Auteur Topic: WIDM muziek  (gelezen 32180 keer)

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM muziek
« Gepost op: 4-01-2007, 16:21:49 »
beste mollenvangers.

ik was op zoek naar de begin tune van Widm. en dan het liefste de volledige.
 in de seizoenen met OBN'ers werden de deelnemers die naar huis gingen ook uit de tune geknipt dus had je opt laatste een tune van 20 sec ;D

de tune dat als een kandidaat naar huis moet heb ik al ( The Bone Collector - New York City)

alvast ontzettend bedankt en veel kijk plezier vanavond.

Groeten rick.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2007, 21:33:39 door Han13, Reden: Topictitel algemener gemaakt »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Tune
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2007, 16:29:47 »
Beste Rick, op de site van de onvolprezen molvanger Heinz staat de muziek om te downloaden!
Groeten van Michmol
« Laatst bewerkt op: 4-01-2007, 18:01:24 door Michmol »
Woosie down?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM Tune
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2007, 16:31:40 »
Beste Rick, op de site van de onvolprezen molvanger Heinz staat de muziek om te downloaden!
Groeten ven Michmol
Op de site van Heinz staan ze niet volledig ;) Ik heb ze iig wel allemaal volledig! Wie ze wil hebben, moet maar ff een mailtje en/of een Privébericht naar mij sturen ;)

Ik heb alle standaardtunes van WIDM  ;D
Dus:
John Williams - Born on the 4th July --> inleiding door Karel (5.46 (Begint bij 4.22))
Ugo Farell - Oratio --> Begintune (4.10 (Begint bij 0.52))
David Arnold - Looking for clues --> Kandidaten maken de test (1.48)
Robyn Miller - Gehn speaks --> Executie (4.23)
Craig Armstrong - New York City --> Eindtune (2.57)
« Laatst bewerkt op: 4-01-2007, 17:51:28 door Bakkertje, Reden: link verwijdert uit quote »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Tune
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2007, 17:40:42 »
Op mijn site staan ze wel volledig, Tristan. Waar jij misschien mee in de war bent is de WIDM Medley die je er ook kan vinden. :)

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Tune
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2007, 18:15:34 »
ik heb ze inmiddels ::)

zowel tristan,minchmol als heinz reuze bedankt

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Tune
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2007, 18:25:12 »
Op mijn site staan ze wel volledig, Tristan. Waar jij misschien mee in de war bent is de WIDM Medley die je er ook kan vinden. :)

Die medley is erg leuk ::ok::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM Tune
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2007, 18:46:46 »
Op mijn site staan ze wel volledig, Tristan. Waar jij misschien mee in de war bent is de WIDM Medley die je er ook kan vinden. :)
Dan zal dat het wel zijn, idd ;) Sorry voor deze verwarring 
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Aflevering 1 muziek
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2007, 21:32:27 »
Hallo,

Ik weet even niet of hier een apart topic voor is. Verwijs me daar a.u.b. dan na. Maar ik vroeg mij af of iemand weet hoe de muziek heet die je kon horen toen de groep naar de Poort van Bangkok liepen. Dus toen ze net in die coffeeshop van Alex te horen kregen via de monitor.

Het klonk als een soort Hans Zimmer met een leuke beat eronder. Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Offline jamis

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 muziek
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2007, 22:02:04 »
Hallo,

Ik weet even niet of hier een apart topic voor is. Verwijs me daar a.u.b. dan na. Maar ik vroeg mij af of iemand weet hoe de muziek heet die je kon horen toen de groep naar de Poort van Bangkok liepen. Dus toen ze net in die coffeeshop van Alex te horen kregen via de monitor.

Het klonk als een soort Hans Zimmer met een leuke beat eronder. Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Was het niet The Last Samurai... ik herkende ook 2 muziekstukjes niet...

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: WIDM muziek
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2007, 22:33:29 »
Dat zou goed kunnen natuurlijk... Die moet ik sowieso nog hebben. Thanks voor de tip.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2007, 22:37:17 »
Er was oowk een stukje te horen van de film "poseidon"
Ik herkende het omdat ik de soundtrack heb gekocht  ::tandpastasmiley::
Dat was ergens in het begin met de eerste opdracht met die filmpjes die karel afspeelde op die tv.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2007, 17:14:52 »
Ik begon net aan het verslag en herkende de muziek die je meteen na de generiek hoort (als de kandidaten aankomen op het vliegveld). Die komt namelijk uit een van de Splinter Cell games. Ik weet alleen niet precies welke. Niet de meest recente in ieder geval, want die heb ik niet.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM muziek
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2007, 21:18:53 »
Ik begon net aan het verslag en herkende de muziek die je meteen na de generiek hoort (als de kandidaten aankomen op het vliegveld). Die komt namelijk uit een van de Splinter Cell games. Ik weet alleen niet precies welke. Niet de meest recente in ieder geval, want die heb ik niet.
Splinter Cell draait om een man (Sam Fisher) die stiekem allemaal gebouwen infiltreert, in deeltje 4 (Splinter Cell: Double Agent) infiltreert hij zelfs een terroristische groepering. De mol infiltreerd ook een groepering ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

Aaaargh molvirus ::rofl::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2007, 13:35:59 »
Er is bij de links een link naar een site met alle nummers uit een aflevering
Wie zet die lijst zo in elkaar??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2007, 13:41:46 »
Er is bij de links een link naar een site met alle nummers uit een aflevering
Wie zet die lijst zo in elkaar??

ErikTKS :D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: WIDM muziek
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2007, 14:11:28 »
Ik begon net aan het verslag en herkende de muziek die je meteen na de generiek hoort (als de kandidaten aankomen op het vliegveld). Die komt namelijk uit een van de Splinter Cell games. Ik weet alleen niet precies welke. Niet de meest recente in ieder geval, want die heb ik niet.

Weet je dit zeker? Ik dacht namelijk met zekerheid te weten dat het uit een van de Metal Gear Solid games (1 of 2 voor de PC) kwam. Nu heb ik Splinter Cell ook gespeeld, dus het kan best zijn dat ik die twee door elkaar haal....

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #16 Gepost op: 30-01-2007, 18:31:53 »
Heb iemand misschien :

ROund up

Van de soundtrack I, robot ??


alvast bedankt ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM muziek
« Reactie #17 Gepost op: 1-02-2007, 21:37:28 »
Tijdens het vlotvaren hoorde in muziek die ook tijdens de eilandraad van Expeditie Robinson wordt gebruikt geloof ik...
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM muziek
« Reactie #18 Gepost op: 1-02-2007, 21:38:11 »
Jah uit de film "Poseidon"
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM muziek
« Reactie #19 Gepost op: 1-02-2007, 21:39:36 »
Tijdens het vlotvaren hoorde in muziek die ook tijdens de eilandraad van Expeditie Robinson wordt gebruikt geloof ik...

Ja inderdaad, en ze hebben volgens mij al wel vaker muziek uit Expeditie Robinson gebruikt.