af.. alleen nog een paar extra's

Ik ben op dit moment (zoals ik de vorige keer ook al schreef) iedere dag druk bezig met het monteren van de film. De film is af, alleen ben ik zelf nu nog druk bezig met de extra's (Ja we krijgen een collectie interviews), en de hoes en DVD moet nog ontworpen worden en van een printje voorzien.

Inmiddels is de testfase van de DVD ingegaan, wat betekent dat een aantal vrienden de hoofdfilm zoals ie nu is nog gaat doorlopen, om te kijken of er nog vreemde items in zitten (beta testing)

Zucht, de nieuwe serie loopt op TV, maar daar heb ik als echte mol fan zelfs nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. De videorecorder neemt de nieuwe aflevering netjes op, maar het monteren van de mol fan dag heeft echter hogere prioriteit.

cadeautje
Speciaal omdat iedereen zo afschuwelijk lang heeft moeten wachten op die DVD, heb ik besloten om deze Mol Fan Dag DVD op Dubbellaags DVD uit te brengen ipv enkel laags.
Dit betekent dat de beeldkwaliteit een stuk hoger is dan van de vorige DVD, wat  resulteert in scherpere beelden en minder blokjes in beeld.

Deze dubbellaags DVD is (officieel gezien) afspeelbaar in alle dvdspelers, en zal dus  weinig problemen moeten geven. De kosten van deze dubbellaags DVD liggen gemiddeld 5x zo hoog als een enkel laags DVD, maar zijn voor mijn rekening.
(een enkel laags dvd kost +- 1 euro per stuk, een dubbellaags kost +- 5 euro per stuk)

De prijs van 5 euro inclusief verzendkosten blijft dus gewoon gehandhaaft.
Ik vindt het gewoon voor jullie zo erg, dat ik dus heb besloten om deze stap te nemen.

Reinald Snel

PS:
Ik weet niet of ik op de komende Mol Fan Dag aanwezig zal zijn.
Ik twijfel ten zeerste of ik jullie wel onder ogen durf te komen, aangezien jullie zolang hebben moeten wachten op die dvd.
Mocht ik er wel zijn, dan hoeven jullie de volgende MFD dvd pas te betalen als de dvd's verzonden gaan worden. Op die manier ben je dus niet zo snel je geld kwijt

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #230 Gepost op: 21-01-2007, 19:54:49 »
Reinald, geweldig!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

En je mag best op de MFD komen ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #231 Gepost op: 21-01-2007, 20:06:55 »
Tuurlijk mag je komen
Wie moet anders de molfandag filmen :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #232 Gepost op: 21-01-2007, 20:08:53 »
Top Reinald dat de DVD bijna klaar is....en dan nog zo'n extraatje er ook nog bij ::bravo::

Wat mij betreft ben je ook van harte welkom op de molfandag.... ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #233 Gepost op: 21-01-2007, 20:11:54 »
Ah, heel fijn Reinald! Ook superaardig dat je ons nog extraatjes geeft ook :).

En kom maar gewoon op de moldfandag, het lijkt me geen enkel probleem. Bovendien is er ook nog wel wat sociale controle van de mollenfans onderling, mocht iemand toch vervelend tegen je gaan doen.

 ::hug::

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #234 Gepost op: 21-01-2007, 21:01:02 »
maar reinald ik wil oowk de dvd hoe en waarna toe kan ik mijn geld overmaken??  ::tandpastasmiley::

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Cinneke

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #235 Gepost op: 21-01-2007, 21:36:12 »
En ik weet niet meer of ik toendertijd geld heb overgemaakt.. Want ik had hem wel besteld! ZOu ik hem alsnog kunnen bestellen?

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #236 Gepost op: 21-01-2007, 22:33:02 »
Fijn om te horen dat het wel goed komt met die DVD. Door mijn examens kon ik namelijk niet bij de fandag aanwezig zijn (bij de 2005 fandag was ik er namelijk wel). Die DVD was dus erg welkom. Ik kijk er naar uit.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #237 Gepost op: 22-01-2007, 09:26:15 »
Reinald, fijn dat het lukt met de dvd. Ik hoop dat het een stuk beter met je gaat. Kom wel naar de molfandag, dat geeft toch veel plezier en dus energie ::tandpastasmiley:: ::regenboog:: ::jaja:: ::zwaai::

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #238 Gepost op: 22-01-2007, 14:32:27 »
fijn om wat te horen. als ik jou was zou ik gewoon naar de fandag gaan.  ::jaja::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #239 Gepost op: 22-01-2007, 14:54:23 »
Top!  :D En bij mijn beschrijving staat mijn naam dus een beetje mistyped.
Molloot sinds seizoen 4