Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232341 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #920 Gepost op: 16-03-2007, 00:15:04 »
Je gaat echter twijfelen omdat Inge nou 1 keer een makkelijke naam is die je met een paar cijfers of een simpel anagram kan maken.
Probeer dat maar eens met Renate te doen, is al een stuk lastiger.


Ha ha, ja, ik dacht even : "tranen", maar nee, e teveel en n tekort.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is de mol!
« Reactie #921 Gepost op: 16-03-2007, 00:43:16 »
ze heeft het goed gedaan, maar ze heeft ook hulp gekregen van de redactie en dat vind ik totaal niet leuk.

Bij die opdracht waar renate en paul moesten gokken of inge iets zou pakken of niet, en inge dus te horen kreeg wat hun zeiden vind ik niet leuk, zo maak je het inge te makkelijk.
Ho, maar dat hoort juist bij widm. De mol is namelijk iemand die in principe in dienst van de productie werkt om het uiteindelijk prijzengeld zo laag mogelijk te houden. Dus een productie infiltrant die ze geld bespaart. Daarom is het logisch dat de mol informatie krijgt toegespeeld. Dat is overigens altijd al zo geweest. Ook speciale trainingen voor het programma, zoals een slipcursus, vallen hieronder.

Overigens ben ik het met je eens dat die veiling niet leuk was, maar daar hebben we weer een heel ander topic voor :P
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is de mol!
« Reactie #922 Gepost op: 16-03-2007, 04:51:27 »
Daarnaast met die torren-opdracht werd er niet bewust afgebeld toen Inge aan de beurt was, maar hield ze zelf de tijd bij door met haar voeten te tikken.
Wel weinig tijd dan trouwens voor een potje Jenga, want hoe langer de tijd, hoe meer het gevoettik zou gaan afwijken aan de werkelijke tijd....
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: INGE DE MOL - de handen, het bewijs
« Reactie #923 Gepost op: 16-03-2007, 10:07:04 »
Ik heb hierbij de groepsfoto's die hier op de site staan gebruikt, en dan zie je dit:


Godallemachtig, ik zoek me 7 seizoenen dood naar gebarenhints, let ik 1 keer wat minder op (note to self, niet ziek worden - zelfs dwars door de finale heengeslapen.. is daar al een torrent van?), hebben we de meest briljante gebarenmol ooit..
Aaaaargh!
Geweldig Inge!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is de mol!
« Reactie #924 Gepost op: 16-03-2007, 10:51:55 »
Goed gedaan Molletje! ::ok::

En de gebarenhint blijft de beste ooit, ondanks dat het ontdekt is. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #925 Gepost op: 16-03-2007, 14:11:30 »
Inge was wat mij betreft een leuke mol!
Laten we jabberen.

Offline arieke

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #926 Gepost op: 16-03-2007, 15:06:25 »
zo, ik heb net de finale gezien! hehe eindelijk weet ik het! ik baalde echt dat ik het gisteravond niet kon zien, en moest me bedwingen om seraphina niet te bellen en te vragen wie de mol was :)
ik vond het een leuke aflevering, hoewel inderdaad niet heel spectaculair. en door de reacties van de andere kandidaten was het eigenlijk al wel duidelijk dat het inge zou zijn, maar ja.
toch zeker een goede serie en een supermol! en natuurlijk een superwinnaar, go paul :)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #927 Gepost op: 16-03-2007, 15:13:33 »
zo, ik heb net de finale gezien! hehe eindelijk weet ik het! ik baalde echt dat ik het gisteravond niet kon zien, en moest me bedwingen om seraphina niet te bellen en te vragen wie de mol was :)
ik vond het een leuke aflevering, hoewel inderdaad niet heel spectaculair. en door de reacties van de andere kandidaten was het eigenlijk al wel duidelijk dat het inge zou zijn, maar ja.
toch zeker een goede serie en een supermol! en natuurlijk een superwinnaar, go paul :)

En jij smsen dat ik nu wist wie de mol was! Ik heb overwogen om je de foute mol door te smsen :P. Wordt gezellig zondag!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline arieke

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #928 Gepost op: 16-03-2007, 15:18:42 »
Ik heb overwogen om je de foute mol door te smsen :P.


