Auteur Topic: Wie zie jij vertrekken ??  (gelezen 7313 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wie zie jij vertrekken ??
« Gepost op: 8-01-2007, 19:49:23 »
We hebben volgens mij al een topic gehad van WIe is je favo kandidaat...
Maar bij wie zie jij het Liefst een ROod scherm Verschijnen??

Het liefst uit seizoen 7
 
Ik vind zelf : Menno Bentveld

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2007, 21:16:18 »
Menno, Alex of Liesbeth is het he...

Om de verhoudingen recht te houden ga ik dan voor Liesbeth

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2007, 21:23:35 »
Ik zie niemand het liefst vertrekken, ik vind alle kandi's voorlopig wel leuk.
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2007, 00:08:11 »
Eva, ik weet het beter geval, en zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil ook nog wel iets van Thailand zien, en dat gaat niet als zij in beeld is. :-X


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2007, 00:12:15 »
Eva, ik weet het beter geval, en zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil ook nog wel iets van Thailand zien, en dat gaat niet als zij in beeld is. :-X


Heb jij ze in het 'Volgende Week' filmpje zien zweefvliegen?


En trouwens, ik vind het nogal een kinderachtige uitspraak... maar goed daar maak ik me ook wel is schuldig aan.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2007, 00:19:31 »
Zeg, we werden vorig jaar juist geroemd om het feit dat wij de kandi's juist zo respectvol behandelden. Laten we dat goede gebruik dit jaar wel even voortzetten.
Ik stel voor op straffe van uitsluiting van MFD aanwezigheid.
The British are not impressed.

Offline ElmarN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maar nu even niet...
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2007, 00:34:57 »
Ik zie het liefst Eva vertrekken. Ten eerste omdat ik haar als enige niet ken en ze er voor mij dus niet echt bij hoort. Ik zie haar absoluut niet als bekende Nederlander, geen idee waar ze haar vandaan hebben geplukt. En ten tweede omdat ik (schaam me toch wel een beetje dat ik dit zeg) de mening van Lola-aapje deel. Eva is nou niet bepaald een lust voor het oog. Ik kijk veel liever naar Renate of Liesbeth.
8, 9, 10... Wie niet weg is...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2007, 01:46:18 »
Op de vraag 'wie zie jij vertrekken ??' moet ik tot mijn eigen verbazing na al 1 aflevering Menno zeggen, die slaat vermoedelijk totaal de plaat mis bij de executie. Een mannenman die de andere mannenman (Dick) totaal als mol mist terwijl Renate en Inge nog even uit de wind gehouden worden door hun 2 jokers maar die zie ik ook niet lang blijven. Alex zou ik gewoon jammer vinden, ik hoop op een Marc-Marie scenario waarbij ik ook steeds dacht dat-ie eruit zou vliegen maar gelukkig steeds bleef. Liesbeth is wat tricky, ik dacht eerst die vliegt er meteen uit maar ze zou nu wel eens tot de finale kunnen blijven... Eva gaat halverwege, gevolgd door Paul. Nadja is heeeeel vaag, geen idee nog.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2007, 02:52:48 »
Zeg, we werden vorig jaar juist geroemd om het feit dat wij de kandi's juist zo respectvol behandelden. Laten we dat goede gebruik dit jaar wel even voortzetten.
Ik stel voor op straffe van uitsluiting van MFD aanwezigheid.

Helemaal mee eens!
Het topic "lees dit voor je hier berichten plaatst" (alwaar het onderwerp respect wordt behandeld....) is er niet voor niets.

Zelf vind ik juist die verscheidenheid aan mensen (zowel qua uiterlijk alsmede innerlijk) leuk aan het programma. Stel je voor dat iedereen het zelfde zou uitzien, beetje saai....

Maar goed, kan eigenlijk nog niet zeggen wie ik het 'liefst' zou zien vertrekken, na 1 aflevering. Uiteindelijk degene(n) die het meest op de voorgrond willen treden, erg dominant aanwezig zijn, alhoewel ook dat vrij relatief is.
Mm, oh ja natuurlijk: wanneer ik over een paar weken twee molverdachten heb (wat meestal zo is), hoop ik dat een van die twee vroegtijdig het spel verlaat, dat maakt de molkeuze een stuk makkelijker!

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2007, 04:59:40 »
Ik vrees dat Liesbeth haar biezen zal moeten pakken.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2007, 09:50:43 »
Eva, ik weet het beter geval, en zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil ook nog wel iets van Thailand zien, en dat gaat niet als zij in beeld is. :-X

Belachelijke uitspraak.
Respect AUB

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2007, 10:15:03 »
Ik heb niet zoveel met Liesbeth. Ik hoop dat Dick er lang in blijft (lees: hoop dat hij de mol is).

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2007, 13:07:35 »
sorry, ik neem het terug, maar ik vind haar ook echt niet leuk, haar gedrag dan hè, en ze is eerder een onbekende nederlander dan bekend, ik ga denk ook maar eens achter een camera langslopen, kan ik volgend jaar meedoen. Daarnaast mag Liesbeth ook wel weg, beetje saai, en als Dick niet de mol is mag hij ook wel weg. Het lijkt tot nu toe alsof hij het allemaal niet helemaal snapt. Maar met zo een topic ga ik al snel gemeen doen, sorry

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2007, 13:28:23 »
Haha, allemaal de mond vol van respect, maar ondertussen een topic openen over wie er zo snel mogelijk wegmoeten. Geestig!
Woosie down?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2007, 16:57:01 »
sorry, ik neem het terug, maar ik vind haar ook echt niet leuk, haar gedrag dan hè, en ze is eerder een onbekende nederlander dan bekend, ik ga denk ook maar eens achter een camera langslopen, kan ik volgend jaar meedoen. Daarnaast mag Liesbeth ook wel weg, beetje saai, en als Dick niet de mol is mag hij ook wel weg. Het lijkt tot nu toe alsof hij het allemaal niet helemaal snapt. Maar met zo een topic ga ik al snel gemeen doen, sorry

Ze heeft in de film Snow Fever gespeelt, ze was één van de Kannibalen (een programma wat bijna net zo leuk was als De Lama's) en deed een paar keer mee aan Kopspijkers. Is meer dan één keer langs de camera lopen...



En trouwens: Als Eva eruit moet omdat ze niet knap is, dan moeten van jou dus ook alle mannen eruit
« Laatst bewerkt op: 9-01-2007, 17:04:19 door Willemson »

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2007, 17:06:18 »
Veel mensen willen toch onbekende Nederlanders..dan lijkt Evan mij een geweldige oplossing  ::hypocriet::
Ikzelf denk dat Menno eruit zal gaan deze week. Hij is volgens mij altijd zo zelfverzekerd dat hij makkelijk op een persoon gokt en die persoon is dan waarschijnlijk niet de mol..

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2007, 17:09:19 »
Ze heeft in de film Snow Fever gespeelt, ze was één van de Kannibalen (een programma wat bijna net zo leuk was als De Lama's) en deed een paar keer mee aan Kopspijkers. Is meer dan één keer langs de camera lopen...

Oke, snowfever was dan ook wel een hele goede film  :-[, en de lama's is echt niet leuk, kanibalen nog erger, maja dat is smaak. Kopspijkers eenmalig..Zullen we maar een slotje op deze topic gooien, Het haalt niet het beste van me naar boven,  :-\\ Maar wie zie jij het liefst vertrekken?

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2007, 17:12:00 »
En trouwens: Als Eva eruit moet omdat ze niet knap is, dan moeten van jou dus ook alle mannen eruit

Nee, dan blijft Paul er wel zeker weten in  ::jaja::  ::bravo::

Ik weet trouwens niet wie ik het liefste zie vertrekken. Ergens hoop ik dat degene die als Mol wordt genoemd op dat weblog er donderdag uitgaat, zodat we daar ook weer vanaf zijn. Maar ik heb (tot nu toe) niemand die ik graag zie vertrekken.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2007, 17:15:34 »
Oke, snowfever was dan ook wel een hele goede film  :-[, en de lama's is echt niet leuk, kanibalen nog erger, maja dat is smaak. Kopspijkers eenmalig..Zullen we maar een slotje op deze topic gooien, Het haalt niet het beste van me naar boven,  :-\\ Maar wie zie jij het liefst vertrekken?

Nadja, want die doet vaag

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zie jij vertrekken ??
« Reactie #19 Gepost op: 9-01-2007, 17:30:40 »
Nadja, want die doet vaag

Kan dan oowk zijn dat ze de mol is
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !