Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350662 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #820 Gepost op: 18-03-2007, 20:36:43 »
Lekker weer thuis, eten achter de kiezen en zelfs de katten weer tevreden.

Wat is zo'n dag gauw om. Heb me prima vermaakt en het was leuk om weer es wat gezichten te zien achter al die nicks. De organisatie was prima geregeld, waarvoor hulde aan de vrijwilligers.
Morgen nog een toetje op Schiffers.FM, met de uitleg van de muzikale aanwijzingen en dan is het weer gebeurd voor dit jaar. Iedereen bedankt voor de gezellige weken, en hopelijk tot volgend jaar.

En Karel bedankt voor 2 mooie Mol-seizoenen.

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #821 Gepost op: 18-03-2007, 20:36:53 »
Helaas heb ik niets kunnen bemachtigen omdat de prijzen van de items waar ik het op gemunt had wel heel erg opliepen. Ik noem 2 topstukken: de Hoed van Karel(!) die er voor iets van meer dan 100 euro uit ging en het Molboekje van Inge(!) dat meer dan 200 euro opleverde! ::joehoe::
Ik was er met een heel groepje en iemand uit dat groepje heeft de hoed dus gekocht! Ik heb 'm zelfs even opgehad. Erg gaaf! Aan de binnenkant staat ook nog eens "K. vd. G.".
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #822 Gepost op: 18-03-2007, 20:38:01 »
Bij de veiling miste ik trouwens deze tekening:



Toen Karel bezig ging met het veilen van de tekening van Inge en hemzelf dacht ik bij mezelf: "Dan zal Nadja ook wel verschijnen straks" Dus ik hield mijn veilingsbudget nog eventjes binnen totdat die tekening voorbij zou komen. De items gingen voorbij (kaarten/jenga/hoed van Karel/molboekje/porselein tegeltjes) maar geen tekening meer :( Highwaykind heeft me verteld in een PB dat ze de tekeningen inclusief die van Nadja heeft opgestuurd naar Test.

Komt de tekening van Nadja dan via een online veiling aan bod? Want ik wil er nog steeds op gaan bieden, sta te popelen om van start te gaan  ::trots::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #823 Gepost op: 18-03-2007, 20:39:11 »

 Ik heb de veiling bijgewoond en genoten van het hele gebeuren. Ondanks dat het best koud was, leidde Karel (dus toch!  8) de veiling. Twee tekeningen van Highwaykind werden geveild, die van Karel en Inge. Dus ik dacht bij mezelf: nou, dan komt Nadja ook wel voorbij. Maar niks van dat alles :( Ik had gehoopt dat de tekening van Nadja ook in de veiling terecht kwam want dat was hetgeen waar ik mijn geld voor uitgetrokken had.

Resultaat: niks geboden.
Niks geboden? Volgens mij heb je toch op aardig wat geboden of haal ik je nu door elkaar met de limburger :P

Nee serieus, volgens mij zag ik je steeds bieden of niet?

Was voor mij een hele leuke dag.

Bus, metro, toen naar Arco, toen kwamen Lutek en zijn vrouw, en gingen we op weg. 12.45 kwamen we toeterend aan. Shirts afgehaald bij Yvonisdemol, dvd's 2005 en 2006 afgehaald, 2007 besteld, en het avro shirt gekocht, en toen kwamen de kandi's. Op de veiling heb ik de coordinatenbordjes uit de kano-opdracht gekocht. Handtekeningen verzameld, op de foto met Renate, daarna weer terug naar Rotterdam, moest ik een uur wachten op verbinding, nog een patatje gegeten bij Lutek, en daarna met de metro en bus naar huis alwaar ik net gearriveerd ben :)

Was een absolute topdag voor mij, organsiatie bedankt!!!! ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #824 Gepost op: 18-03-2007, 20:43:05 »
Niks geboden? Volgens mij heb je toch op aardig wat geboden of haal ik je nu door elkaar met de limburger :P

Nee serieus, volgens mij zag ik je steeds bieden of niet?

Was voor mij een hele leuke dag.

