Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118298 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 5-12-2006, 19:39:12 »
Sorry foutje het is persoonsvorm dus je hebt gelijk  :P Maar goed ik zie dat het al veranderD is  :P
« Laatst bewerkt op: 5-12-2006, 19:42:09 door rennuh... »
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 5-12-2006, 21:11:29 »
Sorry foutje het is persoonsvorm dus je hebt gelijk  :P Maar goed ik zie dat het al veranderD is  :P
Hahaha.... Yess  :D ::hyper::  ::)
I'm a real big goblin..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 5-12-2006, 21:34:32 »
 :-[  ::schaam::

Sorry dat mijn Nederlands niet helemaal meer in mn hoofd is blijven hangen maar iig bedankt voor het melden  ::ok:: ! En ook voor het aanpassen    ??? ;D
The sun came up and reality set in.

Offline ElmarN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maar nu even niet...
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 25-12-2006, 23:58:05 »
Renate is een lust voor het oog en mag van mij de volledige serie groot in beeld zijn ;D
Maar de Mol is ze zeker niet.
8, 9, 10... Wie niet weg is...

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2006, 16:38:02 »
Ik sluit me bij Pro-Secco aan. Maakt mij niet uit of ze wel of niet de mol is, als ze er maar lang blijft.  ::love::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 29-12-2006, 19:13:28 »
eens, hoewel ze wel een beetje zeurderig praat, maar ja, je kan niet alles hebben hè  ;D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2007, 17:31:54 »
Ik heb die foto ook eens bekeken, vergroot en lichter gemaakt. Ik kan inderdaad geen rechterbeen van Renate vinden. Zoals ze op de foto staat zou haar been toch echt in beeld moeten zijn tussen de benen van haar voorgangster.
Ze staat dus wankel?
Gaat ze er als eerste uit?
Leuk om dit soort dingen uit te zoeken.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2007, 18:10:20 »
Laten we jabberen.

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2007, 19:46:12 »
Ik heb echt een beetje een hekel aan deze vrouw en hoop ook dat ze er snel uit gaat !

Ik vind dat ze altijd zo dom loopt te doen !
Laat je snor staan !!

Offline Nachtjapon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Can a heart still break once it stopped beating?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2007, 20:11:33 »
Ohnee! Dat been! *krijgt handjes flash-back*
Ik zie haar rechterbeen ook niet. Maar ik weet nu wel van vorig jaar dat dat een hoop commotie is om niks... Of... wie weet...  :P
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2007, 21:52:13 »
Beetje dom van Renate om te zeggen dat ze volledig op Sander zat als mol...
The sun came up and reality set in.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2007, 21:56:34 »
Ja, volgens mij probeert ze mensen op een verkeerd been te zetten met die opmerking dat ze op Sander zat. Ze hoopt dat mensen dan niet weten op wie ze zit ofzo.
Verder verdacht gedrag: gehaktballen noemen zodat iedereen op haar stemt bij het eerste filmpje
(bijna) niks inleveren. Dat noemt ze later zelf nog, 'maar we hebben wel veel geld in de pot gebracht'
En ze lieten bij de filmpjes opdracht de hele tijd het commentaar van Inge horen, waarom die dacht dat het filmpje van iemand was. Als Renate de mol is, wist ze het natuurlijk allemaal al en hoefde ze niet haar hele gedachtengang uit te leggen.

onmols:
Geld winnen voor de pot. De mol had de laatste vraag tenminste nog fout gemaakt.
Telefoon afgeven bij het dieselblok. De mol houdt de telefoon in handen.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2007, 22:03:04 door ishtara »
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2007, 22:00:32 »
Ik denk dat ze het wel kan zijn, ze zat de hele tijd een beetje mysterieus te lachen en Mollerige dingen te doen.

Op dat vliegveld ook, wou ze haar schoenen niet inleveren, dus ze kan het wel zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2007, 22:01:38 »
Over die gehaktballen he, wat ik daar helemaal verdacht aan vind is dat dat filmpje nummer 6 was, het logische getal dat uit groepsoverleg komt wanneer de vraag is om een getal tussen 1 en 11 te noemen! Mooi voor de Mol als er meteen al een moeilijk filmpje komt zodat er een hoop mensen afvallen.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2007, 22:02:23 »
Mijn gevoel zegt Renate.... ::jaja:: ::jaja:: ;D

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2007, 22:07:25 »
Kan dat ze haar verdenkingen wil afschudden, door in opdracht 1 geld te verdienen voor de groep, dat ze de antwoorden heeft doorgekregen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2007, 23:29:22 »
Over die gehaktballen he, wat ik daar helemaal verdacht aan vind is dat dat filmpje nummer 6 was, het logische getal dat uit groepsoverleg komt wanneer de vraag is om een getal tussen 1 en 11 te noemen! Mooi voor de Mol als er meteen al een moeilijk filmpje komt zodat er een hoop mensen afvallen.

Even mezelf citeren.. Ik bedenk me namelijk opeens dat het nogal een zinloze actie is voor de Mol om eerst zo veel kandidaten er uit te spelen en dan alsnog zelf voor het slagen van de opdracht te zorgen. Ineens dus helemaal niet meer verdacht die gehaktballenactie, tenzij Menno er meer van wist. (Maar hoe?)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2007, 00:24:12 »
Even mezelf citeren.. Ik bedenk me namelijk opeens dat het nogal een zinloze actie is voor de Mol om eerst zo veel kandidaten er uit te spelen en dan alsnog zelf voor het slagen van de opdracht te zorgen. Ineens dus helemaal niet meer verdacht die gehaktballenactie, tenzij Menno er meer van wist. (Maar hoe?)
::rofl:: ;D

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2007, 01:18:31 »
Even mezelf citeren.. Ik bedenk me namelijk opeens dat het nogal een zinloze actie is voor de Mol om eerst zo veel kandidaten er uit te spelen en dan alsnog zelf voor het slagen van de opdracht te zorgen. Ineens dus helemaal niet meer verdacht die gehaktballenactie, tenzij Menno er meer van wist. (Maar hoe?)
Ik vind het toch nog een beetje verdacht eerlijk gezegd...ik vind het gewoon nét iets te toevallig dat ze net dat gehaktballenfilmpje kregen als eerste. Bovendien vielen er gelijk ZEVEN mensen af, dat betekent dus dat Renate het in een groepsconversatie over gehaktballen heeft gehad. Kun jij je de laatste keer herinneren dat je het met een groep mensen over gehaktballen hebt gehad?... ;) nougoed, gewoon iets te toevallig allemaal.
Maar hoe komt het dat ze toch het geld binnenhaalde? Misschien kon ze op de een of andere manier weten wat Inge invulde en op die manier hetzelfde doen (goed of fout) als Inge...misschien een cameraman die Renate inseinde of is dat weer te vergezocht?
Nouja, daar is dit forum voor toch? :D

Offline SEB@S

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2007, 09:37:15 »
Ik denk dat de echte mol in het vliegtuig al wist welke filmpjes er zouden gaan komen. Hij / zij heeft gewoon een heel onschuldige suggestie gemaakt in de richting van: "Mijn hobby is koken, is er toevallig nog iemand anders die graag kookt?" of gewoon nadat ze heeft gezegd dat ze graag kookt er nog extra op in gaan en vragen wat, waarna Renate hier meteen op in gaat zonder door te hebben dat de mol haar dit bewust laat zeggen. Diegene wist dat ze dit ging zeggen door kandidatenprofielen die hij / zij eerder heeft gelezen. De echte sabotage vond niet plaats tijdens het spel maar onbewust al in het vliegtuig.

Ik denk op het moment dat Renate zeker niet de mol is, ik gok zelfs op haar als 2e afvaller.