Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232334 keer)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is de mol!
« Reactie #900 Gepost op: 15-03-2007, 21:30:46 »
Ik had echt niet gedacht dat inge de mol was ondanks die gebarentaal
maar ze heeft het wel heel goed gespeeld ::bravo::
Inderdaad, ik zat ook nog te twijfelen, wat dr dus eigk wel een goeie mol maakt. Maar ik weet niet, ik moet eerst nog maar es even alle afleveringen zien..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #901 Gepost op: 15-03-2007, 21:32:05 »
Zonder die gebarenhint zou ik nu in complete shocktoestand verkeren. Bedankt voor het ontdekken dus! ;)

En aan iedereen die Inge door had: gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Inge is de mol!
« Reactie #902 Gepost op: 15-03-2007, 21:39:05 »
Zonder die gebarenhint zou ik nu in complete shocktoestand verkeren. Bedankt voor het ontdekken dus! ;)
Helemaal mee eens, goede mol dus  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is de mol!
« Reactie #903 Gepost op: 15-03-2007, 21:40:56 »
 :-\\

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is de mol!
« Reactie #904 Gepost op: 15-03-2007, 21:41:50 »
Joehhoe  :D Goed gedaan Mol  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Inge is de mol!
« Reactie #905 Gepost op: 15-03-2007, 21:47:15 »
Miekie ofzo.

Nou, en vele anderen ongeveer tegelijk met mij, gaat er niet om wie als eerste maar gaat er om dat we hem hebben gevonden: MET ZIJN ALLEN !!


Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is de mol!
« Reactie #906 Gepost op: 15-03-2007, 21:48:24 »
Nou, en vele anderen ongeveer tegelijk met mij, gaat er niet om wie als eerste maar gaat er om dat we hem hebben gevonden: MET ZIJN ALLEN !!



 :o

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is de mol!
« Reactie #907 Gepost op: 15-03-2007, 22:24:33 »
Ik heb Inge vanaf afl.2 als mol(begon bij dat abseilen) en ben erg benieuwd naar de poule. Je zou kunnen zeggen dat Inge geen goede mol is omdat ik haar vanaf afl.2 al doorhad. Maar ze heeft iedereen behalve Paul mooi om de tuin geleid dus ik vind wel dat ze het goed heeft gedaan.  ::bravo:: Alle kandidaten en Karel bedankt voor weer een spannende wie is de mol serie. Paul gefeliciteerd!!! ::ok::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #908 Gepost op: 15-03-2007, 22:41:37 »
100% zeker, Inge maakt op de groepsfoto's steeds een letter. Ik krijg de plaatjes even niet geplaatst maar ik heb alle handjes van inge uitgeknipt en ze begint de 1e aflevering met een I (alleen haar pink) De K daarna is ook heel duidelijk. Vorige week zagen we duidelijk die hand in haar broekzak een M maken en vandaag zag ik een O, ik gok dat ze volgende week een L tentoon zal spreiden. De tussenliggende aflevering heb ik voor de volledigheid ook hoor. Er komt over 10 afleveringen heel duidelijk:
IK BEN DE MOL


Ik heb het een week of twee geleden geprobeerd uit te zoeken maar deze post van Miekie is de eerste op dit forum die de gebarentaalhint bekend maakt (ook al is de zin nog niet geheel goed).

Slechts enkele minuten na deze post verscheen er ook een bericht op WIDM.NL, hierin was wel de goede zin te lezen en stonden er ook alle foto's van de handjes van Inge, inclusief plaatjes van de handgebaren.

Omdat je met de beste wil van de wereld niet in een paar minuten zoveel screenshots kan maken, voorzien van de getekende gebarentaalhandjes vermoed ik dat er twee mensen tegelijkertijd op hetzelfde idee zijn gekomen, of dat er ergens (op nog een ander forum?) een gemeenschappelijke voorouder is van DE hint.

Maar wat ik kan vinden is Miekie echt de eerste.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is de mol!
« Reactie #909 Gepost op: 15-03-2007, 22:51:18 »
Inge, gefeliciteerd!!!  ::feest::
En Miekie ook!
En Paul natuurlijk  ::ok::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inge is de mol!
« Reactie #910 Gepost op: 15-03-2007, 22:52:17 »
Inge heeft het goed gedaan, maar ze heeft ook wel veel hulp gehad

Offline FCO

  • Forumlid
Re: Inge is de mol!
« Reactie #911 Gepost op: 15-03-2007, 22:55:47 »
ze heeft het goed gedaan, maar ze heeft ook hulp gekregen van de redactie en dat vind ik totaal niet leuk.

Bij die opdracht waar renate en paul moesten gokken of inge iets zou pakken of niet, en inge dus te horen kreeg wat hun zeiden vind ik niet leuk, zo maak je het inge te makkelijk.

ook vind ik dat bieden totaal nergens op slaan, het is ten eerste een stom iets, en ten tweede hoeft de mol hier ook helemaal niks voor te doen...

ik vond de finale ook zeer tegenvallen :( ik zat persoonlijk op renate, maar uit de reacties van afgevallen kandidaten die te zien kregen wie het was kon je al zien dat zij het dus niet was. Ook het bekend maken duurde geloof ik maar 5 seconde, en was totaal niet spannend (niet eens een spannend muziekje)

al met al vond ik het een leuk seizoen, maar het einde een totale misser van de makers!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #912 Gepost op: 15-03-2007, 23:03:10 »
Way to go LONNEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groeten van Saroja

Groetjes terug Saroja!! ::zwaai::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is de mol!
« Reactie #913 Gepost op: 15-03-2007, 23:05:12 »
Nou, en vele anderen ongeveer tegelijk met mij, gaat er niet om wie als eerste maar gaat er om dat we hem hebben gevonden: MET ZIJN ALLEN !!



