Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 162373 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #380 Gepost op: 15-02-2007, 21:48:41 »
neej niet Eva als Mol, dat ligt nu te voor de hand  :-\\
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #381 Gepost op: 15-02-2007, 21:58:15 »
Laat Eva niet de mol zijn.
Dat kan ik er niet nog eens bij krijgen deze reeks.
Over dompers gesproken... dit word dan mijn reeks die mij het minste bracht. Geen goede mol, geen goede afvallers aankruizen, molbeurs.nl naar de filistijnen voor me. Zou het dan toch zijn? Na zeven goede jaren, zeven slechte? :P Maar wacht, dit is dat zevende jaar  ::trots::

Mja... ik wil dat Eva niet de mol is. Maar je zult net zien, ze is het wel...  >:(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #382 Gepost op: 15-02-2007, 22:03:22 »
Na zeven goede jaren, zeven slechte? :P Maar wacht, dit is dat zevende jaar  ::trots::



Is dit nu de veelgezochte hint naar Inge? (Goede Tijden Slechte Tijden)?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #383 Gepost op: 15-02-2007, 22:04:33 »
Dick weg, Nadja weg, de enige persoon uit de controlroom van aflevering 2 die nog in het spel zit is Eva. Dit zegt nog niet alles natuurlijk, maar opgeteld met al het andere dat in dit topic geschreven staat wat mij betreft genoeg. ::jaja::

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #384 Gepost op: 15-02-2007, 22:05:24 »
Dick weg, Nadja weg, de enige persoon uit de controlroom van aflevering 2 die nog in het spel zit is Eva. Dit zegt nog niet alles natuurlijk, maar opgeteld met al het andere dat in dit topic geschreven staat wat mij betreft genoeg. ::jaja::

toch is het raar dat ze geen flessen pakte?!?!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #385 Gepost op: 15-02-2007, 22:06:08 »
Nadja weg, alle twijfel weg! Eva is dit jaar de subtiele Mol! In aflevering 7 vindt Eva de flessen niet, Inge loopt haar achterna en vindt ze wel, Eva spoort Nadja aan om de tent van Inge in te duiken en de derde opdracht ging bijna mis doordat Eva steeds achteraan liep. ::ok::

En daar komt bij dat Eva de meest multi-interpretabele opdracht van allemaal had; ook het vijfvoudig toiletbezoek en het stellen van al die vragen zouden (in Paul's geest kruipend) tot doel kunnen hebben de tocht minimaal 1,5 te laten geduren.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #386 Gepost op: 15-02-2007, 22:07:54 »
toch is het raar dat ze geen flessen pakte?!?!

Een beetje wel, maar ik denk dat ze gewoon tijd wilde rekken door niets te vinden op de plekken waar ze liep en de flessen wel lagen. Dat Inge haar controleert en op dezelfde plekken gaat zoeken had ze waarschijnlijk niet verwacht. En waarom de boel vertragen? Het aantal minuten dat de kandidaten over hadden werd vermenigvuldigd met het bedrag in de gevonden flessen. Er waren slechts 10 minuten over.

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #387 Gepost op: 15-02-2007, 22:12:06 »
10 minuten x 1200 = 12.000, wel erg veel!

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #388 Gepost op: 15-02-2007, 22:48:48 »
10 x 1200?? Het was 10 x 90 toch?? Dus 900 euro. Dit bedrag valt in ieder geval wel heel erg mee;)

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #389 Gepost op: 15-02-2007, 23:07:26 »
ohja ::tandpastasmiley::

Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #390 Gepost op: 16-02-2007, 00:20:23 »
Had dit in topic 'paul is (niet) de mol geschreven, maar is ook van toepassing op Eva:

De derde opdracht lijkt voor mij een streep   door Paul als mol..Hij had alle mogelijkheden om die opdracht te verklooien op een subtiele manier. De twee mogelijkheden 'opdracht 1,5 uur laten duren' en 'steeds achteraan lopen' lagen zo dicht bij elkaar dat hij daar makkelijk een fout in had kunnen maken zonder dat iemand het hem kwalijk had kunnen nemen!
En dan ook nog zijn joker inzetten en daardoor het geld in de wacht slepen?? Heel onmols! ::zwaai::

Daarentegen is Eva natuurlijk heel verdacht doordat ze de boel ophield door achteraan te gaan lopen...ze had als actrice net zo goed een leuke hyperventilatieaanval kunnen faken, een paniekaanval kunnen spelen, kunnen doen alsof ze flauwviel, zich verstoppen..ehm ja, made my point, de mogelijkheden zijn dus legio  ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #391 Gepost op: 16-02-2007, 00:26:39 »

Daarentegen is Eva natuurlijk heel verdacht doordat ze de boel ophield door achteraan te gaan lopen...ze had als actrice net zo goed een leuke hyperventilatieaanval kunnen faken, een paniekaanval kunnen spelen, kunnen doen alsof ze flauwviel, zich verstoppen..ehm ja, made my point, de mogelijkheden zijn dus legio  ;)

Ik vond ook dat ze wel erg fanatiek in haar boekje aan het schrijven was....was toch ook 1 van de bordjes. Ze was het meest bezig verwarring te scheppen over wat haar opdracht zou kunnen zijn, m.i.

Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #392 Gepost op: 16-02-2007, 00:30:59 »
Ik vond ook dat ze wel erg fanatiek in haar boekje aan het schrijven was....was toch ook 1 van de bordjes. Ze was het meest bezig verwarring te scheppen over wat haar opdracht zou kunnen zijn, m.i.

