Auteur Topic: Grappige Momenten  (gelezen 125973 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige Momenten
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2007, 21:23:55 »
  ::rofl:: Karel die zijn hoed op het hoofd van Eva zet,terwijl die zit te lachen met Dick, en Menno die op die scooter zijn helm verliest die Renate op haar beurt opvangt en hem doorgeeft aan Nadja  ::rofl:: ::rofl:: .......... oeps...da's pas over 2 weken... ::tandpastasmiley::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #161 Gepost op: 25-01-2007, 21:47:44 »
Erg spannende maar tevens grappige aflevering dit!  ;D

  • Menno's commentaar op Eva's rol in de lucht: "Eva haalde niet veel uit met haar luchtbombardement!"
  • Karel als reactie op Dick dat hun karretje niet zo snel ging en wellicht gesaboteerd was: "Of de twee grootste mannen hebben er niet over nagedacht wat er gebeurd als je de twee zwaarste in één karretje zet. Niet zo goed nagedacht Jol!"
  • Dick verklaart dat hij geen één keer zijn vinger op had gestoken tijdens de veiling en dan zie je vervolgens 'n shot van Dick tussen de schotten met z'n armen over elkaar en heftig nee knikkend.

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Grappige Momenten
« Reactie #162 Gepost op: 25-01-2007, 21:49:42 »
  ::rofl:: Karel die zijn hoed op het hoofd van Eva zet,terwijl die zit te lachen met Dick, en Menno die op die scooter zijn helm verliest die Renate op haar beurt opvangt en hem doorgeeft aan Nadja  ::rofl:: ::rofl:: .......... oeps...da's pas over 2 weken... ::tandpastasmiley::

uhh, nee ::hypocriet:: menno is der uit:P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige Momenten
« Reactie #163 Gepost op: 25-01-2007, 21:51:23 »
haha  ::rofl::

Dat de pot helemaal opgaat aan jokers en een hotelkamer...

maar aan paul....

300 euro hadden ze maar op hem geboden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #164 Gepost op: 25-01-2007, 21:51:48 »
Ik heb verschillende keren plat gelegen om Jol ::rofl::

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #165 Gepost op: 25-01-2007, 21:59:49 »
het doorgestoken loten om de vrijstelling..wat dáár nou allemaal gebeurde  ::rofl::

WorldExpress

  • Gast
Re: Grappige Momenten
« Reactie #166 Gepost op: 25-01-2007, 22:02:00 »
Een shot waarop je een paar japanner-toeristjes in een tuktuk ziet zwaaien naar de camera ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #167 Gepost op: 25-01-2007, 22:11:58 »
Als Menno en Dick er met hun molboekjes bij komen staan als Paul wat dingen aan Alex vraagt....

Alex en Eva die als twee vorsten een stuk vers fruit verorberen....(Die is echt rijp)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 23:13:31 door lonneke14 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #168 Gepost op: 25-01-2007, 22:14:32 »
Als Menno en Dick er met hun molboekjes bij k ::tandpastasmiley::omen staan als Paul wat dingen aan Alex vraagt....

Dat was zo droog ::rofl::
Het waren trouwens Menno en Renate (Dick heeft geen molboek meer), maar dat maakt niet uit ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #169 Gepost op: 25-01-2007, 23:31:02 »
Alex en Eva die als twee vorsten een stuk vers fruit verorberen....(Die is echt rijp)
Vers, volgens mij.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #170 Gepost op: 25-01-2007, 23:31:17 »
Nadja tegen Dick: "Je moet wel op het gaspedaal duwen om gas te geven he!"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige Momenten
« Reactie #171 Gepost op: 25-01-2007, 23:38:24 »
Ik heb in een deuk gelegen om Nadja deze aflevering. Geweldig!  ::rofl:: ;D
En een vrijstelling bemachtigen en jokers en molboekjes en eveneens het winnende bod op Paul voor elkaar krijgen. You go girl!  :D  ::love::

En dan ook hoe ze in die buggy aan het rijden is met Inge. Gaan ze een paar keer op een beste snelheid door een paar plassen heen. Of over hobbels en kuilen. Heb echt van haar genoten deze aflevering.

