Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 103688 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 13-02-2007, 20:44:21 »
euhm, ik weet niet of perfect in jouw woordenboek hetzelfde betekend als waardeloos bij mij, want in dat geval ... ja

wat een waardeloze mol zou dat zijn. ze is het ook niet .. want zoals gezegd, de programma makers zijn niet achterlijk :)

Misschien willen de programma makers jou een loer draaien Nevermind  :P ;D ::rofl::

Dat ze denken van... "Laten we haar eens geven wat ze juist niet wil"  ::hypocriet::
Maargoed, toegegeven, Nadja is geen perfecte mol als je kijkt naar de omschrijving van de mol. Alhoewel... de enige taak die de mol heeft is toch het spel saboteren? Dat het dan er zo bovenop ligt is jammer. Maar Nadja zou prima de taak van mol volbrengen. Het spel saboteren, daar weet ze genoeg van  ;D

Tis dan misschien niet leuk om naar te kijken, ze zou hoe dan ook wel een mol pur sang wezen. Aangezien ze voldoet aan de taak van de mol, namelijk de bende saboteren.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #301 Gepost op: 13-02-2007, 21:09:11 »
een mol moet toch wel aan wat meer dingen voldoen lijkt me. tis nl het hele opzet van het spel dat de medekandidaten moeten speuren naar de mol. speuren ja !
wat heb je nou aan iemand die ( als ze de mol zou zijn ) zo obvious laat zien dat ze de mol is. dat hort niet, dan klopt het hele spel niet meer.
stomme nadja

:p
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #302 Gepost op: 13-02-2007, 21:16:05 »
een mol moet toch wel aan wat meer dingen voldoen lijkt me. tis nl het hele opzet van het spel dat de medekandidaten moeten speuren naar de mol. speuren ja !
wat heb je nou aan iemand die ( als ze de mol zou zijn ) zo obvious laat zien dat ze de mol is. dat hort niet, dan klopt het hele spel niet meer.
stomme nadja

:p

De mol hoeft toch enkel wat ik zei te voldoen?
De medekandidaten moeten maar zien de mol op te sporen. Daar hoeft de mol niet voor de zorgen. Toegegeven, hij/zij kan het de kandidaten wel enorm makkelijk maken waardoor er eigenlijk geen sprake meer van een speurtocht is. Maar toch, je snapt toch wel een beetje mijn punt?  :)

Enne, het spel klopt dan nog steeds. De mol saboteert, de kandidaten zijn aan het speuren naar de mol maar krijgen het zo gemakkelijk op een blaadje gepresenteerd door de mol zelf. Boeiend dan, feit is dat het spelopzet overeind gebleven is. Tis alleen kinderlijk eenvoudig geworden, maar dat kan mij niet deren :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #303 Gepost op: 14-02-2007, 02:02:59 »
wat een waardeloze mol zou dat zijn.

Ben ik wel een beetje eens maar bezie eens de concurrentie, OK, een stuk minder verdachtmakingen maar ze zijn wel nog veel waardelozer als je het vanuit de pot bekijkt. Ze slepen er alleen maar geld naar toe, Nadja is de enige die consequent geld laat verdwijnen. We hebben dit jaar hoe dan ook een waardeloze mol omdat het Dick niet is  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #304 Gepost op: 14-02-2007, 07:03:28 »
hoe kan je dat nou zeggen :) we weten nog niet eens wie de mol is, en wat hij/zij allemaal heeft gedaan. dat is nou juist het leuke dr van. de mol heeft vast ontzettend zitten kloten, en wij hebben het niet door :)
anyway yidm , ik ben het nog steeds niet met je eens. er is geen spel waarbij je van te voren de uitslag bekend maakt. dit zou zo overdreven zijn .. maar goed, we hoeven deze discussie helemaal niet te voeren :) want ze is de mol niet
dennis for mole !

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #305 Gepost op: 14-02-2007, 08:23:30 »
In de eerste aflevering haalde Renate en Inge €2500 binnen door het individueel goed beantwoorden van vragen - dit was heeeeel makkelijk te mollen geweest. Zij vallen af

Afl. 6 Eva haalt €5000 binnen door door te hebben dat Nadja de fotograaf is. Was heeeel makkelijk om een seconde van onoplettenhdheid te veinzen -> Eva valt af.

Blijven over: Nadja en Paul. Take your pick....

Ik weet het niet hoor,
De mol weet natuurlijk dat er geboden gaat worden op spullenmet geld uit de pot, dus moet er wel een beetje geld inzitten.
Dus al het geld dat voor de veiling in de pot is gekomen, kan zijn om de pot te spekken, omdat ze weten dat het er toch weer uit gaat.

Wat is de gemiddelde pot voor de winnaar? eurootje of 12.000?

Ik denk dat de ton met het vraagteken, òf een verdubbelaar òf 2000 euro aftrek ofzo was, naar gelang het aantal tonnen dat ze meenamen. De mol weet dat natuurlijk.
En dus is de 5000 euro van Eva helemaal niet zo gek dus, mocht ze de mol zijn.
Daarnaast vond ik het raar, want zover ik het begrepen heb, moesten ze vol op de foto, maar Nadja zat op de foto achter een camera verscholen.
Dat pleit of voor Eva, dat ze als mol de pot spekt, of voor Nadja (please not!) die de 3 jokers niet nodig heeft.

Wel een raar iets trouwens:
Wie gun je het minst een vrijstelling : Nadja
en dus moet ze de foto's maken voor 3 jokers
waarom geen vrijstelling? en waarom niet degene die je het het méést gunt?)


Ik vind het héél moeilijk dit jaar.
Normaalgesproken ben ik volledig overtuigd van degene die achteraf de winnaar blijkt te zijn (Is toch iets)
Nu weet ik het gewoon niet....

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #306 Gepost op: 14-02-2007, 10:46:03 »
hoe kan je dat nou zeggen :) we weten nog niet eens wie de mol is, en wat hij/zij allemaal heeft gedaan. dat is nou juist het leuke dr van. de mol heeft vast ontzettend zitten kloten, en wij hebben het niet door :)
anyway yidm , ik ben het nog steeds niet met je eens. er is geen spel waarbij je van te voren de uitslag bekend maakt. dit zou zo overdreven zijn .. maar goed, we hoeven deze discussie helemaal niet te voeren :) want ze is de mol niet

Het is ook niet zo zeer de uitslag van te voren bekend maken, want dat doen ze niet :P Alhoewel, eigenlijk wel, maar dan stilletjes. Dus niet met veel bombarie zoals een officiele uitslag. En ik denk dat we dan oneens blijven over dit punt  ::rofl:: Maargoed, jij mag jouw mening verkondigen, ookal ben ik daar niet mee eens, dan nog kan ik hem wel respecteren dat je hem hebt.  ::ok::

Als Nadja niet de mol is, wie blijft er dan nog over volgens jou? Renate zie ik dus zelf absoluut niet als mol, heb sterk het gevoel dat zij zal winnen. Eva en/of Inge worden beide nog voor de finale naar huis gestuurd en Paul is de verliezer. Net als vorig jaar dus, Roderick was de enige man in de finale en verloor. Frédérique die enorm fanatiek meedeed en heel goed de mol kon zijn won... in wie zien we dat dit jaar terug? In Renate als je me het vraagt.

Dus wie blijft er volgens jou dan nog over als mol?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #307 Gepost op: 14-02-2007, 13:16:33 »

Wel een raar iets trouwens:
Wie gun je het minst een vrijstelling : Nadja
en dus moet ze de foto's maken voor 3 jokers
waarom geen vrijstelling? en waarom niet degene die je het het méést gunt?)



Dat Nadja deze opdracht moest krijgen lijkt me voor de hand liggend. Nadja doet niet anders dan klooien en vreemde dingen tijdens opdrachten, bij haar valt het het minste op als ze de camera op haar medekandidaten gaat richten. Het is dan weer gewoon echt iets voor Nadja om dat te doen.

