Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Hoe zit het met de belofte van Paul aan Inge dat als de gejatte molboekjes niet zouden terugkeren bij hun rechtmatige eigenaar hij het spel uit zou stappen omdat hij "geen zin" had om "het spel zo hard te spelen?". Het is nu wel duidelijk dat de beroofde kandidaten naar hun boekjes kunnen fluiten. Opstaptijd voor Paul dus!
.ik niet, te ver gezocht en ik zie de link niet met goud en zilver. Goud en Zilver ==> luxe ==> eva en alex in luxe appartement
Heb het gevoel dat hij wel eens tot in de finale zal geraken.
Hij is toch nog in het spel?Dus issie niet rood
Klopt, maar na zijn rode scherm is hij een poos rood geweest op widm.nl -- zie andere posts op dit forum.
Paul had net een muzikale aanwijzing naar de aflevering van vanavond. Helaas zat mijn *)&*)& collega er expres doorheen te neuriën dus ik heb het niet goed gehoord. Weet iemand toevallig welk nummer het was? En welk stuk tekst? Het was nl. maar een gedeelte van een nummer.
volgens mij kan je het beluisteren op paul rabbering's site en die verwijst je door naar de 3fm site lekker duidelijk.. zoek maar op de site
Ik d8 dat ze niets mochten loslaten over WIDM. En als hij serieus een fragment heeft uitgezonden geeft hij dus verborgen informatie weg.Ik ben wel benieuwd hoor wie weet het?
En het zou ook al een draak van een aflevering worden... Ik ben benieuwd.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
688 gasten en 12 vaste bezoekers