Hem? Toch een mannelijke mol dit jaar? Goh Inge, dit had ik echt niet van jou verwacht. Bravo!

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #914 Gepost op: 15-03-2007, 23:35:48 »
 ::ok:: Inge  ::ok::

Leuk zeg! Ik had stiekem uit baldadigheid nog wel gehoopt dat het NIET Inge was, maar natuurlijk vind ik het erg leuk! Het was geen verrassing natuurlijk. Een goede mol die zich lekker in haar rol heeft genesteld. Niet zulke spectaculaire mollenacties, maar de acties waren wel goed ingespeeld op de groep. Flink verwarring gebracht ook in de groep hier en daar. Ach ja, en met zo`n groep, vooral in het begin, kon ze lekker achterover leunen.  Blij te horen dat de emotie na het abseilen niet gespeeld was! We hebben het daar met de vriendinnen nog uitgebreid over gehad namelijk.
Leuk dat er ook nog wat doorlopende hints niet ontdekt waren  ;D. Tenminste, "enig" en "toen" waren niet ontdekt toch?

En chapeau chapeau voor Inges reacties tot zelfs in de uitzending nog, zo adequaat en "ik-ben-de-mol-niet"-achtig. Ik had Inge afgeschreven toen ik haar voor het eerst op 3fm hoorde, ik dacht dat kan nu niet meer. Maar ze heeft bewezen een geweldige actrice te zijn.

*buigt* Leuk hoor  ::jaja::

Maaaaaaaar mensen, volgend jaar een mannelijke mol hoor  :P

Edit: zie ik nu dat de officiele site heel netjes NIET de mol meteen op de frontpage heeft? Of laadt het nou gewoon fout bij mij...Zou het wel heel netjes vinden op zich :)

Edit 2: mijn hartelijke felicitaties natuurlijk aan het Inge-kamp  ::bravo::  ::ok::



« Laatst bewerkt op: 15-03-2007, 23:46:53 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Inge is de mol!
« Reactie #915 Gepost op: 15-03-2007, 23:41:53 »
Ha, eindelijk heb ik nog eens een Mol gevangen; dat is me sinds de derde reeks al niet meer gelukt. Goed, ik had haar pas door na de veiling, maar toch, dat is beter dan voorgaande jaren. ;) (en ik heb de hint met de handen er niet eens voor nodig gehad) Leuk ook dat er weer eens een ander type Mol was. Ik vind dat ze het heel goed gespeeld heeft. Jammer genoeg geen grote Mol-acties, maar subtiele kleine acties zijn ook wel eens leuk, voor de afwisseling.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Inge is de mol!
« Reactie #916 Gepost op: 15-03-2007, 23:44:50 »
Nou je was dus wel de mol, nou gefeli hoor allemaal in het Inge kamp, nou ik ga even treuren in mijn Evakampje waar ik toch stug in bleef zitten.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is de mol!
« Reactie #917 Gepost op: 15-03-2007, 23:53:16 »

Leuk dat er ook nog wat doorlopende hints niet ontdekt waren  ;D. Tenminste, "enig" en "toen" waren niet ontdekt toch?


Enig = Inge is wel ontdekt ergens door iemand, maar door de simpelheid (en ook kracht) van hint hier niet de nodige aandacht gekregen die ze verdiende.

Toen is een hele mooie... Dat er niemand van forum op het idee gekomen is om es bij een Thais restaurant langs te gaan om te vragen wat mol betekent in het Thais... Van voorgaande jaren wisten we meestal wel het inheemse woord voor mol. En juist nu hebben ze er gebruik van gemaakt.

 ;D

Inge was een prima mol maar helaas te veel in de weg gezeten door hulpmollen. Vanaf aflevering 1 had ik al de hoop dat ze de mol zou zijn, sinds abseilen in aflevering 2 werd ze voor mij een serieus hoofdverdachte met nog maar 3 anderen.

Inge, je was een perfecte mol. Bedankt voor 10 weken veel plezier en tot zondag.

 ::zwaai::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #918 Gepost op: 15-03-2007, 23:55:48 »
Enig = Inge is wel ontdekt ergens door iemand, maar door de simpelheid (en ook kracht) van hint hier niet de nodige aandacht gekregen die ze verdiende.




Ah! Ja, waarvan akte en daarbij  ::bravo:: voor diegene die ermee kwam :). En idd (stukje per ongeluk uit de quote gehaald) grappig dat niemand mol in het Thais is gaan vragen...of misschien is dat wel gebeurd, maar is het niet gerelateerd aan het woordje "toen".
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Inge is de mol!
« Reactie #919 Gepost op: 16-03-2007, 00:10:35 »
Ah! Ja, waarvan akte en daarbij  ::bravo:: voor diegene die ermee kwam :). En idd (stukje per ongeluk uit de quote gehaald) grappig dat niemand mol in het Thais is gaan vragen...of misschien is dat wel gebeurd, maar is het niet gerelateerd aan het woordje "toen".

De belangrijkste schakel in deze aanwijzing is het feit dat Inge haar biechtst steeds begon met het woordje 'toen', als dat iemand was opgevallen was de link naar het Thais denk ik wel gekomen.
Andersom was het nog niet makkelijk geweest om het te vinden.

De hint van 'enige', 'inge' was inderdaad wel gevonden maar er waren veel meer van dat soort hints naar Inge.
Je gaat echter twijfelen omdat Inge nou 1 keer een makkelijke naam is die je met een paar cijfers of een simpel anagram kan maken.
Probeer dat maar eens met Renate te doen, is al een stuk lastiger.


Ik heb het ook wel eens mis,...