Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350673 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #780 Gepost op: 18-03-2007, 10:36:13 »
ik heb net vernomen dat Amersfoort de ganse dag afgezet zal zijn wegens een gaslek.
Niemand mag erin.  >:D >:D

Je bent gewoon jaloers dat al die andere forummers mij vandaag wel ontmoeten en jij wederom een jaar moet wachten ::hypocriet:: ;D >:D

on topic: ik heb er zin in en heb net manlief geporgrammeerd om even langs het station te crossen om Maud en han13 op te pikken...tot latersz ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #781 Gepost op: 18-03-2007, 10:51:24 »
Ik vertrek over 10 minuten naar het station, tot straks in Amersfoort!  ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline elias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #782 Gepost op: 18-03-2007, 10:54:12 »
Ik vertrek nu ook naar de WIDM fandag. Mijn eerste  :D
Ben heel erg benieuwd en heb er onwijs veel zin in!!!


Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #783 Gepost op: 18-03-2007, 11:21:00 »
Ik zie de DVD en foto's na afloop wel  - veel plezier voor die heengaan!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #784 Gepost op: 18-03-2007, 18:04:17 »
.com-crew: mijn complimenten, het was (ondanks de kou) weer ontzettend leuk! ::ok::

Even een kort verslagje voor de fans die de dag helaas gemist hebben:

Het eerste onderdeel startte nadat de meeste fans hun quiz-antwoorden hadden ingeleverd (moeilijk quiz, ik had maarliefst 5 fouten!): de veiling. Karel was een geweldige veilingmeester. Hij werd geassisteerd door Eva en later door Alex. De items die geveild werden waren weer schitterend en leverden behoorlijk wat op voor Doe Een Wens (ik geloof iets van 1400 euro in totaal)! Helaas heb ik niets kunnen bemachtigen omdat de prijzen van de items waar ik het op gemunt had wel heel erg opliepen en het bordje van Karel dat ik eigenlijk wilde hebben niet geveild werd. Ik noem 2 topstukken: de Hoed van Karel(!) die er voor iets van meer dan 100 euro uit ging en het Molboekje van Inge(!) dat meer dan 200 euro opleverde! ::joehoe::

Karel en de aanwezige (ex-)kandidaten (Alex, Eva, Inge, Paul, Renate, Richard, Sander de Heer) deelden met plezier handtekeningen uit en gingen met de fans op de foto. Ook zijn we weer een hoop dingetjes te weten gekomen die we nog niet wisten, bijvoorbeeld dat Karel tot aan de ontknoping geen idee had wie de Mol was en dat Inge door middel van een handgebaar van iemand van de crew wist hoeveel keer er op de gong geslagen moest worden om geen geld in de pot te brengen.

Hieronder als bijlage een foto van het moment dat Alex voorleest uit het Molboekje van Inge dat natuurlijk compleet volstaat met allerlei onzin. ;D
« Laatst bewerkt op: 21-03-2007, 10:31:27 door Heinz »

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #785 Gepost op: 18-03-2007, 18:05:33 »
Ik ben terug en kan weer typen na mijn vingers te hebben ontdooit...

Was erg leuk... Mistte alleen Nadje en Menno als leuke kandidaten!!!

En een heel mooi bedrag in de veiling voor Doe een Wens...

Het WIDM team!!! TOP GEDAAN!!! Mijn complimenten!!!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #786 Gepost op: 18-03-2007, 18:10:14 »
Het onderdeel van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, seraphina vond ik trouwens ook erg leuk: ze hadden een prachtige taart voor Karel gemaakt en hielden een mooi afscheidspraatje, waarna Karel ook een mooi afscheidspraatje richting de fans hield. Erg leuk initiatief! 8)
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 09:06:43 door Heinz »

Offline elias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #787 Gepost op: 18-03-2007, 18:14:56 »
Dit was echt een ontzettend leuke dag. Organisatie was erg goed! Mijn complimenten!
De celebrities waren ontzettend vriendelijk en deelden met veel plezier handtekeningen uit.
Ik kijk uit naar de dvd en de vele foto's die gemaakt zijn deze dag...


Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #788 Gepost op: 18-03-2007, 18:47:45 »
Leuk!! De eerste verslagen druppelen binnen :)
Bedankt voor de eerste foto en insider info Heinz!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #789 Gepost op: 18-03-2007, 18:49:50 »
Het was ontzettend gezellig vandaag, ondanks de behoorlijke kou. Crew, onwijs bedankt voor de top-organisatie! ::ok::

Kunnen we niet beter een nieuw topic maken? Dit wordt anders wel een heeeeeeel groot topic. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #790 Gepost op: 18-03-2007, 19:16:01 »
Jammer dat ik het gemist heb en jammer van het weer! Ben benieuwd naar jullie foto's. Die van veilingmeester Karel is erg leuk. Is er ook nog een uitslag van de pool bekend gemaakt? ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #791 Gepost op: 18-03-2007, 19:23:32 »
Het was een superdag, ondanks dat het bar koud was en ik menigkeer omver ben geblazen door de wind, heb ik echt genoten!
Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en de foto's...