Ja, je hebt gelijk! Die had ik nog niet bedacht..maar dat maakt het des te verdachter...
Wat een serie hè? I'm totally clueless..zou het eva dan toch zijn? of renate? of inge? Arggg!  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #393 Gepost op: 16-02-2007, 07:08:07 »
Ik vond ook dat ze wel erg fanatiek in haar boekje aan het schrijven was....was toch ook 1 van de bordjes. Ze was het meest bezig verwarring te scheppen over wat haar opdracht zou kunnen zijn, m.i.

Misschien heeft ze ook wel 20 minuten gezwegen. Maar goed, niet alleen Eva was verdacht deze opdracht want bijna iedereen deed wel meerdere dingen, we zien bijvoorbeeld Inge ook veel in haar boekje schrijven en vaak naast Karel staan.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #394 Gepost op: 16-02-2007, 07:14:32 »
Misschien zie ik wel spoken hoor, maar Eva is sinds vorige week ook mijn mol geworden, nadat dick er uit vloog.

In het aflevering 7 topic zie je een screenshot van Eva die de moltest van Dick inkijkt en daar zie je de mol op staan. Zou dit verwijzen naar Eva is de mol?
Volgens mij stond dat logo namelijk niet op de opdrachten die ze gisteren kregen tijdens de rondleiding en is het me ook nog niet eerder opgevallen dat die tekst op de opdrachten stond.... :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #395 Gepost op: 16-02-2007, 09:14:47 »
Misschien zie ik wel spoken hoor, maar Eva is sinds vorige week ook mijn mol geworden, nadat dick er uit vloog.

In het aflevering 7 topic zie je een screenshot van Eva die de moltest van Dick inkijkt en daar zie je de mol op staan. Zou dit verwijzen naar Eva is de mol?
Volgens mij stond dat logo namelijk niet op de opdrachten die ze gisteren kregen tijdens de rondleiding en is het me ook nog niet eerder opgevallen dat die tekst op de opdrachten stond.... :-\\

Ik heb daar ook opgelet, maar ook op de opdrachten van de rondleiding zat dat logo. Evenals het blaadje met de antwoorden van Dick. Het is op zich wel raar dat ze voorsteld om te gaan loten, omdat als eva er voor had gezorgd dat ze het vraagteken had, dan kon ze gaan mollen op de plek waar paul nu zat. Verder is dat misschien te duidelijk. Ze zegt ook laten we eerst gaan loten, het veranderd later toch wel. (renate is wel duidelijker aan het mollen ddor dat vraagteken te willen)

Oh ja, bij de vorige aflevering staat uitgebreid bij opdracht 1 van aflevering 6 wikipedia linkjes naar die ene boomsoort. Waar ik het een beetje op vind lijken is die boom die altijd in het bijbelverhaal van adam en EVA wordt gebruikt, weet iemand dat toevallig specifieker?

Deze foto komt nog van de .nl site. Ik denk dat dit een indirecte hint is ook. De mol stemt natuurlijk op de hotelkamer, of zal het moment zijn dat het bieden op Paul begon?


« Laatst bewerkt op: 16-02-2007, 09:19:33 door Lola-aapje »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #396 Gepost op: 16-02-2007, 16:15:45 »
wat idd ook al ergens anders is aangehaald, eva dr geschrokken gezicht toen ze groen kreeg en nadja ( haar mol ) eruit ging ! ik moet zeggen dat als ze de mol is ( en daar ga ik nog steeds vanuit ) dat ze dat dan waanzinnig goed acteert !
dennis for mole !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #397 Gepost op: 16-02-2007, 16:33:39 »
wat idd ook al ergens anders is aangehaald, eva dr geschrokken gezicht toen ze groen kreeg en nadja ( haar mol ) eruit ging ! ik moet zeggen dat als ze de mol is ( en daar ga ik nog steeds vanuit ) dat ze dat dan waanzinnig goed acteert !

ja inderdaad. Viel me ook al op.
Maar het zou kunnen natuurlijk. Alleen snap ik niet dat ze zo weinig geld vond, als ze de mol is. Alles wat de mol vind gaat er weer uit. Als ze niks vind verdienen ze ook niks natuurlijk, maar toch kan je beter zoveel mogelijk meenemen. Dat heft wellicht weer op hetgeen de anderen vinden.
Wat dan wel weer verdacht is tijdens de tocht door de stad dat ze niet echt onwijs vertraagde ofzo. Ze had natuurlijk ook makkelijk een keer naar het toilet kunnen gaan ofzo. Ze liep daarentegen wel steevast achteraan en laat dat nou net ook 1 van de kaartjes van Karel zijn geweest.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #398 Gepost op: 16-02-2007, 17:01:10 »
tsja, van dat geld zoeken snapte ik ook weinig. natuurlijk is het zo dat als ze geen geld vind, dat er dan ook geen geld in de pot komt. vind ze welgeld, dan heeft dat hetzelfde gevolg.
maar ... ik zou als mol zijnde het geld kwijt hebben gemaakt, of het geld wel hebben gepoakt ( niet alles, maar iig wat ) aangezien de rest van de kanidaten dan minder kans hebben om dat geld mee te nemen
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #399 Gepost op: 16-02-2007, 17:11:01 »
Wie weet heeft ze dat wel sneakie gedaan??? Hoop het.

elke keer dat ik overtuigd ben van Eva doet ze weer iets totaal onmollerigs.
En doet Inge juist weer iets verdachts.
Bij de laatste opdracht vond ik Eva veruit de mollerigste.
Die 5000 eurrie van vorige week zitten me trouwens ook nog in de weg.









« Laatst bewerkt op: 18-02-2007, 22:59:56 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna