Auteur Topic: Paul is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 154161 keer)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Paul is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 23-01-2007, 21:52:54 »
Yvon was als laatste over maar kreeg ook groen. :)

Neee, ze kreeg geen groen, maar ze kregen het percentage goede antwoorden te zien. Als ze lager dan dat percentage zaten in de volgende test, moesten er 2 mensen naar huis.. wat een paar afleveringen later ook gebeurde!
The sun came up and reality set in.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #141 Gepost op: 23-01-2007, 21:54:22 »
Neee, ze kreeg geen groen, maar ze kregen het percentage goede antwoorden te zien. Als ze lager dan dat percentage zaten in de volgende test, moesten er 2 mensen naar huis.. wat een paar afleveringen later ook gebeurde!

Oh ja, je hebt helemaal gelijk! ::jaja::

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2007, 12:12:56 »
Of Paul nou wel of niet in dat rijtje staat, maakt helemaal niet uit.
Op .nl is zijn vakje al rood, dus of hij er nu uitgaat of volgende week of de week erna, hij is niet de mol.
en daar gaat het om? toch?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2007, 13:31:54 »

In statistieken is paul helemaal verdwenen als keus da's toch raar als hij de mol is? Maar goed mijn vraag is dus: Is het ooit eerder gebeurt dat de mol op de .nl niet te kiezen is??????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vyper

• Forumlid
  • Momfer is de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2007, 14:34:48 »
Dat kan je wel, want je bent in de war: Yvon kreeg geen rood scherm want dan had ze er uit gemoeten. Yvon kreeg als laatste groen: niemand kreeg die executie dus een rood scherm. :)
Verrek, da's waar ook ...

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #145 Gepost op: 25-01-2007, 12:20:13 »
Ik denk dat dit een beetje overdreven is  ;D Ze zullen hem opzich nog wel mogen denk ik, want iedereen had hetzelfde gedaan  ;) Zou het een beetje kinderachtig vinden als ze het hem de hele tijd blijven verwijten  :-\\

Ik bedoelde hier ook niet echt letterlijk mee dat de rest hem niet meer mag. Maar was meer om mijn interpretatie van de woorden van Karel duidelijk te maken. Dus dat hij uit de groep ligt, maar fysiek nog wel deel uitmaakt van de groep (zie blauwe blouse bij bieden tussen kamerschermen).
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 25-01-2007, 19:36:27 »
Ben benieuwd of die er nu nog inblijft of niet. Beetje rare situatie.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 25-01-2007, 21:31:33 »
Hoera, hij leeft nog  :D En nu weten we waarom hij bijna nog niet gemold heeft. De pot ging toch weer leeg  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 25-01-2007, 21:33:40 »
Eigenlijk is het best raar dat Paul nog in het spel zit..hij wist zo goed als niets van de eerste opdracht, behalve wat hij van de anderen had gehoord (en daarvan was over een een aantal dingen nog gelogen door Alex) en had geen enkele joker.. *zoekt nog een nieuwe mol nu Menno er uit is..*

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 25-01-2007, 21:34:16 »
Eigenlijk is het best raar dat Paul nog in het spel zit..hij wist zo goed als niets van de eerste opdracht, behalve wat hij van de anderen had gehoord (en daarvan was over een een aantal dingen nog gelogen door Alex) en had geen enkele joker.. *zoekt nog een nieuwe mol nu Menno er uit is..*

Kies Paul Kies Paul  ::trots::

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 25-01-2007, 21:36:12 »
Kies Paul Kies Paul  ::trots::

ik zou het zo leuk vinden als hij het was haha, had echt te doen met hem net, het is een beetje Calimero tegen wie iedereen gemeen doet ;)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 25-01-2007, 21:39:47 »
Jij bent groot, en ik ben klein  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #152 Gepost op: 25-01-2007, 23:24:10 »
Maar ja, uiteindelijk heeft niemand nog de mol aan het werk gezien, dus Pauls gok is net zo goed als die van een ander.
The British are not impressed.

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 25-01-2007, 23:25:14 »
Maar ja, uiteindelijk heeft niemand nog de mol aan het werk gezien, dus Pauls gok is net zo goed als die van een ander.

haha ja daar heb jij weer een punt ;)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #154 Gepost op: 25-01-2007, 23:35:54 »
Twee keer al heeft de productie een (te) groot risico genomen met het wel of eruit liggen van Paul. Ik heb hem nu echt helemaal afgeschreven.

Helaas.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2007, 12:38:26 »
Twee keer al heeft de productie een (te) groot risico genomen met het wel of eruit liggen van Paul. Ik heb hem nu echt helemaal afgeschreven.

Helaas.

Dat risico kon toch makkelijk genomen worden? Vier mensen willen sowieso hun boekje wel terug, dus bieden doen ze altijd naar mijn mening. En dus komt Paulus ook weer terug. Zou die trouwens mee hebben mogen bieden bij de onderwerpen die voor hem waren? Hebben ze niks van laten zien.

Trouwens, op zijn site staat dat het volgende week een draak van een aflevering wordt: zou ie er dan uitgaan? In het intro zag ik weinig iets van een draak ofzo....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2007, 13:00:28 »
Ik kom nog even mijn blijdschap laten zien dat Paul er nog in zit :)

Voorlopig is `ie nog even mijn mol  ::jaja::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2007, 13:52:34 »
Zou die trouwens mee hebben mogen bieden bij de onderwerpen die voor hem waren?
Ik meende ergens opgevangen te hebben dat dit niet het geval was.
The British are not impressed.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2007, 14:24:45 »
Ik meende ergens opgevangen te hebben dat dit niet het geval was.

Hmmm ok das jammer.

Nog even over het geluidsfragment. Gat over Zilver en Goud. Nou is dat een soapserie die speelt in een soap die een beetje geflopt is teweten het Glazen Huis.
Het Glazen Huis --> 3fm actie op De Neude in Utrecht rond kerst --> 3fm --> Paul Rabbering?

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 27-01-2007, 15:05:31 »
Nog iets anders. Op zijn site schrijft Paul dat volgende week een draak van een aflevering wordt. Dat houdt in dat het niet zo positief is volgens mij. Wat zou hij hiermee bedoelen? Dat hij er uitgaat? In het voorfilmpje heb ik niets van een draak ofzo gezien  ;). of hij doelt naar de ruzie die tijdens het vlotvaren beetje ontstaat (als ik de voorfilmpjes goed interpreteer).
Of hij gaat eruit en het is voor hem een draak van een aflevering. Maar daarmee zou hij wel verklappen dat ie de mol niet is....