Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350733 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2007, 22:21:13 »
Ja, na een jaar afwezig zijn ben ik er weer bij, die dag staat in de agenda genoteerd! :D

:\'( :\'( :\'( ik kan echt niehiehiehiehiet  :\'(

tot maandag was 18 maart nog leeg op de kalender, maar we kregen te horen dat we dan met het opleidingsorkest van mijn harmonie moeten optreden en dat kan ik no way afzeggen, tenzij het echt iets heel belangrijks is.  :\'( :\'(
Dat mag niet :-\\ :\'(

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #101 Gepost op: 31-01-2007, 22:25:25 »
En de MFD valt niet onder die categorie? ::oink::
eeeehm dat lijkt me niet nee  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #102 Gepost op: 31-01-2007, 22:27:41 »
:\'( :\'( :\'( ik kan echt niehiehiehiehiet  :\'(

tot maandag was 18 maart nog leeg op de kalender, maar we kregen te horen dat we dan met het opleidingsorkest van mijn harmonie moeten optreden en dat kan ik no way afzeggen, tenzij het echt iets heel belangrijks is.  :\'( :\'(
Misschien kan ik wel, want ik denk erover om maar te stoppen met het opleidingsorkest, omdat ik het al hartstikke druk heb met school en die dag na 18 maart begint ook nog eens mijn se-week, dus.... wie weet kan ik wel, maar ik garandeer he-le-maal niks  ::ohno::
I'm a real big goblin..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #103 Gepost op: 31-01-2007, 22:36:20 »
Misschien kan ik wel, want ik denk erover om maar te stoppen met het opleidingsorkest, omdat ik het al hartstikke druk heb met school en die dag na 18 maart begint ook nog eens mijn se-week, dus.... wie weet kan ik wel, maar ik garandeer he-le-maal niks  ::ohno::

Je surrogaat vader haalt je persoonlijk op heb ik gehoord... ::pinokkio::
Geniet nooit met mate...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #104 Gepost op: 31-01-2007, 22:39:38 »
Misschien kan ik wel, want ik denk erover om maar te stoppen met het opleidingsorkest, omdat ik het al hartstikke druk heb met school en die dag na 18 maart begint ook nog eens mijn se-week, dus.... wie weet kan ik wel, maar ik garandeer he-le-maal niks  ::ohno::

*YIDM schat mirtjee echt wel zo slim in dat ze in staat is al de te leren lesstof kent voordat haar SE week begint*

Daarbij is een dagje afleiding helemaal niet mis tijdens zo'n (hectische) periode. Een mooiere break voordat alles van start gaat krijg je niet  ::zwaai::

Vraagje: SE week, voorlaatste examenjaar of examenjaar? Als dit je examenjaar is neem ik aan dat je al op alle, zo niet, het merendeel van de vakken voldoende staat. Als je je laatste SE week tegemoet gaat kan er weinig gebeuren wil het echt misgaan. En ik kan spreken uit ervaring, ik stond op Wiskunde een 4,2 met 1 SE week te gaan. Ik ging mijn examens in met een gemiddelde op wiskunde van 4,0. Dus die laatste SE haalde mijn gemiddelde nog meer onderuit. En wat presteerde ik, als a-wiskundig persoon, tijdens mijn Wiskunde A12 examen? Een 6,4. Zorgde dus ervoor dat ik geen 4 gemiddeld kreeg maar een 5. Wat een lachertje was dat toen  ::rofl::

Hoe dan ook... heel veel succes met je voorbereiding Mirtjee  ::hug:: :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #105 Gepost op: 31-01-2007, 23:00:51 »
*YIDM schat mirtjee echt wel zo slim in dat ze in staat is al de te leren lesstof kent voordat haar SE week begint*

Daarbij is een dagje afleiding helemaal niet mis tijdens zo'n (hectische) periode. Een mooiere break voordat alles van start gaat krijg je niet  ::zwaai::

Vraagje: SE week, voorlaatste examenjaar of examenjaar? Als dit je examenjaar is neem ik aan dat je al op alle, zo niet, het merendeel van de vakken voldoende staat. Als je je laatste SE week tegemoet gaat kan er weinig gebeuren wil het echt misgaan. En ik kan spreken uit ervaring, ik stond op Wiskunde een 4,2 met 1 SE week te gaan. Ik ging mijn examens in met een gemiddelde op wiskunde van 4,0. Dus die laatste SE haalde mijn gemiddelde nog meer onderuit. En wat presteerde ik, als a-wiskundig persoon, tijdens mijn Wiskunde A12 examen? Een 6,4. Zorgde dus ervoor dat ik geen 4 gemiddeld kreeg maar een 5. Wat een lachertje was dat toen  ::rofl::

Hoe dan ook... heel veel succes met je voorbereiding Mirtjee  ::hug:: :)
Nou, wees gerust, dat over die SE-week ging erover dat ik een goed excuus had om het opleidingsorkest af te zeggen. Ik sta idd overal voldoende voor en ik hoef nooit zo veel te doen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #106 Gepost op: 31-01-2007, 23:04:53 »
Nou, wees gerust, dat over die SE-week ging erover dat ik een goed excuus had om het opleidingsorkest af te zeggen. Ik sta idd overal voldoende voor en ik hoef nooit zo veel te doen  ;)

Ja, dat had ik wel door hoor. Maar niet heus  ::schaam:: Enfin. Hopen dat het orkest je SE week als geldige reden ziet, waar je echte reden de MFD is  ;D Ik zou het in ieder geval waarderen als je wel komt. Zeker nu het mijn eerste MFD is, wil ik zoveel mogelijke mensen van het forum ook daadwerkelijk ontmoeten  :) Heb al een lijstje klaarliggen met mensen die ik moet ontmoeten van mezelf :P En ja, jij staat ook op die lijst ;)  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #107 Gepost op: 31-01-2007, 23:16:43 »
tenzij het echt iets heel belangrijks is.  :\'( :\'(

Ik vind de MFD anders een enorm goede reden.. :o ;D

Als er nog mensen mee willen rijden.. Ik heb nog 2 plekjes vrij op de achterbank, want ik ga er al vanuit dat Lutek naast me zit. ;)

Route: Rotterdam, Gouda, Woerden, Utrecht, Amersfoort. Op een station onderweg oppikken is geen probleem, en een klein beetje uit de route ook niet. De baas betaalt mijn benzine toch! ;D

Of zullen we een apart vervoerstopic openen? Meerijders mogen overigens reageren via een PM/PB. :)
« Laatst bewerkt op: 31-01-2007, 23:26:33 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #108 Gepost op: 31-01-2007, 23:22:57 »
en een klein beetje uit de route ook niet.

Jammergenoeg is het verschil tussen jouw route en Zwolle allerminst klein te noemen :P

Nee, ik ga al treinend richting Amersfoort. Zoals gewoonlijk als ik richting Amersfoort, Utrecht en Rotterdam afreis voor de Thalys. Lang leve het "1+1=1 Reisbewijs" lol. Ofwel, OV studentenkaart voor in het weekend  :D Iemand uit de omgeving Zwolle die 40% op haar/zijn treinkaartje wil krijgen kan mij een PB sturen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: De MFD 2007
« Reactie #109 Gepost op: 1-02-2007, 00:39:26 »
whiiiijj ik heb er zin iiiin!  ::bravo:: en 18 maart..ik ben tevrede  ::hypocriet:: hihih. Wordt vast (weer) supper leuk  :D

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: De MFD 2007
« Reactie #110 Gepost op: 1-02-2007, 09:28:07 »
als er nog iemand is die uit de richting Nijmegen komt kan hij met 40% korting met ons meereizen :)
Menno is gek

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #111 Gepost op: 1-02-2007, 13:38:30 »
Heb er onwijs veel zin in...

jammer dat het nog zo ver is.... >:(

Hoop dat er leuke veiling stukken komen..

heb tot nu toe niet echt iets geziien in de serie waarvan ik d8 van ...

Oh dat kan op de veiling komen  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #112 Gepost op: 1-02-2007, 13:43:20 »
Misschien moest ik ook maar eens gaan komen  ::tandpastasmiley::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #113 Gepost op: 1-02-2007, 14:48:10 »
Hoera! 18 maart, ik ben er weer bij hoor ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2007, 15:54:24 »
Ik sta idd overal voldoende voor en ik hoef nooit zo veel te doen  ;) 
Eeeehm, deze post klopt dus ook niet meer na vandaag  ::hypocriet::

maaaaaar... wat ik besloten heb, ik ga stoppen met het opleidingsorkest! De agenda is leeg op 18 maart! Ik ben er dus denk ik ook wel bij! als mijn ouders het er ook een beetje mee eens zijn  ::)

Dus.... uit Breda iemand?  ;D helaas heb ik dan zeker nog niet mijn rijbewijs, daar is het net een weekje te vroeg voor  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007
« Reactie #115 Gepost op: 1-02-2007, 17:42:30 »
als er nog iemand is die uit de richting Nijmegen komt kan hij met 40% korting met ons meereizen :)

Zelfde geldt hier. Kunnen dus al een hoop mensen zo nodig met 40% korting vanaf Nijmegen  ;D
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007
« Reactie #116 Gepost op: 1-02-2007, 18:17:23 »
Ow prima ik zit dat weekend ook in Nijmegen, reis wel met jullie mee! Heb trouwens ook weekend-OV, dus...hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Tell me what your telescope says

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2007, 18:30:00 »
Dat wordt n volle trein, dat laatste stuk van Utrecht naar Amersfoort 8)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2007, 18:31:55 »
Dat wordt n volle trein, dat laatste stuk van Utrecht naar Amersfoort 8)

Heb vorig jaar van Sally geleerd dat je beter vanaf Ede-Wageningen het kippenlijntje kunt nemen. Ervanuitgaande dat het nieuwe spoorboekje dat toelaat. We waren toen echt supersnel in Amersfoort.

Veerraak, leuk dat je ook vanuit Nijmegen gaat  ::ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2007, 18:37:02 »
Heb vorig jaar van Sally geleerd dat je beter vanaf Ede-Wageningen het kippenlijntje kunt nemen. Ervanuitgaande dat het nieuwe spoorboekje dat toelaat. We waren toen echt supersnel in Amersfoort.

Veerraak, leuk dat je ook vanuit Nijmegen gaat  ::ok::
Ja das misschien handig als je van die kant komt, maar vanuit mijn kant is Utrecht wat makkelijker te bereiken ;)