Haha, ik dacht al: 'als ik haar vraag wie de mol is, weet ik nog niet zeker, misschien zet ze me dan op het verkeerde spoor' dus is maar goed dat ik het je niet gevraagd heb :)

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Inge is de mol!
« Reactie #929 Gepost op: 17-03-2007, 13:29:55 »
Ik vond Inge eigenlijk helemaal niet zo'n goede mol.

Als je aflevering aan aflevering niets doet is het voor de kandidaten ook onmogelijk om tot de conclusie te komen dat je de mol bent.
Wanneer een opdracht mislukt kan je er wel voor zorgen dat het nog verder mislukt, afwachten vind ik daarbij zinloos.
Het feit dat iedereen Inge vertrouwde komt gewoon voort uit het feit dat zij geen echte (ook geen verborgen streken die in de laatste aflevering naar voren kwamen) mollenstreken heeft geleverd.
Ze heeft inderdaad een aantal opdracht mede laten mislukken, maar wat de mol daarvoor moest doen is ook niet al te moeilijk. Bijvoorbeeld de opdracht in de "productie kamer". Dit werd als een goede mollenstreek opgevoerd. Maar als je van tevoren te horen gekregen hebt wat de andere kandidaten hebben gedaan is het niet zo moeilijk om te bedenken wat voor actie je daar tegenover gaat stellen.

Ik had gehoopt dat het mysterie met de treinopdracht nog opgelost zou worden, maar deze kwam helemaal niet in de opdracht voor.

Inge heeft te weinig mollenstreken geleverd om een goede mol voor mij te zijn. Als je niets doet, wordt je ook niet ondekt, daar is niets moeilijks aan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #930 Gepost op: 17-03-2007, 14:06:16 »
Ik vond Inge eigenlijk helemaal niet zo'n goede mol.

Ik vond haar magistraal, de beste tot nu toe. Ze kon er niets aan doen dat hulpmol Nadja haar het gras voor de voeten wegmaaide maar haar toneelspel vanaf dag 1 was fenomenaal en zorgde er ook voor dat afgezien van Paul op het eind niemand haar verdacht. Ze heeft zelf 0 cent solo in de pot gebracht en er veel uitgehouden waardoor de pot op een dieptepunt is beland. Wat wil je nog meer in een mol?

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #931 Gepost op: 17-03-2007, 14:21:56 »
Zoals de Telminator al zegt, als je geen echte mollenstreken uithaalt, is het ook niet knap dat (bijna) niemand je ontmaskert. Zonder mollenstreken valt er namelijk helemaal niets te ontmaskeren of te verdenken.

Dat er zo weinig in de pot zat, had alles te maken met de veiling (waarin de pot sowieso helemaal leeg zou gaan) en het gemol van kandidaten die de mol helemaal niet waren, zoals Nadja.

Wat ik dus meer zou willen in een mol, is mollenstreken, want een mol zonder mollenstreken is geen mol.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #932 Gepost op: 17-03-2007, 14:52:43 »
Zoals de Telminator al zegt, als je geen echte mollenstreken uithaalt, is het ook niet knap dat (bijna) niemand je ontmaskert. Zonder mollenstreken valt er namelijk helemaal niets te ontmaskeren of te verdenken.

Tja maar mollenstreken zijn er zat. Je moet weldegelijk de acties ook meetellen die niet ultiem leidden tot potverlies maar wel uitgevoerd zijn met dat oogpunt, zie de strategieen die ze uitlegde donderdag. Maar behalve dat zijn deze er ook:

Filmpjes kijken: Inge verdiende niets voor de pot maar leverde wel een slimme mollenactie, waar je geen geld kan dumpen, dan krediet scoren!

Alex weg: zij was actief met name bij het meten, waar bijv. Renate Nadja en Paul gewoon dom blijven wachten en niet eens op en neer lopen dus kon Inge mooi meegaan met de foute weg.