Bus, metro, toen naar Arco, toen kwamen Lutek en zijn vrouw, en gingen we op weg. 12.45 kwamen we toeterend aan. Shirts afgehaald bij Yvonisdemol, dvd's 2005 en 2006 afgehaald, 2007 besteld, en het avro shirt gekocht, en toen kwamen de kandi's. Op de veiling heb ik de coordinatenbordjes uit de kano-opdracht gekocht. Handtekeningen verzameld, op de foto met Renate, daarna weer terug naar Rotterdam, moest ik een uur wachten op verbinding, nog een patatje gegeten bij Lutek, en daarna met de metro en bus naar huis alwaar ik net gearriveerd ben :)

Was een absolute topdag voor mij, organsiatie bedankt!!!! ::ok::

Ik een Limburger?  ::rofl:: Mocht je willen! :P

Ik ben een pure blauwvinger, vraag Daedalus maar om dat op te zoeken op wikipedia om aan je uit te leggen wie dat zijn ;) En ik stond bij de veiling met mijn hoed op & I  ::love:: Nadja shirt aan. Ik heb nergens opgeboden, ik wilde op zich wel (zoals die ene tekening van Vriendlief met in de hoofdrol Nadja die in de tent springt middels een snoekduik  ::rofl::) maar ik wachtte tot de tekening van Nadja gemaakt door Highwaykind. En die kwam maar niet.

Neen, degene die die limburger was is toch echt Bodejos als je het me vraagt. ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #825 Gepost op: 18-03-2007, 20:51:33 »
YidM, dankjewel voor de tshirts, ze zien er echt heel leuk uit!   :D

En achteraf bleek ik het boekenweekgeschenk niet eens nodig te hebben, we zijn geen enkele keer gecontroleerd...  ;)
Ciao he said

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #826 Gepost op: 18-03-2007, 20:53:39 »
De Molfandag was gezellig ;D ;D en volgend jaar kom ik zeker weer!! ;)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #827 Gepost op: 18-03-2007, 20:59:13 »
Ik een Limburger?  ::rofl:: Mocht je willen! :P

Ik ben een pure blauwvinger, vraag Daedalus maar om dat op te zoeken op wikipedia om aan je uit te leggen wie dat zijn ;) En ik stond bij de veiling met mijn hoed op & I  ::love:: Nadja shirt aan. Ik heb nergens opgeboden, ik wilde op zich wel (zoals die ene tekening van Vriendlief met in de hoofdrol Nadja die in de tent springt middels een snoekduik  ::rofl::) maar ik wachtte tot de tekening van Nadja gemaakt door Highwaykind. En die kwam maar niet.

Neen, degene die die limburger was is toch echt Bodejos als je het me vraagt. ;)
Ik weet hoe je eruit ziet, ik heb een shirt bij je opgehaald en eentje laten opsturen... Dan verwar ik je met degene die een van die kandidatenborden (niet die porseleinen) kocht/won..

Op de veilingpagina staat trouwens een kaart die ze volgens mij niet geveild hebben, en het mollenboekje en coordinatenbordjes staan niet op die foto's.

Zijn wel flink minder items dan vorig jaar.

Tommie, betaal je die 210 euro zelf?
« Laatst bewerkt op: 18-03-2007, 21:07:19 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #828 Gepost op: 18-03-2007, 21:06:08 »
 ::bravo:: voor de organisatie het was echt super!!!!!
  ::bravo:: voor de kandi's en Karel die met een eindeloos geduld handtekeningen  
            uitdeelden en poseerden voor de foto's  

 Alle aanwezige forummers het was super ondanks de kou, leuk gezichten te zien achter alle nicks.
Het was erg leuk met jullie Tinezzz en Saco (Pap van).
YIDM bedankt voor de shirts was prima geregeld.
Rsnel veel succes met het maken van de dvd ben al erg benieuwd.
Marijke, Nelleke en luckyboatman het was geselli!
 ::zwaai:: Tot volgend jaar dan komen we zeker weer.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #829 Gepost op: 18-03-2007, 21:07:16 »
Was weer leuk inderdaad! Tommie, wow daar heb je veel geld voor over gehad. Prachtig voor Doe Een Wens!  ::ok::


Mijn persoonlijke missie is ook geslaagd: op de foto met Alex  ::love::  ::love:: ::love::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #830 Gepost op: 18-03-2007, 21:08:15 »
  ::zwaai:: Tot volgend jaar dan komen we zeker weer.