Dus : gesteld Nadja is niet de mol maar moet wel deze opdracht krijgen, dan stuurt de regie dat zo dat dat ook gebeurt. Van te voren kun je wel bedenken dat als ze gaan stemmen : wie gun je het minst een vrijstelling, dat Nadja daar met kop en schouders op 1 gaat komen, want zij heeft al een vrijstelling gehad + een hele bos jokers.
In dat geval heeft ze bij de mol ook op nummer 1 gestaan.

En waarom haar geen vrijstelling is geboden in ruil voor de opdracht? Dat was misschien te veel van het goede geweest om te verkopen aan de kandi's, gezien ze haar juist het minst de vrijstelling gunden.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #308 Gepost op: 14-02-2007, 17:51:27 »
Ik vind Nadja op zijn zachtst gezegd raar. Ze loopt zo te koop met kijk mij eens de mol spelen. Ik hoop daarom dat ze het niet is en ik geloof ook niet dat ze het is.
Als je een beetje mol bent, ben je volgens mij vooral in het begin doodsbang dat je gelijk verdacht wordt. En zij doet vanaf het begin gelijk zo opvallend verdacht.

Nu hoor ik jullie denken: ook George was gelijk heel erg in zijn rol. Dat klopt! Maar die ging de held uithangen (hoogtevrees en toch abseilen) en juist niet heel opvallend de mol lopen spelen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #309 Gepost op: 14-02-2007, 18:05:58 »
Het is ook niet zo zeer de uitslag van te voren bekend maken, want dat doen ze niet :P Alhoewel, eigenlijk wel, maar dan stilletjes. Dus niet met veel bombarie zoals een officiele uitslag. En ik denk dat we dan oneens blijven over dit punt  ::rofl:: Maargoed, jij mag jouw mening verkondigen, ookal ben ik daar niet mee eens, dan nog kan ik hem wel respecteren dat je hem hebt.  ::ok::

Als Nadja niet de mol is, wie blijft er dan nog over volgens jou? Renate zie ik dus zelf absoluut niet als mol, heb sterk het gevoel dat zij zal winnen. Eva en/of Inge worden beide nog voor de finale naar huis gestuurd en Paul is de verliezer. Net als vorig jaar dus, Roderick was de enige man in de finale en verloor. Frédérique die enorm fanatiek meedeed en heel goed de mol kon zijn won... in wie zien we dat dit jaar terug? In Renate als je me het vraagt.

Dus wie blijft er volgens jou dan nog over als mol?

gevoel, gevoel ... wat heb je aan je gevoel in dit spel ? :) in principe blijven paul, eva, inge en renate over als potentiele mollen. want waarom neit ? omdat we ze niet hebben zien mollen ? omdat ze zo fanatiek meedoen ? juist DAT maakt iemand een goede mol. niets is wat het lijkt, het lijkt me dat we daar na george wel achter waren
dennis for mole !

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #310 Gepost op: 14-02-2007, 21:57:31 »
gevoel, gevoel ... wat heb je aan je gevoel in dit spel ? :) in principe blijven paul, eva, inge en renate over als potentiele mollen. want waarom neit ? omdat we ze niet hebben zien mollen ? omdat ze zo fanatiek meedoen ? juist DAT maakt iemand een goede mol. niets is wat het lijkt, het lijkt me dat we daar na george wel achter waren

Als je iemand niet tot amper ziet mollen en fanatiek aan de opdrachten meeloopt dan  zou ik die persoon ook niet als mol verdenken. Waarom zou ik ?

Het is subjectief wat je als molactie wilt zien. Daarnaast kan je nog een mening hebben over wat je van wijze van mollen vindt.

Sorry hoor,  maar ik had George in aflevering 1 door. (Aan het einde ben ik gaan twijfelen m.n. door montagetrucs die ook bedoelt waren kijkers te misleiden, niks is wat het lijkt. Als je eenmaal bent opgelicht kijk je een tweede keer wel beter uit).