Leuk om iedereen weer eens te zien en om nu eens een gezicht te kunnen plaatsen bij de verschillende nicknames :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #792 Gepost op: 18-03-2007, 19:28:34 »
En mijn eerste Mol Fan Dag is een feit.  :D

Zo rond 12.40 uur stond ik al bij de Observant. Ik bracht de shirts mee, dus leek het me wel slim om een stukje eerder aanwezig te zijn. Ben dus maar begonnen met het uitstallen van de shirts op een tafel. Even later kreeg ik nog hulp van Mariell (waarvoor dank!  ::jaja::) en toen het eenmaal 1 uur geweest was begonnen de mensen toe te stromen. Het grappige was nog wel dat de AVRO ook een kraampje aan het inrichten waren met ook shirts. Maar die kosten wel 12,75 euro. Achja, beetje concurrentie kan geen kwaad he  >:D

Grootste verschil was natuurlijk dat iedereen bij mij al had gereserveerd, ik was er dus zeker van al mijn shirts kwijt te raken. En ik heb van alle verkochte shirts 200 euro (2 euro per shirt) gedoneerd aan Stichting Doe Een Wens. Dat werd uiteindelijk 205 euro omdat ik 1645 euro geen mooi rond eindbedrag vond. 1650 euro met mijn bedrag erbij is dat wel :P

De quiz heb ik verstek moeten laten gaan, ik kreeg namelijk niet door waar je moest wezen om de vragen op te halen. Ik heb de veiling bijgewoond en genoten van het hele gebeuren. Ondanks dat het best koud was, leidde Karel (dus toch!  8) de veiling. Twee tekeningen van Highwaykind werden geveild, die van Karel en Inge. Dus ik dacht bij mezelf: nou, dan komt Nadja ook wel voorbij. Maar niks van dat alles :( Ik had gehoopt dat de tekening van Nadja ook in de veiling terecht kwam want dat was hetgeen waar ik mijn geld voor uitgetrokken had.

Resultaat: niks geboden. Het vragenvuur was leuk om te zien van de zijkant. Ik heb de aanmoedigingsprijs gekregen van ErikTKS voor bij de molbeurs. Dit omdat ik twee-na-laatste geëindigd ben bij de beurs  ::rofl:: En als prijs kreeg ik een enveloppe met een heus "Molbeurs geheim" En wat dat geheim is ga ik jullie mooi niet vertellen  ;D

Uiteindelijk heb ik ook nog Inge, Renate, Eva & Paul een t-shirt kunnen geven. En ze vonden het allemaal leuk  :) 205 euro naar het goede doel, 210 euro wat resteert als bedrag om de rekening mee te betalen voor de t-shirts. Ga zodadelijk mijn saldo controleren opdat ik 157,12 euro erop heb staan. Maar dat zal wel zo zijn. En daarmee heeft iedereen zijn/haar shirt kunnen ophalen (met uitzondering van de mensen die voor bordeaux en lichtblauw gingen...)

Afijn... ik vond het een leuke dag. Er hing een hele leuke, gemoedelijke sfeer en heb me prima vermaakt. De shirt actie is goed gegaan, het goede doel heeft zijn aandeel gekregen en de forummers hun t-shirt. Enne, Highwaykind, waarom heb je de tekening van Nadja thuisgelaten en niet meegestuurd? Ik had hem zo graag nu willen inlijsten op mijn kamer  ::trots:: Maar dat zit er nu dus niet meer in  :\'(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #793 Gepost op: 18-03-2007, 19:32:20 »
We zijn er net weer, was een geweldige dag, alleen heel erg jammer dat het heel erg koud was.

Jammer dat ik niks van de veiling heb gekocht, maar de dingen waar ik op gokten, waren té duur :(

@Saem, the luckyboatman, en de andere waarvan ik de naam vergeten ben :-[ : Het was een leuke dag!
@Bakkertje: Het beschuitje komt nog wel een keer ;)
En natuurlijk de rest van de crew en alle mensen die er waren om er een leuke dag van te maken: Heel erg bedankt! ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #794 Gepost op: 18-03-2007, 19:33:30 »
Ik zie dat jullie een leuke dag hebben gehad  :D ::ok::


Heinz, wat stond er in Inge haar dagboek dan?  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #795 Gepost op: 18-03-2007, 19:35:49 »
Het was enorm leuk en gezellig zeker weten absoluut had het niet willen missen, leuke kandidaten erg gezellig, en jammer dat Karel niet WIDM 2007 gaat presenteren maar, hopen dat de nieuwe beetje leuk is zal vast wel, Crew goed gedaan petje af Chapeau!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #796 Gepost op: 18-03-2007, 19:36:14 »
Heinz, wat stond er in Inge haar dagboek dan?  ::rofl::

Alex las een stukje voor over Inge's verdenkingen, dat Alex verdacht deed ofzo. Maar wat er precies instaat kan alleen de koper vertellen, ik hoop dat ie een paar pagina's wil laten zien. :)


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #797 Gepost op: 18-03-2007, 19:37:16 »
Alex las een stukje voor over Inge's verdenkingen, dat Alex verdacht deed ofzo. Maar wat er precies instaat kan alleen de koper vertellen, ik hoop dat ie een paar pagina's wil laten zien. :)



Ja dat was vet grappig inderdaad  ::rofl:: Inge had Alex ook als potionele Mol  ::rofl:: ::rofl::

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #798 Gepost op: 18-03-2007, 19:37:23 »
Leuke dag! Organisatie bedankt! ::ok:: ::bravo::

Topstukken bij de veiling:

1. Molboekje Inge (210 euro)
2. Hoed Karel (110)
3. Grote groepsfoto aflevering 1 (90)

Totaal heeft de veiling 1445 euro opgebracht voor het goede doel. De t-shirt-actie van Yvonisdemol leverde 200 euro op voor hetzelfde goede doel.

Een paar foto's:



Renate, Paul en Eva waren ook op de fandag



Karel kreeg een prachtige taart



Karel neemt afscheid

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #799 Gepost op: 18-03-2007, 19:38:16 »
Ligt het aan mij of zijn ook een paar dingen niet geveild, ik miste nl. de Thaise kaart en de foto's van Dick/Sander enz. die linksboven op de foto stonden?