Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350686 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #900 Gepost op: 19-03-2007, 14:15:46 »
Jij was anders ook niet te missen, hoor.

Je wist zeker niet dat ik een knopje op mijn horloge heb, waarmee ik me even onzichtbaar kan maken, en dan plotseling opduik aan de andere kant van de zaal, he?

@Lau, wie is trouwens die jongen met die baard, en onuitspreekbare nickname?

ik was niet te missen?
karel zei anders wel tegen mij 'ik heb je nog helemaal niet gezien vandaag!' :P

baardmans was onze wilde boskabouter, ook wel jeroen genoemd. :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #901 Gepost op: 19-03-2007, 14:24:35 »
Wat leuk om alle verhalen te lezen en foto's te zien  ::bravo:: Meer foto's van Paul zijn welkom  ::love:: ;D

13) Karel, vanaf welke aflevering, welk moment had jij door wie de mol 2007 was en waardoor dacht je dat te weten?
Karel beweert het pas te hebben geweten op het moment dat de mol de hand opstak, of beter en eerlijker gezegd: 3 minuten daarvoor. Dat geeft hem nog net de tijd om een paar vloeken binnensmonds uit te spreken en zich te herpakken.

Toch vind ik dit vreemd. Na de veiling zal hij het toch ook wel ontzettend opvallend gevonden hebben hoe vaak en wanneer inge haar hand opstak  ???
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #902 Gepost op: 19-03-2007, 14:25:41 »
Wat leuk om alle verhalen te lezen en foto's te zien  ::bravo:: Meer foto's van Paul zijn welkom  ::love:: ;D

Toch vind ik dit vreemd. Na de veiling zal hij het toch ook wel ontzettend opvallend gevonden hebben hoe vaak en wanneer inge haar hand opstak  ???

ja.. daarom wist hij het ook al voor de veiling. :)


Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #903 Gepost op: 19-03-2007, 14:33:42 »
ja.. daarom wist hij het ook al voor de veiling. :)

ohhh, ik dacht, toen ze d'r hand opstak bij de finale  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #904 Gepost op: 19-03-2007, 14:44:13 »
Ja, dat dacht ik ook? 3 minuten voor de finale-uitslag, toch niet 3 minuten voor de veiling? Dan wist hij het al heel lang.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #905 Gepost op: 19-03-2007, 14:49:55 »
Ja, dat dacht ik ook? 3 minuten voor de finale-uitslag, toch niet 3 minuten voor de veiling? Dan wist hij het al heel lang.

oh, dat zou kunnen?
ik was maar half aanwezig bij het vragenvuur, dus ik heb het niet zo meegekregen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
MolFanDag 2007!!!
« Reactie #906 Gepost op: 19-03-2007, 15:30:56 »
Zal Ik dan maar een ander topic starten... :P
Want anders wordt dat andere topic wel Heel groot

Zet hiero al je foto's en verhalen neer en maak foto's van al je molitems die je heb geveild tijdens de veiling..

Ik zet later in de dag wel mijn foto's hier neer..
Want zit nu op school op de pc..


 ::zwaai::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #907 Gepost op: 19-03-2007, 15:35:17 »
oke alle foto's staan nu op mijn computer.. Het zijn er in totaal 618... Dus weet iemand iets van een site ofzo waar ik een aantal van mijn foto's op kan zetten? Want ze zijn nogal groot...
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #908 Gepost op: 19-03-2007, 15:35:55 »
tenzij je hier nu HEEEL SNEL je ingescande pagina's van het molboekje van Inge plaatst ben ik bang dat dit topic toch word samengevoegd met het reeds bestaande topic hoor.

Maar met je molboekje heb je een kans van slagen en recht op een eigen topic.

Ik wacht op je scans, ben erg benieuwd.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #909 Gepost op: 19-03-2007, 15:43:11 »
tenzij je hier nu HEEEL SNEL je ingescande pagina's van het molboekje van Inge plaatst ben ik bang dat dit topic toch word samengevoegd met het reeds bestaande topic hoor.

Maar met je molboekje heb je een kans van slagen en recht op een eigen topic.

Ik wacht op je scans, ben erg benieuwd.



Ik kan het wel overschrijven maar scannen kan ik niet... Want die is stuk  >:(

Ik schrijf sommige pagina's wel ff over   :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #910 Gepost op: 19-03-2007, 15:44:18 »
Ik kan het wel overschrijven maar scannen kan ik niet... Want die is stuk  >:(

Ik schrijf sommige pagina's wel ff over   :)

Je kan er ook foto's van maken, als je het toestel mooi stabiel houdt (op een statief bijvoorbeeld) is het vast prima leesbaar. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #911 Gepost op: 19-03-2007, 15:46:59 »
Je kan er ook foto's van maken, als je het toestel mooi stabiel houdt (op een statief bijvoorbeeld) is het vast prima leesbaar. :)

Kan ook ik zal wel eens ff kijken...   ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #912 Gepost op: 19-03-2007, 15:59:03 »
Ja, dat dacht ik ook? 3 minuten voor de finale-uitslag, toch niet 3 minuten voor de veiling? Dan wist hij het al heel lang.
Dit is wat hij bedoelde. Net voor de finale uitslag is 't hem ingefluisterd.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #913 Gepost op: 19-03-2007, 16:09:56 »
Toch vind ik dit vreemd. Na de veiling zal hij het toch ook wel ontzettend opvallend gevonden hebben hoe vaak en wanneer inge haar hand opstak  ???

