Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 233338 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #580 Gepost op: 28-02-2007, 21:15:46 »
Ik denk daarom dat als Renate's vat echt op de laatste positie lag (ik zal nog eens kijken met welke mate van zekerheid we dit kunnen zeggen) Inge niet de Mol is.

Ik heb de opdracht herbekeken.

Op het moment dat Dick en Renate het vat van Renate pakken zijn ze de volgende vaten al gepasseerd: Dick (want die staat al op hun vlot), Alex (dit vat heeft Alex op zijn vlot en pas later ziet hij Inge's vat voor zich drijven dat door Dick in het water is gegooid), Inge (wordt door Dick in het water gegooid), Paul (alleen Dicks vat staat op het vlot wanneer ze bij Pauls vat zijn), Nadja (het groene vat, alleen Dicks vat staat op het vlot wanneer ze langs dit vat varen.) Het vraagteken zijn ze ook al voorbij want wanneer Inge haar vat voor zich in het water ziet drijven heeft zij al het vraagtekenvat op haar vlot staan.

Alleen Eva's vat zou nu nog na dat van Renate kunnen liggen. Het is zo gemonteerd dat Nadja en Eva eerst het witte vat (Eva in biecht: mijn vat) voorbij varen en daarna het groene vat, maar dit kan in omgekeerde volgorde staan. Eva zegt achteraf tegen Alex: "We hebben 1 wit vat gezien. Nadja: "We hebben er geen 2 gezien." Alex "Eva heb ik gezien." Eva: "Ja die eerste witte.." Uit deze laatste zin valt wat mij betreft op te maken dat Eva en Nadja inderdaad eerst het witte vat (Eva) zagen en daarna het groene (Nadja). Maar dit is met 100% zekerheid niet te zeggen want Eva kan ook bedoeld hebben "de eerste witte" in plaats van "het eerste vat dat we zagen was het witte."

Aaah!! Wat zit dit spel toch ontzettend goed in elkaar! Er valt gewoon niemand uit te sluiten. ::ok:: ::bravo::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #581 Gepost op: 28-02-2007, 23:10:19 »
Ik zat uit verveling te maanraggen op "inge de mol"
omlegde in    model gein    golem dien    olm neigde    ongeld mei    gold meien
[...]

Wie weet kan iemand er iets mee?

Oke jij hebt echt geen leven! ::rofl:: ::hug::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #582 Gepost op: 1-03-2007, 00:25:55 »
Oke jij hebt echt geen leven! ::rofl:: ::hug::

Tis maar een programmaatje hoor ik zou t zelf niet verzonnen hebben, maar vond er wel een paar mooie tussen zitten, hahaha erg he.
Maar ff series hoe zit dat met jullie?
Ik ben 99% zeker dat Inge de mol is en ben nu toch dat ene procentje aan t zoeken ik kan t alleen nog niet vinden. Ik wil t voor morgenavond weten. Iemand nog een ideetje wat niet gepost is? Of zo gek is dat je t niet durfd(t) te plaatsen?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #583 Gepost op: 1-03-2007, 00:31:44 »
Ik zat uit verveling te maanraggen op "inge de mol"
omlegde in    model gein    golem dien    olm neigde    ongeld mei    gold meien

gil doemen   

Wie weet kan iemand er iets mee?


Was Renate niet ooit model ofzo? Vind haar in ieder geval wel geinig...

 :o

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #584 Gepost op: 1-03-2007, 11:44:24 »
Lol, hoeveel pagina's heeft dit topic er wel niet bijgekregen in één week  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #585 Gepost op: 1-03-2007, 13:40:16 »

Maar ff series hoe zit dat met jullie?
Ik ben 99% zeker dat Inge de mol is en ben nu toch dat ene procentje aan t zoeken ik kan t alleen nog niet vinden. Ik wil t voor morgenavond weten. Iemand nog een ideetje wat niet gepost is? Of zo gek is dat je t niet durfd(t) te plaatsen?

Ik had nog één zeer vergezocht en onbetrouwbaar ideetje, maar voor die laatste procent durf ik het nog wel te plaatsen.  ;) Het gaat hierbij om de veiling. Lekker onoverzichtelijk gemonteerd, met cruciale momenten, die zijn weggelaten... momenten, als het eerste bod. En nu durf ik het niet zeker te zeggen, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat eerste bod van Inge kwam. Het bewijs: de vooruitblik na aflevering 3. In de vooruitblik zie je namelijk Karel, die de sleutel van het hotel laat zien. "Dit is de sleutel. Wie biedt 150?" Dit wordt gevolgd door... Inge, die haar hand opsteekt! Vervolgens zie je Nadja haar hand opsteken; dit is een shot dat de aflevering gewoon gehaald heeft. Nu weet ik ook wel dat het genoemde bod van Inge niet perse het eerste hoeft te zijn, maar ik vind het wel opmerkelijk, dat het in de vooruitblik wel zo lijkt te zijn. Ook is dit shot in de aflevering niet gebruikt. Oké, zelfs als ze als eerste geboden heeft, wil dit nog niet zeggen dat ze de Mol is, maar ik zit me dan wel af te vragen, waarom ze dit niet gewoon hebben kunnen laten zien in de aflevering.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #586 Gepost op: 1-03-2007, 15:28:25 »
nu we het toch over vergezochte ideetjes hebben:
bij de HBB opdracht in het filmpje van inge wordt er in een cabrio gereden, nou schijnt Inge alleenstaand te zijn. Wie kan er nou anders in haar cabrio rijden dan zij zelf en anders zal ze toch toestemming gegeven moeten hebben.
Ik heb het filmpje nog even teruggekeken en zie na 20 seconden in het losse filmpje van de HBB opdracht op de .nl-site links onder in beeld een donkere krul, haren, denk ik. Zie op de screenshot, het lijkt me geen haar van Inge... ;)