En verder van Dick. Hoe ie stond te kijken tijdens die veiling! Onbetaalbaar!  ::rofl:: Menno over Eva: "Met haar luchtbombardement!" Renate die echt pissed off is omdat ze helemaal niets heeft gewonnen. Maar kort daarvoor wel veel geld binnenhaalde. Die blik van haar en de jaloezie richting Nadja. Heerlijk!  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige Momenten
« Reactie #172 Gepost op: 25-01-2007, 23:40:31 »
"Die veiling.. Walgelijk.. vond ik een heel mooi citaat

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Grappige Momenten
« Reactie #173 Gepost op: 25-01-2007, 23:47:02 »
Ik vond het inderdaad ook erg grappig toen Paul informatie probeerde te krijgen uit Alex en dat dan ineens uit het niets Menno en Renate aankwamen met hun Mollenboekjes in de aanslag  ::rofl::

En als Paul vraagt wie er in het vliegtuigje zat en Menno en de rest iets zeggen van "Ja, zeg maar Eva" En dat Eva dan later inderdaad zegt dat ze in het vliegtuigje zat en Paul zegt dan iets van "Jullie vertelden de waarheid! Lief hoor!"

Dick en Menno met het gaspedaal dat het niet deed en Menno's commentaar daarop. En Dicks frustratie op bijna alles in deze aflevering  ::rofl::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige Momenten
« Reactie #174 Gepost op: 26-01-2007, 00:08:06 »
hahah ik vond het hele idee van eva die in de lucht bivakeerde en haar mede-kandidaten met verf"bommen" moest bekogelen echt TE komisch..

Daarnaast vond ik die onderdrukte verontwaardiging en afschuw van Nadja geweldig toen ze in dat Youth hostel waren  ::rofl::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Grappige Momenten
« Reactie #175 Gepost op: 26-01-2007, 09:44:17 »
Daarnaast vond ik die onderdrukte verontwaardiging en afschuw van Nadja geweldig toen ze in dat Youth hostel waren  ::rofl::

ze had zelfs haar laarzen uit. Inge die wilde eerder weg dan Nadja had ik het idee.

Ik heb ontzettend gelachen om dick jol die met die buggy dwars door de bosjes ging om een rondje te maken om de andere buggy te ontwijken.

Nadja: ik wilde die boekjes wel, maar ik was even vergeten dat paul daaraan vast zat
Nadja: ja, ik heb paul al allemaal klusjes laten doen, want hij is van mij

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Grappige Momenten
« Reactie #176 Gepost op: 26-01-2007, 10:18:05 »
Inge heel zielig (of Mollerig gespeeld zielig wellicht): "Mag ik mijn boekje terug?". Karel kort maar krachtig: "Tot morgen!"

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Grappige Momenten
« Reactie #177 Gepost op: 26-01-2007, 10:29:26 »
menno: Dick zigzaggen zigzaggen (en dan die auto met cameramensen daarachter)

Alex: midden in in de roos

Dick: we hadden een gaspendaal probleem

en het allergrappigste: die conversatie van Menno en Alex (rond de 42 min)

Alex: hoe gaat het met je jokers, menno, kan je ze allemaal wel kwijt ik zag er 1 in je broek verdwijnen.
Menno: je krijgt de groeten van ze, he Alex zie je die donkere lucht daar hangen die zijn samengeklonterd boven de bungalow van jou en Eva (zoiets versta je niet goed)
Alex: 11 en halve minuut toen schoten we Dick en Menno uit het spel


 ::rofl::


« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 11:04:26 door Lola-aapje »

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Grappige Momenten
« Reactie #178 Gepost op: 26-01-2007, 11:05:14 »
Paul helemaal alleen in de tuktuk, veel te klein, hij moet helemaal krom zitten  ::rofl::

Eva en Alex in dat badje :D

En karel had nog zo'n strakke opmerking..maar dat moet ik even terugkijken

Offline popjepee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige Momenten
« Reactie #179 Gepost op: 26-01-2007, 11:16:16 »
Inge tegen Renate, die beslis wat ze moeten doen: "Dus heb de opperhoofdfunctie overgenomen van Menno, begrijp ik"

Alex tegen Eva over het badderen: "Kan maar niet kiezen tussen die drie baden."
Eva: "We gaan ze alledrie in ieder geval es proberen."