Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 117182 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #180 Gepost op: 20-01-2007, 14:41:34 »
Staat toch allemaal ik het eerste bericht in dit topic. ::) Het zijn avi files gecodeerd met xvid (tegenhanger van divx) In het topic van vorig jaar staat ook nog waar je een xvid codec kan downloaden.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2007, 14:51:55 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Postman

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #181 Gepost op: 20-01-2007, 15:46:01 »
De afleveringen zijn .avi files die gecodeerd zijn door middel van XviD. Hoor je tijdens het afspelen op je computer alleen geluid, maar zie je geen beeld? Dan is de kans groot dat je de zogenaamde XviD codec nog niet hebt geinstalleerd. "XviD" kan je, als onderdeel van ffdshow, onder andere hier downloaden: http://sourceforge.net/projects/ffdshow

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #182 Gepost op: 20-01-2007, 15:50:30 »
ik weet niet of het al ergens in dit topic staat maar er is een programma, Replay AV, daarmee kan je streams opslaan op je pc. Dus ook wie is de mol!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #183 Gepost op: 20-01-2007, 16:24:24 »
Ja, maar die streams zijn nou niet echt van zo'n goede kwaliteit.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #184 Gepost op: 20-01-2007, 17:42:28 »
Staat toch allemaal ik het eerste bericht in dit topic. ::) Het zijn avi files gecodeerd met xvid (tegenhanger van divx) In het topic van vorig jaar staat ook nog waar je een xvid codec kan downloaden.

Dan vind ik het apart dat ik ze toch kan afspelen met behulp van, jawel, divx. De afleveringen van vorig jaar, heb ik het dan over. En die heb ik des tijds ook via Postman zijn torrents binnen gehaald. Dit jaar zijn ze wederom in AVI, wederom zelfde codering en toch gaat Mediaplayer dan nu wel zeuren en vorig jaar niet. Maargoed.. ik download wel die xvid en daar is de kous mee af.

On topic maar weer! ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #185 Gepost op: 20-01-2007, 18:12:58 »
Welkom in de wondere wereld der Windows ::)
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #186 Gepost op: 20-01-2007, 21:18:41 »
Welkom in de wondere wereld der Windows ::)

Where ultimate chaos is the standard  ::jaja::

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #187 Gepost op: 21-01-2007, 00:07:52 »
Dan heb ik de nieuwste XviD gedownload en dan nog weigert ie af te spelen. Dus ik bij de FAQ op de XviD site gekeken. Vervolgens een programmaatje gedownload die controleert of een AVI bestand wel of niet incomplete is. Ik heb hem gewoon op 100% gedownload via de torrent.  Geeft ie vervolgens dit aan:
(zie bijlage)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #188 Gepost op: 21-01-2007, 00:36:51 »
Yvonisdemol, misschien hoogstwaarschijnlijk heb je dit al geprobeerd hoor, maar je kunt een all-in-1 codec pack downloaden, dus mocht je onverhoopt toch iets missen dan helpt dat misschien, hier.
Of misschien windows media speler even opnieuw installeren, of updaten (van 10 naar 11 ofzo).

Maar waarom er dan aangegeven wordt dat je .avi beschadigd is, is me een raadsel.

Ik ben een week of drie geleden met een compleet nieuwe, schone computer begonnen waarbij ik wmp10 heb geinstalleerd en volgens mij ook bovenstaand codec pack heb (of iets vergelijkbaars) en alles werkt nu...

Ik ga er nog even verder over nadenken, want volgens mij heb ik ooit hetzelfde probleem gehad als jij nu hebt, alleen dan niet met widm afleveringen weet ik niet meer waarmee (en nog op mijn oude computer).

Je hebt het met minstens twee afleveringen he? Anders dacht ik nog dat je gewoon het bestand even opnieuw moest downloaden...

« Laatst bewerkt op: 21-01-2007, 00:46:16 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #189 Gepost op: 21-01-2007, 00:45:21 »
Where ultimate chaos is the standard  ::jaja::


::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #190 Gepost op: 21-01-2007, 01:11:25 »
Yvonisdemol, misschien hoogstwaarschijnlijk heb je dit al geprobeerd hoor, maar je kunt een all-in-1 codec pack downloaden, dus mocht je onverhoopt toch iets missen dan helpt dat misschien, hier.
Of misschien windows media speler even opnieuw installeren, of updaten (van 10 naar 11 ofzo).

Maar waarom er dan aangegeven wordt dat je .avi beschadigd is, is me een raadsel.

Ik ben een week of drie geleden met een compleet nieuwe, schone computer begonnen waarbij ik wmp10 heb geinstalleerd en volgens mij ook bovenstaand codec pack heb (of iets vergelijkbaars) en alles werkt nu...

Ik ga er nog even verder over nadenken, want volgens mij heb ik ooit hetzelfde probleem gehad als jij nu hebt, alleen dan niet met widm afleveringen weet ik niet meer waarmee (en nog op mijn oude computer).

Je hebt het met minstens twee afleveringen he? Anders dacht ik nog dat je gewoon het bestand even opnieuw moest downloaden...