Dat zeker! :D ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #831 Gepost op: 18-03-2007, 21:10:55 »
Ik heb wel een aantal mensen gemist die ik had willen zien of spreken,bv  Heinz en vriendlief toch zeker. Die laatste heb ik wel vaag gezien maar had hem graag nog even in persoon verteld dat ik altijd zo geniet van zijn tekeningen. Volgend jaar beter.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #832 Gepost op: 18-03-2007, 21:12:06 »
Ik heb wel een aantal mensen gemist die ik had willen zien of spreken,bv  Heinz en vriendlief toch zeker. Die laatste heb ik wel vaag gezien maar had hem graag nog even in persoon verteld dat ik altijd zo geniet van zijn tekeningen. Volgend jaar beter.
Heinz heb ik ook niet gezien idd. Vriendlief meerdere malen.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #833 Gepost op: 18-03-2007, 21:14:12 »
Ik heb wel een aantal mensen gemist die ik had willen zien of spreken,bv  Heinz en vriendlief toch zeker. Die laatste heb ik wel vaag gezien maar had hem graag nog even in persoon verteld dat ik altijd zo geniet van zijn tekeningen. Volgend jaar beter.

Geldt voor mij ook. Het is toch moeilijk om iemand die je niet kent op te speuren aan de hand van de naambordjes. (En dat ik mijn jas er steeds over aanhad hielp ook niet echt natuurlijk..) Maar goed, volgend jaar beter inderdaad! ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #834 Gepost op: 18-03-2007, 21:17:11 »
Bakkertje, ik hoop niet dat je de griep krijgt van die deur ::rofl::

hihi dat zal wel meevallen toch...ik ben inmiddels weer op temperatuur gekomen...al mis ik mijn vetlaagje wel een beetje hoor, nu ik wat kilootjes kwijt ben. Dat kon ik vandaag goed merken :D

Maar wat ontzettend fijn zeg om te lezen dat iedereen zo heeft genoten....ondanks dat ik geen enkele foto heb genomen en het beschuitje van Tinuzz me door mijn neus is geboord was het zekers de moeite waard ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #835 Gepost op: 18-03-2007, 21:18:39 »
en het beschuitje van Tinuzz me door mijn neus is geboord was het zekers de moeite waard ;)

::rofl:: :P

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #836 Gepost op: 18-03-2007, 21:24:16 »
het was echt heel erg gezellig!

Na afloop natuurlijk weer de afterparty met Karel!
We hebben echt 2 uur met hem zitten praten!
Karel is echt superaardig!
Dat we aankwamen herkende hij ons gelijk dus hij groette ons vrolijk!
Eva herkende ons ook, en noemde Romy gelijk "klein tuktukmeisje"  ;D
en ook Paul wist nog wie we waren. Dat hij binnenkwam zei hij gelijk heel aardig gedag, en wij: "zijn we weer!"  ;D Paul: "Jee, en ik ook weer!"  ;D

Romy en ik hebben samen de joker  ;D ;D
En ja, ik heb idd 40 euro betaald voor een envelop ven 8 cent  ::rofl:: aldus Karel :D

Richard was trouwens weer geweldig!
Die jas van hem  ::rofl::
Toen zag hij Karel, gingen ze elkaar omhelzen. Karel maakte een opmerking over zijn jas.
Zegt Richard: "Ja vorig jaar in Argentinië heb ik nog een stier naar de grond gehaald.
En ik had een daggie over (hij was eruit), dus toen dacht ik: daar maak ik mooi een jassie van!"  ::rofl:: ;D ::rofl::
echt geweldig!
En weer niet gepaaldanst, dus toen hij wegging hield ik hem aan, en zei: "Zullen we het paaldansen dan maar naar volgend jaar verschuiven?" Hij: (lachend) "Ja doe volgend jaar maar! Ik blijf het ook gewoon beloven he!  ::rofl::

volgend jaar zeeeeeeeeeeeker weer!
Triomf!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #837 Gepost op: 18-03-2007, 21:25:30 »
Renate haar laatste woorden waren trouwens ook erg grappig, dat we als forummers op moesten passen met wat we schreven, dat het af en toe wel ver ging, dat kandi's meelezen en dat Nadja daarom niet durfde te komen vandaag, en dit alles met een knipoog  ;)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #838 Gepost op: 18-03-2007, 21:32:54 »
Renate haar laatste woorden waren trouwens ook erg grappig, dat we als forummers op moesten passen met wat we schreven, dat het af en toe wel ver ging, dat kandi's meelezen en dat Nadja daarom niet durfde te komen vandaag, en dit alles met een knipoog  ;)
Zal wel op .nl slaan :P ::)
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #839 Gepost op: 18-03-2007, 21:34:01 »
Zal wel op .nl slaan :P ::)

Volgens mij reageerden ze heel "fel" op Nadja, of zoiets.