Poll

Wie is de mol?

Eva
6 (8.8%)
Inge
46 (67.6%)
Paul
11 (16.2%)
Renate
5 (7.4%)

Totaal aantal stemmen: 67

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 54798 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2007, 11:45:55 »
Nadja!

Het viel me wel op dat we dit keer te maken krijgen met een groot kamp. Een groot kamp van 1 kandidaat die klaarblijkelijk veel houden van voetbal :P Dat zoveel mensen denken dat Dick de mol is.  ::oink::  ::rofl:: Afijn, je weet wat ze zeggen he? Wie het laatst lacht, lacht het hardst. Dus trek van mijn mening over Dick maar niks aan, kunnen jullie me na de finale wellicht gaan uitlachen. he Milouska kamp?  ::nieuwsgierig::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2007, 11:47:02 »
Voor het eerst ga ik nu compleet op mijn intuitie af. Bij Yvon Jaspers dacht ik het in de eerste aflevering al, maar liet ik mij afleiden door het nog leukere idee, dat Marc-Marie Huijbrechts een veel leukere mol zou zijn.

Bij Milouska Meulens dacht ik het na drie afleveringen, maar liet ik me echt op het verkeerde been zetten.

Maar nu, alsof het echt niet duidelijker kan, als je kijkt naar lichaamstaal en expressie is er maar een mol en dat is Renate. Ze kan zelfs haar lach niet inhouden als haar gevraagd wordt, dat ze wel van geluk mag spreken, dat ze toch nog in the game zit, ook al heeft ze alles op Sander gezet.

RENATE, wordt zij de slechtse mol allertijden?

Ik hoop van niet. Maar Milouska overtreffen is misschien ook wel een onmogelijke opgave.

Ik ga hiermee volledig akkoord. Ik vraag mij af - misschien is het maar ijdele hoop - of Renate geen 'hulpsint' annex bliksemafleider van de échte mol zou kunnen zijn. Ik weet dat er hier een paar seizoenen terug nogal wat believers van een dergelijk hulpmollen-scenario waren. Misschien heeft dit de makers van dit programma wel geïnspireerd?:)  

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Wie is de mol?
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2007, 13:13:56 »
  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: HEAR HEAR!!!!! Ik sluit me volledig bij je aan Lydiaatje !!! (behalve je vermoeden dat renate de mol is  ;) )
 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 16:09:12 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2007, 15:57:42 »
Jongens, jongens, meteen zo op Renate zitten bakkeleien. We hebben pas 1 aflevering gezien. Als ze de mol is kan ze nog makkelijk genoeg geniale molacties doen en boven George uitkomen. En misschien is het dit keer wel gewoon Karel. Of Sander. Natuurlijk is het Sander ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2007, 21:30:32 »
Uitslag vorige poll:

Wie is de mol?
Alex  8 (11.1%)
Dick  18 (25%)
Eva  5 (6.9%)
Inge  0 (0%)
Liesbeth  3 (4.2%)
Menno  13 (18.1%)
Nadja  5 (6.9%)
Paul  9 (12.5%)
Renate  11 (15.3%)

Totaal aantal stemmen: 72

We kunnen weer opnieuw stemmen.  :)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 12:57:37 door Han13 »

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wie is de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2007, 21:33:21 »
Nadjaaa ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol?
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2007, 21:34:38 »
Liesbeth.


Hm.. dat klopte dus niet. Dan kies ik nu: Alex. 8)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2007, 21:36:00 »
Renate is nu mijn mol  >:D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2007, 21:39:20 »
deze x toch ma inge.

opname en spel technisch gezien moet er wel iemand ja zeggen voor de 10duizend want anders wordt aflevering 2 wel heel saai en die abseil opdracht beknopt.

alhoewel inge gewoon te voor de hand ligt

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Wie is de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2007, 21:41:58 »
wat een flauwe opmerking weer, ik word een beetje moe van mensen die milouska nog steeds afkraken terwijl de meerderheid van molzoekers er flink is ingetuind en milous niet als mol kon aanwijzen en nu na de eerste aflevering al weer zeuren over de alweer  mogelijk verkeerd gekozen mol, zo gaat de lol van het zoeken naar de mol er een beetje af, laten we gewoon leuk met z`n allen zoeken naar de mol, dat alleen is al heel leuk, wie de mol ook is!! ik ben wel met je eens dat een leuke subtiele goed in de groepliggende mol het leukst is maar vind maar es elke keer zo`n mol dat valt nog niet mee!

en misschien is ze het wel niet maar ik ga wel voor Renate ze droeg zich heel verdacht!!

Ah, ik zie dat je mijn opmerking over Milouska anders interpreteert, dan ik hem bedoelde. Ik vond Milouska echt fantastisch! Op het moment dat zij naar voren stapte en niet Roderik Velo (want dat was mijn mol), viel ik echt van mijn stoel.

