Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 102913 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #340 Gepost op: 15-02-2007, 23:17:06 »
@ wolkje, je hebt gelijk dat ik het negatief interpreteer, maar van : maar het is nou eenmaal niet van levensbelang dat we de opdrachten goed moesten vervullen, dus van het fanatisme werd ik soms en beetje melig. Dan ging ik demonstratief om me heen kijken omdat ik vond dat men vergat dat we wel mooi in Thailand zaten! We mochten zomaar kampje spelen in dat land, met zo veel cultuur en heerlijk eten

kan ik weinig anders maken. ookdaarom pleit ik voor onbekende nederlanders de volgende serie, die hebben nl het geld wel nodig. willen wel fanatiek zijn om het spel te spelen en te winnen.
mijn gevoel dat nadja het idee had dat ze op vakantie was en er geen zin in had, word alleen maar bevestigd. dit is widm, dit is een spel dat gespeeld moet worden.

daarom, dag nadja :) laat het spel nu maar beginnen !
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #341 Gepost op: 16-02-2007, 00:41:02 »
Door die werkelijk meesterlijke snoekduik in Inge haar tent moest ik echt heel erg lachen, en dat voor iemand die ik verder alleen maar irri vond,  ::bravo:: Heb ik toch nog door een sabotageactie  erg van haar genoten.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #342 Gepost op: 16-02-2007, 07:08:31 »
Eindelijk eindelijk eindelijk.....heb ik dan toch nog een paar punten gescoord in de pool ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dit was de zevende keer dat ik Nadja als afvaller had bestempeld en het is er dan toch van gekomen.... ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #343 Gepost op: 16-02-2007, 10:27:22 »
Ik ben echt onwijs blij dat Nadja eruit is... Wat had ik gebaald als zij de mol was zeg!
Nu kan ik nog een beetje symphatie opbrengen voor haar acties, en op sommigen ook nog met een lach terugkijken, terwijl ik dat niet had gehad als zij nog erin zat. Ik zou het echt niet leuk hebben gevonden als zij de mol was...
maar goed, dat is ze niet :D
Triomf!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #344 Gepost op: 16-02-2007, 11:14:14 »
was ook wel blij, want anders had mijn mol een rood scherm. Verder heb ik me niet heel erg aan haar geirriteerd, ik zei in het begin al dat ze een beetje vaag is dat is ze altijd, hihi. Ik vond dat ze wel een ander geluid gaf in de groep vergeleken met al die fanatieke kandidaten. In het filmpje van de avrobode bonus zegt ze, ja ik ga niet 3 keer op een dag zeggen: "ik hoop niet dat ik weg moet" zoals medekandidaten deden. Heb erg om haar gelachen vooral haar laatste actie, en ook om die olifant en alle vliegen die ze voor Eva wegving. Erg grappig.

Offline Fuzzie

  • Forumlid
  • Het leven is een zure bom
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #345 Gepost op: 16-02-2007, 15:46:06 »
Ik heb samen met mijn zus een vreugdedansje door de kamer gemaakt:
Ze is de mol niet!
ik vind het Nu wel jammer dat ze eruit is, ik vond haar een grappige kandidaat (die sprong, en het scheuren van
bladzijdes uit mollenboekjes)
Watch your Back!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #346 Gepost op: 16-02-2007, 16:32:33 »
Eigenlijk ook weer jammer dat ze eruit is, nou zijn de meest vrolijke noten uit het spel eruit. :(

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #347 Gepost op: 16-02-2007, 17:25:12 »
Eigenlijk ook weer jammer dat ze eruit is, nou zijn de meest vrolijke noten uit het spel eruit. :(

Klopt, het is mij ook een beetje om het even of zij nou de mol was, iig heeft ze zeer veel geld gesnoept ;D, of een ander (als het maar niet Renate is!), die lang niet zoveel snoept maar wel weer veel minder verdacht is. Dat zijn toch de twee peilers waar de mol op drijft. Tsja, die heeft gewoon een fantastische hulpmol gehad nietwaar ::love::?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #348 Gepost op: 17-02-2007, 05:14:55 »
Ook maar even hier; bij de exit hadden alle kandidaten hun bagage bij zich (rugzak), maar Nadja niet, ze had alleen een klein plastic tasje (zo'n gratis weggooi ding) bij zich met zover ik kon zien hooguit een T shirt ofzo erin of een afhaal maaltijd, maar verders niks, ook niet toen ze wegliep na het gesprek met Karel, dan loopt ze weg met alleen dat plastic tasje in haar hand. 

De vorige exits waren toch allemaal inclusief rugzak of niet?

btw wat was Karel weer verdacht deze aflevering.  8)






Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #349 Gepost op: 17-02-2007, 13:54:21 »
Ik vind het jammer dat ze eruit is. Omdat ik al overtuigd was van haar niet-mol-zijn. Lag er teveel bovenop. Daarom blijf ik nu met drie vrouwen zitten die voor mij alledire de mol kunnen zijn.
En die Paul: lijkt me niet, want anders verdien je toch geen 3.000 euro en zet je je joker toch niet in?
Maar niets is wat het lijkt natuurlijk...

Trouwens, mooie opmerking van Nadja: dat kan helemaal niet! Ik ben de mol!
Heel even dacht ik nog: shit zeg, echt waar?  :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #350 Gepost op: 18-02-2007, 00:09:37 »


Met dank aan Vriendlief voor zijn formidable tekenkunsten!  ::ok::
Zo, nu heb ik eindelijk op mijn eigen manier afscheid genomen van het idee: "Nadja is de mol"  ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #351 Gepost op: 18-02-2007, 18:57:50 »
Hihi erg mooi  8)

bye bye Nadja ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #352 Gepost op: 23-02-2007, 13:03:03 »
ik ben op zoek naar die site waar je deze I love ... t-shirts kon laten maken door zelf een tekst in te vullen.
Ik dacht dat het in dit topic stond maar ik kan het niet meer terugvinden. Die stomme zoekfunctie werkt ook al niet...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #353 Gepost op: 23-02-2007, 13:51:12 »
ik ben op zoek naar die site waar je deze I love ... t-shirts kon laten maken door zelf een tekst in te vullen.
Ik dacht dat het in dit topic stond maar ik kan het niet meer terugvinden. Die stomme zoekfunctie werkt ook al niet...

Deze bedoel je zeker? :)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #354 Gepost op: 23-02-2007, 14:06:09 »
Deze bedoel je zeker? :)

ja die bedoel ik  ::jaja::
alleen wilde ik ook graag de link naar die site weten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #355 Gepost op: 23-02-2007, 14:18:45 »
ja die bedoel ik  ::jaja::
alleen wilde ik ook graag de link naar die site weten.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit omdat het toch verboden is links naar websites te laten zien? ;) Daarom heb ik spoiler gebruikt :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #356 Gepost op: 23-02-2007, 14:39:30 »
Nou, verboden, je gaat er niet voor naar de gevangenis :P
Je mag geen spam plaatsen en spam is ongevraagde reclame. Dus als iemand vraagt: "waar kan ik dat vinden?", dan mag je dat best plaatsen. Stel dat er ineens iemand zomaar overal te pas en te onpas dat adres gaat posten, nee, dan mag het niet.
The British are not impressed.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is niet de mol!
« Reactie #357 Gepost op: 23-02-2007, 17:04:31 »
ja die zocht ik! bedankt hoor

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #358 Gepost op: 26-02-2007, 08:38:23 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit omdat het toch verboden is links naar websites te laten zien? ;) Daarom heb ik spoiler gebruikt :P

kan bovenstaand ding niet op die T-shirts :P

binnenkort trouwens een film met Nadja, samen met Edo Brunner.
Dennis P. heet de film
Triomf!