Ik heb die all-in-one codec pack gedownload en na installeren mijn computer opnieuw laten opstarten. Vervolgens WIDM 7 aflevering 1 gestart. En hij deed het! :D Eindelijk! :) Bedankt voor de oplossing Seraphina.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #191 Gepost op: 21-01-2007, 10:56:34 »
Ik heb die all-in-one codec pack gedownload en na installeren mijn computer opnieuw laten opstarten. Vervolgens WIDM 7 aflevering 1 gestart. En hij deed het! :D Eindelijk! :) Bedankt voor de oplossing Seraphina.

 ::rofl:: Dat had ik zelf ook niet verwacht! Maar fijn dat het is opgelost  ::jaja::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #192 Gepost op: 21-01-2007, 15:30:02 »
hij gaat nu heell snel bij mij.  77 Kb/s

Offline Postman

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #193 Gepost op: 22-01-2007, 17:07:49 »
@Yvonisdemol: Het klopt dat GSpot een foutmelding geeft, want als ik kijk naar de grootte van het bestand dat hij aangeeft, zie ik dat je hem niet helemaal binnen hebt. Bij jou geeft hij 418MB aan, terwijl het originele bestand 471MB is. Dus je bent onderweg ergens iets kwijtgeraakt.

Offline teleromeo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #194 Gepost op: 24-01-2007, 13:46:20 »
Ik ben vandaag pas te weten gekomen dat wie is de mol terug op het nederlandse tv draait. Hier in belgie wordt daar niet zoveel publiciteit rond gemaakt zelfs al zijn de bedenkers van dit programma belgen. Hartelijk dank aan postman om de moeite te doen om de afleveringen online beschikbaar te stellen, ze zijn supertraag aan het binnenlopen. Misschien kan iedereen die aflevering 1 nog heeft staan nu zijn pc open zetten, deze komt wel echt verschrikkelijk traag binnen... als het echt aan dat tempo blijft doorgaan kan ik tegen het weekend misschien inpikken. Of is er een snellere manier om de bits en bytes binnen te halen ?

Weet trouwens iemand of ik deze films ook op mijn mac kan bekijken ?
wie heb ik aan de lijn hallo hallo

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #195 Gepost op: 24-01-2007, 13:52:49 »
Ik ben vandaag pas te weten gekomen dat wie is de mol terug op het nederlandse tv draait. Hier in belgie wordt daar niet zoveel publiciteit rond gemaakt zelfs al zijn de bedenkers van dit programma belgen. Hartelijk dank aan postman om de moeite te doen om de afleveringen online beschikbaar te stellen, ze zijn supertraag aan het binnenlopen. Misschien kan iedereen die aflevering 1 nog heeft staan nu zijn pc open zetten, deze komt wel echt verschrikkelijk traag binnen... als het echt aan dat tempo blijft doorgaan kan ik tegen het weekend misschien inpikken. Of is er een snellere manier om de bits en bytes binnen te halen ?

Weet trouwens iemand of ik deze films ook op mijn mac kan bekijken ?

Ik zal hem aanzetten voor je! Op mijn Mac (OS X) werken ze prima, gewoon met Quicktime. Mocht je problemen hebben dan kun je altijd VLC downloaden: die pakt ze gegarandeerd!

Offline teleromeo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #196 Gepost op: 24-01-2007, 13:59:13 »
Ik zal hem aanzetten voor je! Op mijn Mac (OS X) werken ze prima, gewoon met Quicktime. Mocht je problemen hebben dan kun je altijd VLC downloaden: die pakt ze gegarandeerd!

Dat is heel vriendelijk van je, hoe meer seeds hoe liever eigenlijk, ik heb er namelijk maar eentje voor de eerste aflevering momenteel ...
Ook prima nieuws te horen dat ze werken met VLC op mac, ik was van plan meteen dit programma te gebruiken omdat hiermee schermvullend kan gekeken worden.
Nu nog iemand vinden die ze wil podcasten ...
wie heb ik aan de lijn hallo hallo

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #197 Gepost op: 24-01-2007, 14:05:13 »
Hij staat nu aan, maar veel uploaden doet hij nog niet.
Dat is waar ook dat Quicktime alleen fullscreen kan als je de Plus-versie koopt. Ik heb die inmiddels en dan vind ik Quicktime toch een prettigere player.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #198 Gepost op: 24-01-2007, 15:08:36 »
Ik heb ze alledrie aanstaan, maar met 0.0 kB upload. Hij geeft ook vaak een Error: bad data from tracker - not a valid bencoded string fout. :|
Ik gebruik DivX for Mac. Maar deze heb ik nooit afgespeeld, ik neem widm zelf op, ik tracht alleen maar te helpen door te seeden.
The British are not impressed.

WorldExpress

  • Gast
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #199 Gepost op: 24-01-2007, 15:40:02 »
Heb de mijne ook maar even aangezet, aflevering 2 & 3 met een zeer trage upload van gemiddeld  10 kb/s, maar ach: het is wat ;)