Trouwens weet iemand wat voor auto ze eigenlijk rijdt?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #587 Gepost op: 1-03-2007, 16:03:14 »
Ik had nog één zeer vergezocht en onbetrouwbaar ideetje, maar voor die laatste procent durf ik het nog wel te plaatsen.  ;) Het gaat hierbij om de veiling.

Klopt, ik heb ook al eerder geschreven dat de director's cuts erg opvallen. Knip  K K M Knip K K K M etc. En ze won niets, had dus vermoedelijk telkens het hoogste bod (MOL). En ze bood niet ultiem op de 5 jokers , maar wel bij 6000 euro... daar is echt maar 1 verklaring voor: MOL.

We zien straks denk ik die vele tientallen keren dat Inge heeft geboden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #588 Gepost op: 1-03-2007, 16:26:22 »
Keb er ook nog een, ook ver gezocht.
Ik hoorde net nog eens dat gesprek met Karel.
De muzikale hint:
Baby you and me sounds like a recipe for disaster.
Nou is t wel duidelijk dat Inge met Dick niet goed door een deur kon of andersom.
En Renate is ook al liever niet bij Inge.
Inge is een ervaren bitch actrice dus voor rampen kan ze best zorgen.
Ik zag eergisteren een filmpje met haar, thuis opgenomen, en daarin was het echt  een warme lieve meevoelende vrouw. Zo heb ik haar in de mol nog niet gezien.

Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #589 Gepost op: 1-03-2007, 18:09:05 »
Alhoewel dit vast al eens eerder is genoemd kan ik het zo snel niet terugvinden, dus toch maar even voor de volledigheid:

In de eerste aflevering komt er n.a.v. de opdracht met de filmpjes van iedereen een persoonlijk filmpje langs. Bij Paul een stukje van 3 fm, van Sander Top of the Pops, van Renate the beauty and the nerd..en bij inge natuurlijk gtst. Het valt me bij het terugkijken ineens op dat we haar te zien krijgen terwijl ze met haar handen een koffer openmaakt en deze vervolgens vergrendelt...(haar handen bewaken de pot? het geld is van haar?)

(haha..sommige dingen zijn best oké als je ze bedenkt..maar als je ze dan zwart op wit ziet valt het soms best een beetje tegen..maar allez zeg, ik denk tenminste méé!  ::rofl::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #590 Gepost op: 1-03-2007, 19:01:37 »
Er zit volgens mij niks in die introfilmpjes, van iedereen kan je wel zeggen, ja, dat klinkt mollig of dat is typisch winnaar.
The British are not impressed.

Offline Marco2

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #591 Gepost op: 1-03-2007, 21:29:23 »
We hadden het al lang kunnen weten.. lijkt me duidelijk.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #592 Gepost op: 1-03-2007, 21:32:51 »
Ik wil het gewoon niet geloven dat het Inge is!
Zo makkelijk kan het er niet bovenop liggen, die gebarentaalhint zit er veel te dik bovenop.

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #593 Gepost op: 1-03-2007, 21:35:25 »
De L zit er ook bij bij de gebarentaal hint. INGE DE MOL staat er nu het kan ook een heel groot dwaalspoor zijn maar ik denk toch dat Inge de mol is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #594 Gepost op: 1-03-2007, 21:37:44 »
Ik wil het gewoon niet geloven dat het Inge is!
Zo makkelijk kan het er niet bovenop liggen, die gebarentaalhint zit er veel te dik bovenop.
Goh, da's precies wat JP zei. :P
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #595 Gepost op: 1-03-2007, 21:38:35 »
Goh, da's precies wat JP zei. :P

Wie is JP? Jan Peter Pellemans? :P

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #596 Gepost op: 1-03-2007, 21:39:25 »
Ik wil het gewoon niet geloven dat het Inge is!
Zo makkelijk kan het er niet bovenop liggen, die gebarentaalhint zit er veel te dik bovenop.
waarom? omdat we m ontdekt hebben? Ik vind m eerlijk gezegd briljant gevonden en als miekie der niet mee was gekomen, was t wsl ook niemand opgevallen en hadden we na afloop gezegd: jah heeej goed gedaan maar lastig te vinden.

Daarnaast vind ik Inge een enorm goede mol alsk voor mezelf spreek aangezien ik vaak dacht: moederfiguur, te lief etc. En ik op basis van acties haar niet zou verdenken, dwz haar acties zijn slinks en onopvallend geweest.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #597 Gepost op: 1-03-2007, 21:40:50 »
Ik heb et begin gemist... maakte ze een L??

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #598 Gepost op: 1-03-2007, 21:41:10 »
Ik heb et begin gemist... maakte ze een L??

::jaja::

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #599 Gepost op: 1-03-2007, 21:42:10 »
woow  ::oink::