Blijkbaar deed ze dat niet méér of opvallender dan andere kandidaten, want anders had Karel het inderdaad toen al moeten/kunnen bedenken. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #914 Gepost op: 19-03-2007, 16:19:02 »
(...)

Hee, Lodewijk veertien E!  ::rofl::
Sander de Heer kwam er maar niet achter hoe hij het uit moest spreken.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #915 Gepost op: 19-03-2007, 16:24:03 »


Tinuzzz, wat is er geworden van ons tegencomplot?  >:D 

De taart was veel te lekker! :P

@Test: Dus misschien komt er nog een Online Veiling? :D ::hyper::
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 16:26:11 door Tinuzzz »

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #916 Gepost op: 19-03-2007, 17:01:13 »

jos stond naast iedereen..  :P vooral tijdens de veiling  ::rofl::
hij stond naast me, kijk ik op, is ie ineens weg, staat ie aan de andere kant van me, is ie ineens weer weg, staat ie ineens weer aan de andere kant van de zaal  ::rofl::
"Limburg is een wandelende provincie die er niet bij wil horen", of zoiets, aldus veilingmeester Karel.

Ik heb het echt super naar mijn zin gehad! Ik vond het echt heel gezellig. Vooraf was ik echt bang dat ik nergens aansluiting zou kunnen vinden (ik kende tenslotte nog helemaal niemand van tevoren), maar iedereen die ik gesproken heb was echt heel aardig. Dat vond ik trouwens ook van de kandidaten en Karel; echt heel leuk dat ze er ook bij waren. Ik ben met iedereen op de foto geweest. ;D Én ik heb twee mooie setjes kaarten gescoord! ;D Volgend jaar wil ik zeker weer!
Dat was te zien ja, hoe gelukkig je was met (ala richard vorig jaar) 2 pakkies kaarten voor 1 euro bij de wibra  ;) dat 'probleem' had ik trouwens vorig jaar ook, maar toch reuze naar mn zin gehad, hoewel dit jaar met Arco en Lutek & vrouw vond ik het toch nóg heel wat leuker
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 17:04:54 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #917 Gepost op: 19-03-2007, 17:09:45 »
Hee, Lodewijk veertien E!  ::rofl::
Sander de Heer kwam er maar niet achter hoe hij het uit moest spreken.  ;D

Ik ga er m'n nickname niet voor veranderen en het gekke is dat hij het twee jaar geleden in 1 keer wel goed kon uitspreken!!

Het meest stomme is dat de tweede vraag van mij die hij stelde geheel verdraaid werd weergegeven.

Ik had opgeschreven de vraag of Paul en Renate allebei al hun vragen goed hadden beantword bij de liftopdracht.

Een heel actuele vraag lijkt mij gezien de hele discussie hierover op dit moment in een ander topic.

Sander maakte hier echter een vraag voor Paul van hoeveel vragen hij in de finale test goed had?

Ook een leuke vraag en leuk antwoord om te weten maar die vraag heb ik nooit opgeschreven.

Zo onduidelijk schrijf ik toch niet?
Of zijn de vragen toch nog weer herschreven na een schifting o.i.d. zodat deze vergissing daaruit kan zijn voortgekomen?

Groeten,

Lodewijk14EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

(maar de meesten noemden mij gisteren gewoon Lodewijk, zelfs nog voordat ik m'n badge had opgespeld of toen ik hem nog onzichtbaar onder m'n jasje had).

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #918 Gepost op: 19-03-2007, 17:13:06 »
Ik plaats hier alvast een link naar het filmpje van de MolFanDag dat ik een uur geleden op YouTube heb gezet. Op het moment dat ik dit schrijf, is het filmpje nog niet beschikbaar. Hopelijk werkt het binnen een paar uur wel.

Filmpje MolFanDag: http://www.youtube.com/watch?v=U8n0SAqHjWQ
Leuk!!, 'bonenpikster' Is dat nou Aafke (serie 4) op 1:10?

Ik zal nog wel even uitzoeken welke items niet zijn geveild. Waarschijnlijk vanwege de beperkte tijd is niet alles onder de hamer gekomen. De niet geveilde tekeningen van Highwaykind, heb ik weer netjes mee naar huis genomen (kom ik net achter ::) ) We zullen wel ff zien wat we de overige items gaan doen.

Ik ben blij te lezen dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad ondanks de kou.

Iedereen dan ook bedankt voor jullie komst en medewerking: Karel (en zijn vrouw), de kandidaten en ex-kandidaten, de mensen van IdtV en de AVRO, alle mensen van widm.com die hebben meegeholpen om de fandag weer (bijna) vlekkeloos te laten verlopen en last but not least alle allee fans van dit fantastische programma.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
chatveiling weer! :D
Die plattegrond op de foto bij de tab MFD is trouwens ook niet geveild
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 17:16:37 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2007!!!
« Reactie #919 Gepost op: 19-03-2007, 17:14:29 »
Hiero een paar bladzijders van het mollenboekje van inge :


De voorkant :P  Denk dat jullie dat al weten :P


De eerste beschreven bladzijder (Door nadja geschreven)

En hieronder staan een aantal bladzijders uit het boekje... Ik denk dat ze niet goed leesbaar zijn... Komt door me goedkope camera  :-\\





Deze foto hier boven mij ^^ is de bladzijder waneer ze met die treiopdracht alles moesten noteren ;)


Hiero stonden bij bijna alle kandidaten wat ze aanhadden



Sorry voor de slechte beeld kwaliteit  :-[




Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !