Auteur Topic: Mysterieuze foto  (gelezen 12607 keer)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Mysterieuze foto
« Gepost op: 7-01-2007, 23:21:20 »
Als je de uitzending via internet bekijkt komt er aan het einde van de stream, dus na de aftiteling en het promofilmpje, de bijgaande foto in beeld.
Het lijkt er duidelijk op dat deze "expres' hierachter gemonteerd is. Op de foto is een molshoop te zien en een persoon die geblindoekt lijkt en een witte sjaal draagt. Ik dacht er al aan dat het wellicht iets met een volgend programma te maken heeft maar dit is onwaarschijnlijk, ook als je bekijkt wanneer het shot te zien is.

Het gekke is dat het slechts een paar frames zijn (+- 10, dus ongeveer 0,5 seconde) waar dit plaatje staat in de stream. Daarna gaat het avro tussenstukje weer verder... Het is dus wel geknutseld of een heel gek foutje.

http://forums.avro.nl/widm2007/upfiles/1338/5DB39319ED924B96824D3550002F938A.jpg
« Laatst bewerkt op: 7-01-2007, 23:30:46 door MrJasper »

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2007, 23:23:58 »
Ik zie geen molshoop, alleen maar gras.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2007, 23:29:54 »
Niet de hele foto staat er op...HIer de link van de complete foto met de molshoop rechts

http://forums.avro.nl/widm2007/upfiles/1338/5DB39319ED924B96824D3550002F938A.jpg

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2007, 01:11:26 »
Mysterie opgelost.
De uitzendinggemist filmpjes worden gemaakt van de daadwerkelijke uitzending. En nu wil het geval dat na de uitzending een promo kwam van het volgende programma. Ik heb even een shotje gemaakt van een paar frames later. Iedereen die widm donderdag heeft opgenomen kan dit zelf ook nakijken.

[edit] Volgens mijn gegevens moet dit dus een promo zijn van het programma Puberruil. [/edit]
« Laatst bewerkt op: 8-01-2007, 01:21:24 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Kosmos

  • Forumlid
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2007, 01:12:48 »
Zag er uit als (het lichaam van) Paul met een witte doek op zijn hoofd. Misschien dat ie vast voor carnaval z'n taliban hoofdeksel aanhet passen is ::rofl::

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2007, 10:18:34 »
Is inderdaad van het volgende programma Puberruil waarin een dondere jongen een week gaat wonen op het platteland bij een boerengezin.

Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2007, 12:42:17 »
Dacht ik toch serieus dat Osama Bin dinges een gast-optreden had in de 7e serie.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2007, 18:35:22 »
De redactie van wie is de mol moeten echt helemaal gevouwen hebben gelegen om deze topic,  ::rofl::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2007, 20:18:52 »
om DIT topic , en ach .... er zijn wel meer mensen die overal iets in zien toch ?
vind het wel leuk bedacht
dennis for mole !

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2007, 20:21:04 »
in elk geval kan ik dit dan wel waarderen.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2007, 00:03:23 »
om DIT topic , en ach ....

oh sorry ik vond deze beter klinken, maar goed dat ik het nu weet. Verder was het geen aanval, moest er juist ook om lachen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2007, 00:04:47 »
Die tussenschermen van de AVRO zijn ook gewoon hints natuurlijk ::vergroot:: ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2007, 00:17:43 »
Idents ;)
The British are not impressed.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2007, 19:44:22 »
Jeez, dat is wel errug toevallig dan. Een shot van een puber vanuit molsperspectief, met een molshoop op de voorgrond. En die puber heeft natuurlijk een sjaal om om zijn puisten te verbergen. Jaja.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2007, 15:34:27 »
De redactie van wie is de mol moeten echt helemaal gevouwen hebben gelegen om deze topic,  ::rofl::

Inderdaad!  ::rofl:: Geweldig dit!  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2007, 17:10:31 »
Hahahah ja sorry luitjes :p Een die-hard fan als ik zoek overal wat in :p.....En als je dan zo'n shot erachter geplakt ziet en ik kijk geen puberruil of hoe dat ook heten mag, dan is dit natuurlijk uiterst verdacht  ::rofl:: Mijn eerste reactie was ook: "John Williams doet toch niet mee aan de mol" ::tandpastasmiley::


Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #16 Gepost op: 10-01-2007, 21:18:20 »
haha.jasper. ik zoek zelf ook overal hints in hoa...waren er ma zulke hints in de serie....
ik kijk vanaf de serie van elise

en die hints met die klokjes in beeld (als je de seconden van dat klokje achter elkaar zette stond er elise) in de serie van canada vond ik nog een van de betere hints.
alhoewel vorig seizoen met die line-up dat de 4 en de 5 groter waren en dat op 6 yvon stond dus-> D(4)E(5) Mol(6) was ook wel een goeie.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #17 Gepost op: 10-01-2007, 22:35:41 »
alhoewel vorig seizoen met die line-up dat de 4 en de 5 groter waren en dat op 6 yvon stond dus-> D(4)E(5) Mol(6) was ook wel een goeie.
Ik blijf erbij dat die mooier was geweest als het had betekent 4+5=9, en daar stond MM. Sowieso was de hele 9-theorie te goed om waar te zijn. En dat was dan helaas ook zo.
The British are not impressed.

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2007, 14:40:44 »
alhoewel vorig seizoen met die line-up dat de 4 en de 5 groter waren en dat op 6 yvon stond dus-> D(4)E(5) Mol(6) was ook wel een goeie.
dat vond ik nogal een flauwe hint..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Mysterieuze foto
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2007, 14:45:28 »
Ik blijf erbij dat die mooier was geweest als het had betekent 4+5=9, en daar stond MM. Sowieso was de hele 9-theorie te goed om waar te zijn. En dat was dan helaas ook zo.
Die 9-theorie was gewoon een hint naar de winnaar ;D

alhoewel vorig seizoen met die line-up dat de 4 en de 5 groter waren en dat op 6 yvon stond dus-> D(4)E(5) Mol(6) was ook wel een goeie.
Vond ik eerlijk gezegt niet, het had ook DE Winnaar kunnen betekenen ofzo