Auteur Topic: Avrobode Codespel  (gelezen 65080 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 11:18:19 »
Tinuzzz, ik heb hier een directe link voor je, die je in Media Player (of wat dan ook) in kan vullen:

Bedankt! ::ok::

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2007, 11:24:28 »
nou ze laten het niet voor niets zien. Er zit altijd wel een vage hint in. Het enige wat me opvalt is dat hij zegt:

"ik had nog gezegd dat ik in ieder geval van Dick Jol zou willen winnen", zoiets dan


ah en bij tweede keer kijken hoor ik sorry daar gaan we weer, fluitgeluidjes op de achtergrond, maar dat kan ook makkelijk vanuit het drukke verkeer van Bangkok komen.

In de avrobode word het wel vermeld als exclusief beeldmateriaal.
Dat wil eigenlijk een beetje zeggen film dat nog niet vertoont is ;)
Laat je snor staan !!

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2007, 11:28:18 »
In de avrobode word het wel vermeld als exclusief beeldmateriaal.
Dat wil eigenlijk een beetje zeggen film dat nog niet vertoont is ;)
Dat klopt toch ook, op TV heb je dit fragment niet kunnen zien hoor. Of begrijp ik je nu verkeerd.  ???
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2007, 11:32:22 »
Ben ik de enige die het geluid hoort? Verder is het inderdaad exclusief. Dit is een ander gesprek, dan in de uitzending.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2007, 11:42:14 »
Fluit geluidjes op de achtergrond ... oh god.. neeeeeeejjjjj ! :)
Wordt dit weer googlen om te kijken welke Thaise vogel zo fluit ( heeft Australië flashbacks).

Enige dat me nu opvalt is:
Karel krabbet aan zijn duim en veegt over zijn hoofd - expres ??
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2007, 11:43:27 »
Fluit geluidjes op de achtergrond ... oh god.. neeeeeeejjjjj ! :)
Wordt dit weer googlen om te kijken welke Thaise vogel zo fluit ( heeft Australië flashbacks).

Enige dat me nu opvalt is:
Karel krabbet aan zijn duim en veegt over zijn hoofd - expres ??

Kent hier iemand gebarentaal, misschien zegt hij wel wie de mol is !!!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Laat je snor staan !!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2007, 11:50:34 »
Fluit geluidjes op de achtergrond ... oh god.. neeeeeeejjjjj ! :)
Wordt dit weer googlen om te kijken welke Thaise vogel zo fluit ( heeft Australië flashbacks).

Enige dat me nu opvalt is:
Karel krabbet aan zijn duim en veegt over zijn hoofd - expres ??

Sorry, ik weet het, maar luister maar eens goed. Het is precies bij z'n naam. Vlak daarna krabbelt Karel aan z'n hand.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2007, 12:26:30 »
Kent hier iemand gebarentaal, misschien zegt hij wel wie de mol is !!!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

MC - lees je mee ?:)
Maar dit was in ieder geval niet het gebaren alfabet.

Je moet als mollen jager natuurlijk wel een beetje voorbereid zijn, ik heb de Morse (Karel knipperde wat raar in het begin, maar denk dat er wind stond), gebaren ABC en Braille "covered" .. ik kan helaas (nog;)) geen Thais lezen .. iemand hier :) ?)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline issie

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2007, 12:35:12 »
Als Sander over vliegreis praat, gaat er ook een telefoon... dit is weer echt overal iets inzien maar misschien komt ie nog terug

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2007, 12:38:22 »
Als Sander over vliegreis praat, gaat er ook een telefoon... dit is weer echt overal iets inzien maar misschien komt ie nog terug

Ik hoop wel dat hij terug komt. Want er is sowieso nog een aflevering waarin niemand afvalt.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2007, 12:40:52 »
Wat mij opvalt in het inteview met Sander is het volgende:

op een gegeven moment krabt Karel aan zijn hand en vervolgens veegt hij over zijn hoofd en maakt een soort beweging of hij zijn haar ( ::tandpastasmiley::) even goed doet. Zoals je weleens doet als het voor je ogen hangt ofzo.
Op dat moment vertelt Sander met nadruk dat hij een goed boek gaat lezen in het vliegtuig en dat hij daarna een goede film hoopt te zien.

Nu dacht ik in de beweging van het hoofd van Karel (lees: goed wapperen van zijn haren) en de opmerking van Sander over het boek dat dit weleens een verwijzing naar Nadja zou kunnen zijn? Haar boek was een paar keer nadrukkelijk aanwezig in beeld (vliegtuig, Sodoku) en ze heeft lange wapperende haren.

Mja, goed, verder viel mij weinig op.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2007, 13:41:57 »
Wat mij opvalt in het inteview met Sander is het volgende:

op een gegeven moment krabt Karel aan zijn hand en vervolgens veegt hij over zijn hoofd en maakt een soort beweging of hij zijn haar ( ::tandpastasmiley::) even goed doet. Zoals je weleens doet als het voor je ogen hangt ofzo.
Op dat moment vertelt Sander met nadruk dat hij een goed boek gaat lezen in het vliegtuig en dat hij daarna een goede film hoopt te zien.

Nu dacht ik in de beweging van het hoofd van Karel (lees: goed wapperen van zijn haren) en de opmerking van Sander over het boek dat dit weleens een verwijzing naar Nadja zou kunnen zijn? Haar boek was een paar keer nadrukkelijk aanwezig in beeld (vliegtuig, Sodoku) en ze heeft lange wapperende haren.

Mja, goed, verder viel mij weinig op.

ik vind het heel goed mogelijk.

alleen   weet karel wel wie de mol is? en weet sander het wel :P.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2007, 13:46:23 »
ik vind het heel goed mogelijk.

alleen   weet karel wel wie de mol is? en weet sander het wel :P.

Karel weet het (volgens mij) niet, tenminste vorig jaar wist hij het ook niet.
En Sander weet het ook nog niet.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2007, 14:00:47 »
Karel weet het (volgens mij) niet, tenminste vorig jaar wist hij het ook niet.
En Sander weet het ook nog niet.

Maar kan in tegenstelling tot volgend jaar dit niet verteld zijn aan Karel? Of gewoon instructies wat hij moet doen? Evenals aan Sander? Je ziet halverwege ook de fragmentjes soort verspringen. Vlak voor het moment waar ik het eerder over had. Dat kàn impliceren dat het later is opgenomen met de zojuist genoemde instructies.
Wellicht te ver gezocht, maar verder zag ik er niks verdachts in.

Als Sander deze instructies ook heeft gehad/gehoord betekent dit wel dat hij niet meer terugkomt.... Hij weet dan misschien nu ook wel wie de mol is.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2007, 14:08:04 »
Karel had gewoon jeuk, kan toch, zou ik ook hebben in zo een land. ::tandpastasmiley:: Verder hoor ik echt iets eroverheen gemonteerd bij het noemen van Dick Jol z'n naam, kan iemand dat uitzoeken?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2007, 14:10:15 »
Karel had gewoon jeuk, kan toch, zou ik ook hebben in zo een land. ::tandpastasmiley::

Ja, maar omdan je hele hand open te krabben...  ;) Hij is wel heeeeeel lang aan het scratchen  ;D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2007, 14:23:19 »
Ja, maar omdan je hele hand open te krabben...  ;) Hij is wel heeeeeel lang aan het scratchen  ;D

ja dta viel mij ook op :P.

en die ik doe mijn hara goed beweging   ik dacht eerst dit ik het fout zag blijkbaar niet ::rofl::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2007, 14:33:59 »
natuurlijk weet sander niet wie de mol is. zou wat wezen, als alle afvallers meteen te horen krijgen wie de mol is.
dan kunnen ze het programma beter opdoeken!!
ik zie overigens niets verdachts in het filmpje
dennis for mole !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #58 Gepost op: 5-01-2007, 14:35:31 »
kijk het nog maar eens een keer dan, met het geluid harder.....

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Avrobode Codespel
« Reactie #59 Gepost op: 5-01-2007, 14:39:59 »
wat zal sjjnjbw betekenen?