Letters: 0 gevonden terwijl ze wel op de goede plek waren, Alex om de tuin geleid!

Abseilen: de volle mep 2500 uit de pot! Daar zien we de dappere Inge in het volle licht.

Ayutthaya: Inge is direct doodgelopen toen ze aan de beurt was, maximaal resultaat!

buggy’s: Nadja rijdt tegen 1x 1000 op, Inge vindt dat later niet erg met het oog op de veiling (en zie maar eens al die potten te ontwijken) opvallend weer dat de anderen 4000 scoren.

Veiling: Inge heeft enorm geboden.

Molfoto: Inge liep direct met Nadja op en ging ook nog eens haar zitten kapittelen dat ze Paul in beeld nam haha.

Flessen verzamelen: Inge pakte liefst 4 flessen en de rest bijelkaar 2...

Slapen: Very obvious, wie gaat er haar tent nu uit als je een vrijstelling kan krijgen plus 5000 in de pot en als je dat al doet, laat hem open en als je dat al doet gaat er met je rug naar toe staan en als je dat al doet neemt een handdoek in handen en gaat er uitgebreid mee vouwen dat alles terwijl Nadje eraan gedrenteld komt?

Rondleiding: Inge heeft zoveel mogelijk verschillende taken proberen uit te voeren, Paul twijfelde inderdaad zeer

tor: Inge was ook hier weer maximaal mollig bezig

briefjes: slim (maar OK niet moeilijk) gezorgd dat het 2e woord NIET genomen werd, zou wel logisch zijn na 1 het 2e te nemen.

Verleiding: OK deze ook niet moeilijk maar toch weer -1000 EN buiten schot gebleven en dat is toch waar ze de meeste krediet voor vangt: dat ze steeds excellent toneel speelt, dat kon je van Milouska bijv. in dit stadium niet meer zeggen, die had echt een grote groep nodig waarin ze in de schaduw kon blijven, Inge kon ook in de zon staan!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Inge is de mol!
« Reactie #933 Gepost op: 17-03-2007, 17:19:36 »
Ik weet niet of t al ergens staat maar voor de zekerheid :
Inge is dinsdag 20 maart hoofdgast bij Max en Martine om 17.35 op Ned 2.

Bron : http://www.ingeipenburg.nl/page6/page6.html
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is de mol!
« Reactie #934 Gepost op: 17-03-2007, 17:39:56 »
Ik weet niet of t al ergens staat maar voor de zekerheid :
Inge is dinsdag 20 maart hoofdgast bij Max en Martine om 17.35 op Ned 2.

max en catherine.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is de mol!
« Reactie #935 Gepost op: 17-03-2007, 17:41:25 »
Nee joh, Max en Martine, Catherine presenteert het al maaaanden niet meer :P Nu doet Martine van Os het.
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #936 Gepost op: 17-03-2007, 17:43:09 »
Ik dacht dat Catherine juist alweer teruggekeerd was!  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is de mol!
« Reactie #937 Gepost op: 17-03-2007, 17:45:26 »
Nee joh, Max en Martine, Catherine presenteert het al maaaanden niet meer :P Nu doet Martine van Os het.

lieve schat, martine heeft het maandenlang gedaan... en nu is catherine jammer genoeg weer terug. ik vond martine leuker.  ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is de mol!
« Reactie #938 Gepost op: 17-03-2007, 18:21:12 »
Pff, ik kijk het al maaaanden niet meer. Ik begreep ook dat ze het om en om zouden doen? :S
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is de mol!
« Reactie #939 Gepost op: 17-03-2007, 21:38:58 »
Pff, ik kijk het al maaaanden niet meer. Ik begreep ook dat ze het om en om zouden doen? :S

in eerste instantie zouden ze het om en om doen omdat catherine ging verhuizen, maar toen is besloten dat martine het een paar maand over zou nemen.. en nu is catherine er dus weer.

tjsa, ik kijk het elke dag. :P