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #311 Gepost op: 14-02-2007, 22:08:10 »
Ik weet het niet hoor,
De mol weet natuurlijk dat er geboden gaat worden op spullenmet geld uit de pot, dus moet er wel een beetje geld inzitten.
Dus al het geld dat voor de veiling in de pot is gekomen, kan zijn om de pot te spekken, omdat ze weten dat het er toch weer uit gaat.

Maar ik denk dat het niet eerlijk voor de kandidaten zou zijn om de eerste 3-4 dagen helemaal op het verkeerde been te worden gezet met als argument "De mol is heel fanatiek aan het potten zodat er later weer meer uit kan". Ik denk dat je alleen in de aflevering waar geveild werd de mol geld in de pot zag stoppen.

Paul was er niet bij, Eva is NIET de mol, Dick/Menno/Alex :( zijn eruit...
Dat zijn Nadja, Inge en Renate over. Die hebben ook allen geld in de pot gekregen. Dus hoe dan ook, in die aflevering is de mol niet de mol geweest, omdat ze wist dat de pot leeg zou gaan. De afleveringen daarvoor moet ze gewoon d'r werk hebben gedaan... toch?

Of ben ik nou heel naïef?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #312 Gepost op: 15-02-2007, 11:01:16 »
Als je iemand niet tot amper ziet mollen en fanatiek aan de opdrachten meeloopt dan  zou ik die persoon ook niet als mol verdenken. Waarom zou ik ?

Het is subjectief wat je als molactie wilt zien. Daarnaast kan je nog een mening hebben over wat je van wijze van mollen vindt.

Sorry hoor,  maar ik had George in aflevering 1 door. (Aan het einde ben ik gaan twijfelen m.n. door montagetrucs die ook bedoelt waren kijkers te misleiden, niks is wat het lijkt. Als je eenmaal bent opgelicht kijk je een tweede keer wel beter uit).

maar was george niet ontzettend fanatiek, en deed hij niet enorm hard met de opdrachten mee ? ja , dat deed hij !
je zult met me eens moeten zijn dat een mol er niet is om openlijk de boel te verpesten. het spel draait om de mol, en als die wegvalt ( of zn best niet meer doet, openlijk de boel verpest ) dan is er geen spel meer.
want dat is het doel van het spel er niet meer " zoeken naar de mol "
dennis for mole !

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #313 Gepost op: 15-02-2007, 19:31:14 »
Ik zat me af te vragen of er eigenlijk geen vaste regels zijn, waar de Mol zich aan moet houden. Nadja moet haast wel de Mol zijn, met al haar rare acties, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat de Mol dat zo slecht geheim houdt. Ze heeft volgens mij zelfs letterlijk gezegd dat ze de Mol is. Het lijkt me sterk dat ze dat zomaar mag.

Ik vind dat ze gediskwalificeerd moet worden.  ;)
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #314 Gepost op: 15-02-2007, 19:34:02 »
voor jouw dan nog maar een keer , NEE dat mag ze inderdaad niet. en NEE ze hoeft ook niet gediskwalificeerd te worden, want ze is niet de mol.
de programma makers zijn niet achterlijk
dennis for mole !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #315 Gepost op: 15-02-2007, 21:21:53 »
whahaaaaaaaaaaaaaaaaa :D heb ik zo lang mn best gedaan om jullie te overtuigen
revenge will be mine
zo, dag nadja !
dennis for mole !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #316 Gepost op: 15-02-2007, 21:25:00 »
::zwaai:: ::zwaai::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #317 Gepost op: 15-02-2007, 21:25:24 »
whahaaaaaaaaaaaaaaaaa :D heb ik zo lang mn best gedaan om jullie te overtuigen
revenge will be mine
zo, dag nadja !

 ::feest::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #318 Gepost op: 15-02-2007, 21:27:36 »
Dat werd tijd!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #319 Gepost op: 15-02-2007, 21:30:12 »
Ik vond het opzich wel grappig dat ze de boel zo expres liep te verzieken ;D ;D maar het werd ook inderdaad wel tijd dat ze eruit ging