Ik ben overigens iedere keer bang, dat de mol te makkelijk zichtbaar is. Ik hoop dan ook echt, dat Renate het niet is. Ook in aflevering twee vertrouw ik haar voor geen meter. Ze heeft telkens een smalende lach, die lijkt te zeggen: ik kan eigenlijk helemaal niet liegen, maar ja, ik moet nou eenmaal want ik ben de mol.

Al is Nadja ook duidelijk aan het saboteren. Laten we hopen dat Eva de mol is. Die verdenk ik namelijk het allerminst.
C'est le Fruit!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2007, 21:46:02 »
Wie is volgens jou de mol? Ik ga voorlopig voor Dick. Heeft al wat verdachte zaken op zijn naam staan en daarnaast zegt mijn vrouwelijke intuitie dat ik 't voorlopig even in deze hoek moet zoeken.   ;)

't is niet Dick. Ik ga 'n vrij gekke switch maken naar Paul. Niet heel verdacht bezig, maar ik moet gewoon dit jaar ook 'n keer de 'de mol is de held'-theorie toepassen. Paul besluit in eerste instantie om niet te abseilen en heeft daarom later in de hand of er wel of niet 10.000 euro gewonnen gaat worden. Maar dan merkt hij dat Alex toch zeker niet gaat en kan hij zelf rustig gaan zonder dat 't invloed op 't wel of niet slagen van de opdracht gaat. Ondertussen is iedereen euforisch over hem, omdat hij tóch gegaan is. Iedereen ziet 'm als held, maar ondertussen komt er toch geen geld in de pot. En niemand verdenkt 'm, want hij heeft er immers z'n best gedaan om toch geld in de pot te krijgen.

Dit zelfde verhaal geldt overigens voor Eva, maar m'n gevoel gaat meer naar Paul momenteel.  :)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Wie is de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2007, 21:46:36 »
Jongens, jongens, meteen zo op Renate zitten bakkeleien. We hebben pas 1 aflevering gezien. Als ze de mol is kan ze nog makkelijk genoeg geniale molacties doen en boven George uitkomen. En misschien is het dit keer wel gewoon Karel. Of Sander. Natuurlijk is het Sander ;)

Laten we hopen dat het Sander is. Dat zou geniaal zijn. De truc dat de eerste afgevallen mol weer 'terugverdiend' kan worden, heeft de vorige twee jaar met Richard en Gijs iedere keer weer twijfel gezaaid of zij dan toch niet de mol zijn. Als ze die truc een derde keer uithalen, is de kans groot, dat niemand meer gelooft, dat dat de mol is.

Ach, we gaan het wel zien.
C'est le Fruit!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2007, 21:48:39 »
Renate, Nadja of Paul. Ik kan niet meer kiezen.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Wie is de mol?
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2007, 21:50:19 »
[knip]
Indd. Milous is niet de slechtste Mol, als Roderick-stemmer ben ik er volledig ingetuind. Nico is, hoe leuk ik hem ook vond, de slechtste Mol. En ik denk dat Paul de mol is.
Molloot sinds seizoen 4

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2007, 21:51:44 »
Ik ga ook voor Renate :D ;)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #35 Gepost op: 11-01-2007, 21:52:50 »
't is niet Dick. Ik ga 'n vrij gekke switch maken naar Paul. Niet heel verdacht bezig, maar ik moet gewoon dit jaar ook 'n keer de 'de mol is de held'-theorie toepassen. Paul besluit in eerste instantie om niet te abseilen en heeft daarom later in de hand of er wel of niet 10.000 euro gewonnen gaat worden. Maar dan merkt hij dat Alex toch zeker niet gaat en kan hij zelf rustig gaan zonder dat 't invloed op 't wel of niet slagen van de opdracht gaat. Ondertussen is iedereen euforisch over hem, omdat hij tóch gegaan is. Iedereen ziet 'm als held, maar ondertussen komt er toch geen geld in de pot. En niemand verdenkt 'm, want hij heeft er immers z'n best gedaan om toch geld in de pot te krijgen.


Ik vind dit wel erg op George lijken.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 21:53:51 door Han13, Reden: Quote gefixt »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de mol?
« Reactie #36 Gepost op: 11-01-2007, 21:54:23 »
Indd. Milous is niet de slechtste Mol, als Roderick-stemmer ben ik er volledig ingetuind. Nico is, hoe leuk ik hem ook vond, de slechtste Mol. En ik denk dat Paul de mol is.

Nico was beter dan Yvon, vond ik...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #37 Gepost op: 11-01-2007, 21:55:15 »
Twijfel heel erg tussen Paul en Menno, die elkaar trouwens ook verdenken :) . Heb toch maar Menno gestemd, gewoon qua gevoel.
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Wie is de mol?
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2007, 21:55:54 »
Nico was beter dan Yvon, vond ik...
Yvon had ik niet door.

@Han: Is ook mijn theorie  :D (Zie http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=27759.msg744565#msg744565)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 22:00:12 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol?
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2007, 21:56:17 »
Paul, gewoon omdat ik dit jaar geen zin heb aan zo'n overduidelijke Mol, en dat zijn Alex, Renate en Nadja. Ook al ben ik er wel weer bang voor  :-X
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta