Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118652 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 8-02-2007, 22:04:43 »
Goed gevonden!!!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

En het is ook nog eens een gebouw van precies 13 verdiepingen, dus ze stond helemaal bovenaan!!!

Toeval?  ??? ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #281 Gepost op: 8-02-2007, 22:08:29 »
plus:
in de eerste opdracht zit ze in het groepje met de fitsten
natuurlijk heeft ze die route al drie keer gelopen vóór widm en probeert ze zsm bij karel te komen, want dan begint immers de tijdklok voor de groep
als paul hun keuzes al tijdens de tocht wil weten houdt ze dat af



Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #282 Gepost op: 8-02-2007, 22:10:48 »
Ja, want ze konden best stilstaan, ookal zei ze van niet!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #283 Gepost op: 8-02-2007, 22:14:49 »
Ligt het nu aan mij, of is zij degene die het vaakst in die biechtcamera tuurt  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline nicole61

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #284 Gepost op: 8-02-2007, 22:35:32 »
Waarom deed Renate alsof ze niet door had dat Nadja een foto van haar maakte? Volgens mij had ze dat echt wel door. Maar even later als haar foto dan op het bordje staat weet ze ineens echt niet wanneer die foto van haar gemaakt zou moeten hebben en wanneer. Ze is wel wel blond, maar zo blond......

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #285 Gepost op: 8-02-2007, 22:56:03 »
Ja, ze wist volgens mij best wel dat dat die foto was die Nadja maakte.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #286 Gepost op: 8-02-2007, 22:59:31 »
Ja, ze wist volgens mij best wel dat dat die foto was die Nadja maakte.

en toch, als zij zo gefocused is op een mannelijke fotograaf/toerist, is het niet raar als je niet doorhebt dat je op een andere manier op de foto bent gezet.
je hersenen moeten dan zo'n kronkel maken, en als dat plaatje van die toerist in je hoofd zit, ga je je gedachten wel scannen op een man/toerist die voor je neus heeft gestaan..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #287 Gepost op: 8-02-2007, 23:28:02 »
Mja, ik weet toch meestal nog wel in welke situatie ik zat als ik een foto terugzie.
The British are not impressed.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #288 Gepost op: 8-02-2007, 23:32:42 »
Ja, inderdaad, en vooral als je op die plaats staat en nog lacht ook!
Renate is nog steeds de Mol, al ben ik wel even een uur in shock geweest toen Dick eruit ging, want er klopt gewoon helemaal iets niet meer. Goede montagetruukjes hoor  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #289 Gepost op: 8-02-2007, 23:34:22 »
Renate is mijn winnares

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #290 Gepost op: 9-02-2007, 03:49:13 »
Toen opdracht voorbij was en uitkwam dat ze Nadja moesten kieken, zei ze nog iets in de trant van: "Oja, dat was mijn tweede lachmoment"

 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #291 Gepost op: 9-02-2007, 09:41:59 »
Waarom deed Renate alsof ze niet door had dat Nadja een foto van haar maakte? Volgens mij had ze dat echt wel door. Maar even later als haar foto dan op het bordje staat weet ze ineens echt niet wanneer die foto van haar gemaakt zou moeten hebben en wanneer. Ze is wel wel blond, maar zo blond......

Volgens mij is het ook Renate die oppert dat de foto's gemaakt zijn met telelens.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #292 Gepost op: 9-02-2007, 11:19:35 »
er zijn hier mensen die renate uit willen vlakken als mol omdat dick haar zag en vol op haar stemde maar als je het filmpje nog eens rustig bekijkt zie je dat het zo slim is gemonteerd dat het woord renate echt niet valt het blijft heel oppervlakkig, hij zegt ook niet ik heb de mol gezien vandaag dus ik weet genoeg hij zegt alleen dat hij denkt te weten wie het is en daar blijft hij bij hij gaat niet spreiden, maar op wie hij daadwerkelijk heeft gestemd?  niemand weet het, vergeet niet dat dick heel slim is en heus wel wist dat hij de laatste vraag van karel niet met zekerheid kan antwoorden en dat de kans groot was dat het antwoord fout was dus ik geloof niet dat hij vol voor renate is gegaan!! hij heeft ook al vaak genoeg gezegd dat hij ``die kleine` nadja dus zo irritant vind omdat ze niks doet enzo en dat hij niet met haar wil samen werken dus misschien verdacht hij haar ook wel, zeker naar de fotoopdracht kan ik me dat voorstellen!!

wat ik wil zeggen is vlak renate niet uit als mol dat is de grootste fout die je kan maken!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #293 Gepost op: 9-02-2007, 13:20:46 »
Ik kan me niet voorstellen dat Renate niet door had, toen ze haar eigen foto zag, dat Nadja die gemaakt heeft. Dan roep je toch gelijk naar Eva dat ze een foto van Nadja moest nemen. Daarom blijf ik op haar zitten als mol.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #294 Gepost op: 9-02-2007, 13:25:28 »
Wat ik dan weer even niet snap aan het Dick-Renate verhaal:
Dick zat op twee mensen. Eentje viel er af, dus ging hij vol op die andere zitten. Dat zei hij. Bij de lift-opdracht zag hij Renate. Hij is niet geschokt, dus zal het dezelfde zijn als waar hij op zit als mol. Ook als hij nog eens zegt dat veel duidelijk is voor 'em. Dus zit hij toch op Renate als mol lijkt me, maar misschien dan niet genoeg opgelet waardoor hij niet de goede antwoorden heeft gegeven ofzo?!
Ik blijf er wel bij dat Dick op Renate zat als mol.

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #295 Gepost op: 9-02-2007, 13:30:40 »
Wat ik dan weer even niet snap aan het Dick-Renate verhaal:
Dick zat op twee mensen. Eentje viel er af, dus ging hij vol op die andere zitten. Dat zei hij. Bij de lift-opdracht zag hij Renate. Hij is niet geschokt, dus zal het dezelfde zijn als waar hij op zit als mol. Ook als hij nog eens zegt dat veel duidelijk is voor 'em. Dus zit hij toch op Renate als mol lijkt me, maar misschien dan niet genoeg opgelet waardoor hij niet de goede antwoorden heeft gegeven ofzo?!
Ik blijf er wel bij dat Dick op Renate zat als mol.

Dick lijkt mij niet de persoon om geschokt te zijn. Als Dick op Nadja zat en het idee had dat hij een vraag fout had, heeft hij een bevestiging gekregen dat het Renate niet was. Of hij had gewoon niet genoeg vragen goed beantwoord.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #296 Gepost op: 9-02-2007, 13:34:22 »
Ja, dat is waar. Maar waarom zou hij dan met de vlotten echt niet met Nadja willen (denk aan: die kleine gaat alleen maar naar mij zitten zwaaien..)? Ik zou wel bij mijn potentiele mol willen.

Pff...misschien denk ik dit allemaal wel omdat ik gewoon écht niet wil dat Nadja de mol is..

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #297 Gepost op: 9-02-2007, 13:38:34 »
Dick lijkt mij niet de persoon om geschokt te zijn. Als Dick op Nadja zat en het idee had dat hij een vraag fout had, heeft hij een bevestiging gekregen dat het Renate niet was. Of hij had gewoon niet genoeg vragen goed beantwoord.

Ja dág! Zo lust ik er nog wel een paar  ::rofl::
Op basis van Dick zijn verhaal, heb ik Dick ook als afvaller gezien van deze week. Vorige week zegt Dick dat hij gespreid heeft over Menno en Renate, zodat hij weet wie de mol is, als Menno wegvalt. Hij bevestigd dit deze week nog eens.
Ik houd er zelfs rekening mee dat de productie op deze manier kan manipuleren wie er uit gaat...... Dick was er onverbloemd over. Door Dick oog in oog te zetten met Renate, was zijn vertrek getekend... of maak ik het nu weer te bont  :-[
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #298 Gepost op: 9-02-2007, 13:43:32 »
Vind ik wel  :) Dan vind ik het spel stom. Het format is dat degene afvalt die de test het slechtst heeft gemaakt..

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #299 Gepost op: 9-02-2007, 13:43:49 »
Dick weet dat Nadja toch geen donder uitvoert op zo'n vlot. Gaat ie alleen maar zitten ergeren en mopperen. Dus daarom wil hij lijkt mij niet bij haar op het vlot.

Lilith, het blijft een moeilijk spelletje. Voor elke persoon kun je wel redenen bedenken waarom ze juist wel de mol zijn en waarom juist niet. Misschien weet iedereen wel wie de mol is en heeft Dick gewoon de minste goede antwoorden.