Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118326 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2007, 11:58:19 »
Ook nog even mijn samenvatting molse / onmolse acties ( Renate was de eerste die Links zij tegen Sander, Eva ging mee!)
    

MOLS:
- Dick constateert hands in zijn filmpje waarin hij zichzelf moet omschrijven – Renate’s intro filmpje is dat zij haar hand op steekt(sowieso een verdacht fragment omdat het lijkt of het de ontknoping is met die brede grijns..)
- Renate heeft ook alle filmpjes goed maar heeft zij het van te voren over gehaktballen gehad en daardoor iedereen op het verkeerde been gezet.
- Renate is erg mols door verwarring te zaaien als Sander Diesel - Rechts, Benzine - Links zegt.

- Wil 1 x op de bel slaan ( geen geld in de pot)

Onmols : niet gezien

Wil niet zeuren maar even 2 dingen:
- volgens Paul hadden ze het er in het vliegtuig over lekker eten/koken gehad. Niet specifiek over gehaktballen.
- Rentae sluit zich aan bij Eva die als eerste oppert dat Sander rechts en links omdraait.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2007, 12:45:54 door Bakkertje, Reden: taalgebruik aangepast »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2007, 12:00:21 »
Niet zeuren, maar kijk dan wel even de film terug voor je aan alles wat ik zeg twijfelt hier..ik heb met pen en papier en de pauze knop zitten kijken gister.
Renate heeft zelf gezegd dat ze ook echt gehaktballen maakt, dan neem ik aan dat ze het daar inderdaad over gehad hebben.
En Renate was volgens mij de eerste die links ZEI, alleen zie je Eva in beeld dan.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2007, 12:46:21 door Bakkertje, Reden: taalgebruik aangepast »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2007, 12:08:39 »
Niet zeuren, maar kijk dan wel even de film terug voor je aan alles wat ik zeg twijfelt hier..ik heb met pen en papier en de pauze knop zitten kijken gister.
Renate heeft zelf gezegd dat ze ook echt gehaktballen maakt, dan neem ik aan dat ze het daar inderdaad over gehad hebben.
En Renate was volgens mij de eerste die links ZEI, alleen zie je Eva in beeld dan.

Ja sorry. Sla soms beetje door.
Heb je advies opgevolgd en nagekeken. gehaktballen kon ik zo snel ff niet vinden. Maar Ik hoor en zie toch echt dat Eva als eerste zegt Links.
Maar goed, maakt verder niet heel veel uit natuurlijk.
succes met speuren!

Kleine aanvulling: zag net ook stukje over de gehaktballen. Paul vertelt dat idd!! Helemaal niet gezien joh de 1e keer! Mijn excuses  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 6-01-2007, 12:46:56 door Bakkertje, Reden: taalgebruik in quote aangepast »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 6-01-2007, 12:36:10 »
Ja sorry. Sla soms beetje door.
Heb je advies opgevolgd en nagekeken. gehaktballen kon ik zo snel ff niet vinden. Maar Ik hoor en zie toch echt dat Eva als eerste zegt Links.
Maar goed, maakt verder niet heel veel uit natuurlijk.
succes met speuren!

Kleine aanvulling: zag net ook stukje over de gehaktballen. Paul vertelt dat idd!! Helemaal niet gezien joh de 1e keer! Mijn excuses  ::schaam::
;) Zoals ik al zei heb ik met papier en pen de mol gekeken gister, en daardoor werd het wat laat en ik kan niet zo goed tegen te weinig slaap ;) ook sorry.

Ik heb net het links rechts gedoe nog maar eens gekeken, en de stemmen van Eva en Renate lijken wel erg op elkaar, Sander heeft het wel tegen Eva daar.. ze zijn gewoon allebei Mols.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 6-01-2007, 14:34:56 »
Helemaal mee eens! Renate en Eva allebei mol kanidaten.  ::ok:: ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 6-01-2007, 15:43:06 »
Renate roept wel als eerste : Het is Roderick! bij de radio..
Dus daar doet ze niet mollerig.

PS: Ben nu voor de 5de keer de uitzending aan het kijken  ::vergroot::

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2007, 15:45:38 »
Renate roept wel als eerste : Het is Roderick! bij de radio..
Dus daar doet ze niet mollerig.

PS: Ben nu voor de 5de keer de uitzending aan het kijken  ::vergroot::
euh ja okee maar net of de rest dat niet wist weetjewel
niet dat ik renate verder verdenk maartoch.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 6-01-2007, 16:21:14 »
Ik denk niet dat Renate het is, gewoon geen molfiguurtje.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 6-01-2007, 23:29:36 »
Ik denk ook niet dat Renate het is, omdat het me sterk lijkt dat de mol meteen de eerste aflevering 2.500 verdient (samen met Inge).


En ja, er is een theorie dat dat is om vertrouwen te winnen, maar daar geloof ik nooit zo in.
Do you want to go to the Seaside?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 6-01-2007, 23:48:18 »
HEt kan oowk zo zijn dat ze in de eerste aflevering HEEL erg der best doet
En daarna weer HEEL mollerig

(Dus dan kan het iedereen nog zijn  ::rofl:: ::rofl:: )

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 6-01-2007, 23:57:14 »
HEt kan oowk zo zijn dat ze in de eerste aflevering HEEL erg der best doet
En daarna weer HEEL mollerig

(Dus dan kan het iedereen nog zijn  ::rofl:: ::rofl:: )


nou, zo HEEL erg der best heeft ze ook niet gedaan hoor...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 7-01-2007, 15:45:47 »
Voor mij valt Renate af, omdat ze opdracht 1 goed uitvoerd. Als iemand ronde 6 haalt, dan komt er geld in de pot. Als mol zorg je er wel voor dat je die ronde dus niet haalt.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 7-01-2007, 15:58:29 »
ik denk niet dat renate de mol is ik heb net zitten luisteren naar het intervieuw met sander en hij zei dat hij helemaal voor renate ging, ik neem aan dat dat gesprek niet gemanipuleerd is toch? dan val ze dus af als mol want als de mol is zat sander er nog in!! neemt niet weg dat ze mijns inziens clever heeft gespeeld en denk ik heel ver komt!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline joortje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 7-01-2007, 16:08:03 »
Ik moet ff zeggen dat ik eerst helemaal op Renate gericht was, alleen als je er zo goed op gaat letten valt t ook wel weer mee. En denk je echt dat de makers van dit programma de versprekingen van de mol in beeld brengt? Dus al met al ben ik een beetje van Renate afgestapt meer naar Nadja of Alex :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 7-01-2007, 16:39:22 »
Hoe komen mensen erbij dat Renate er bijna uitging omdat ze (naar eigen zeggen) op Sander heeft gestemd. Omdat Sander eruit is weten we dat zij het fout had. Maar er zijn genoeg andere die het ook fout hebben. Ze zat idd niet goed, maar voor hetzelfde geld heeft ze de test misschien wel als een van de besten gemaakt. Dit omdat de antwoorden vaak op meerdere mensen slaat. Als bv. Paul de Mol is, zit je er waarschijnlijk dichter bij dan wanneer je op Evaa zal stemmen ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 7-01-2007, 16:56:02 »
ze had er ook uitgegaan als ze die jokers niet had gehad. Ze stemt op Sander en doet me een beetje aan Milouska denken die op als eerste Geert stemde vorig jaar. Verder denk ik toch niet dat ze het is, ze is een flapuit en een niet zo taktische ook.

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 7-01-2007, 19:08:17 »
Sommige onder ons gaan er vanuit dat Renate de Mol NIET kan zijn omdat Sander gezegd zou hebben dat hij alles op Renate heeft gegokt.

Als Renate hem nadat hij het rode scherm heeft gekregen om de hals vliegt zegt zij tegen hem : Ik heb op jou gestemd. Hij mompelt daarna iets in de trant van ik ook. Maar hij zegt dit NIET duidelijk. Daarbij dien je daarbij rekening te houden met het feit dat hij net uit het spel ligt en dit is natuurlijk een enorme teleurstelling. Op dat moment gaat normaal veel wat tegen je vertelt wordt langs je heen en reageer je vaak in een reflex. Later als Karel hem richting vliegveld begeleid zegt hij namelijk iets anders. Hij is dan van de eerste schrik bekomen en aan die uitspraak mag je dan ook meer waarde hecht mijn inziens. Hij heeft duidelijk taktisch geantwoord zo vertelt hij Karel. Dat gaf hij eerder tijdens de executieronde ook al min of meer aan. Dus voor mij is het geen uitgemaakte zaak dat hij zeker alles op Renate heeft gegokt.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 7-01-2007, 19:57:17 »
waarom geeft renate eigenlijk geen commentaar in de filmpjes opdracht en inge en menno wel
tis maar een vraagje vond het wat vreemd

WorldExpress

  • Gast
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 7-01-2007, 20:01:55 »
Wie zegt dat het klopt wat Renate zegt?

Offline ElmarN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maar nu even niet...
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 7-01-2007, 20:12:44 »
Sommige onder ons gaan er vanuit dat Renate de Mol NIET kan zijn omdat Sander gezegd zou hebben dat hij alles op Renate heeft gegokt.

Als Renate hem nadat hij het rode scherm heeft gekregen om de hals vliegt zegt zij tegen hem : Ik heb op jou gestemd. Hij mompelt daarna iets in de trant van ik ook. Maar hij zegt dit NIET duidelijk. Daarbij dien je daarbij rekening te houden met het feit dat hij net uit het spel ligt en dit is natuurlijk een enorme teleurstelling. Op dat moment gaat normaal veel wat tegen je vertelt wordt langs je heen en reageer je vaak in een reflex. Later als Karel hem richting vliegveld begeleid zegt hij namelijk iets anders. Hij is dan van de eerste schrik bekomen en aan die uitspraak mag je dan ook meer waarde hecht mijn inziens. Hij heeft duidelijk taktisch geantwoord zo vertelt hij Karel. Dat gaf hij eerder tijdens de executieronde ook al min of meer aan. Dus voor mij is het geen uitgemaakte zaak dat hij zeker alles op Renate heeft gegokt.


Dit heeft Sander ook niet gezegd in het gesprekje met Karel maar in het interview op Schiffers FM
8, 9, 10... Wie niet weg is...