Poll

Wie is de mol?

Eva
6 (8.7%)
Inge
47 (68.1%)
Paul
11 (15.9%)
Renate
5 (7.2%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: Wie is de mol?  (gelezen 58581 keer)

Offline wij2

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol?
« Reactie #160 Gepost op: 10-02-2007, 17:25:21 »
tis renate maar ben bang dat mijn theorie waar is weet wel cker..  enn dan weten jullie al hoe je de poll moet invullen.. want k weet alle afvallers op een rijtje  ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #161 Gepost op: 10-02-2007, 17:49:34 »
Het is de gewoonte dat dat dan ook met iedereen gedeeld wordt. Dus kom maar op.
The British are not impressed.

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
« Reactie #162 Gepost op: 10-02-2007, 17:50:03 »
eva of paul, neig meer naar eva !
nadja en renate, absoluut niet !!
dennis for mole !

Offline wij2

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 10-02-2007, 17:54:55 »
IK heb een forum gemaakt daarmee ;)

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 11-02-2007, 15:25:40 »
Nadja is de mol denk ik of Eva kan ook, maar eerlijk gezegd weet ik het niet.
Het is wel heel moeilijk om te zien wie de mol is eigenlijk zijn ze allemaal wel verdacht.
wie is de mol???
Nou ik denk dat ik het niet meer weet ::vergroot::  :) :-\\

Romy  ::schaam:: ::love:: ;D ::ok:: :) :D

Triomf!

Offline Loekoe

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 11-02-2007, 15:31:59 »
Als Nadja de mol is, wordt dit de laaste WIDM serie in Nederland.. Dan wordt het eerder: Wie is de slechste Mol?..

Ik zou het dan ook echt niet leuk vinden, maar stiekem denk ik van wel. Melouska was orgineel.. Maar dat Nadja dat OOK weer gaat doen. Vind ik echt flauw..

Offline romy de mol

• Forumlid
  • dick geeft rood!!!
« Reactie #166 Gepost op: 11-02-2007, 19:26:40 »
Als Nadja de mol is, wordt dit de laaste WIDM serie in Nederland.. Dan wordt het eerder: Wie is de slechste Mol?..

Ik zou het dan ook echt niet leuk vinden, maar stiekem denk ik van wel. Melouska was orgineel.. Maar dat Nadja dat OOK weer gaat doen. Vind ik echt flauw..

ja das wel waar ze doet precies het zelfde als dat milouska vorig jaar deet.
Alleen speelde milouska het veel beter,want ik dacht dat frederick de mol was!!
Dus als  nadja de mol is dan is ze een nul in de mol spelen!!!
 Maar vind ik wel dat   8)het heel goed doet!!!

Maar eerlijk gezegd vind ik het wel jammer dat dick er uit was ik gunde hem wel de plek bij de laatste drie,egt waar!!
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 19:29:10 door romy de mol »
nadja is mijn mol

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #167 Gepost op: 11-02-2007, 21:11:23 »
Alleen speelde milouska het veel beter,want ik dacht dat frederick de mol was!!

En ik dacht dat het Roderick was! Waarschijnlijk heb ik daarom telkens verkeerd gestemd!  ::) ;)

Maar ik begin steeds meer te voelen voor Eva als Mol.. Wat erg zeg, ik ga niet meer switchen. Het is Renate, Eva of Nadja. Nadja wil ik niet en Eva.. ik weet het niet meer..
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline MDM

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 11-02-2007, 21:39:49 »
Ik denk Eva, ik heb de andere kandidaten weggestreept. Niet dat ik Eva zulke verdachte dingen vindt doen, maarja

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #169 Gepost op: 11-02-2007, 21:59:48 »
Gevoelsmatig blijft Renate toch nog het meeste mijn mol.

Vooral in de filmpjes als ze alleen aan het woord is, dan zie ik haar heel slecht acteren. Als ze in het echt altijd zo is (en dus niet de mol is) en voor haar gevoel wel oprecht die filmpjes heeft ingesproken, dan liegt ze dus blijkbaar altijd.

Ik ben regisseur en ik eet echt mijn hoed op als Renate het niet is. Je ziet dat ze liegt.
C'est le Fruit!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 11-02-2007, 22:00:45 »
Ik verander momenteel met de dag, soms zelfs per uur, ik weet het echt niet meer. Op dit moment denk ik Eva.

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #171 Gepost op: 11-02-2007, 22:00:57 »
Maar na de laatste aflevering LIJKT het inderdaad alsof ze het toch NIET is :)

Ik ben zo in de war nu, maar ik vertrouw gewoon een seizoen blindelings eens op mijn gevoel. Zie ik meteen wat dat waard is :)
C'est le Fruit!

Offline Gaga

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 11-02-2007, 22:21:56 »
Sinds aflevering 3 zit ik op Eva en ik weet het zeker!  ::vergroot::
Inge kan het niet zijn, zij kwam twee keer tevoorschijn bij de liftopdracht, waarbij er foute antwoorden werden gegeven.
Renate ook niet, Dick is vol op haar gegaan maar ging eruit (geen zekerheid over die test natuurlijk, maar toch..)
Paul, ze konden het risico toch niet lopen dat hij die molboekjes niet te pakken zou krijgen?
Nadja...ik denk dat zei niet dom is en het spel gewoon heel goed speelt. Nadja houd ik als winnaar, zij zal Eva doorhebben.

Eva, ze ging toch abseilen om niet verdacht te zijn. Theorie 'held is de mol'. Ze wist bij de foto-opdracht dat Nadja het was. Het zou ZO opvallen als ze dat niet doorhad. Die 5000 euro mocht wel, er zat toch maar 2000 in de pot.
De muzikale hint van aflevering 6 slaat overduidelijk op Eva als mol. (zie de site van Heinz)

Ik kijk af en toe een aflevering terug en ik denk dat ik op het goede spoor zit. Het is natuurlijk ook maar hoe je ogen gericht staan. Van iedereen kun je dingen zeggen die verdacht zijn, maar deze overtuigen mij.

Oh en Veelodemol, ik dacht vorig jaar ook Roderick :)

Succes met mollen iedereen  ::zwaai::
Mijn mol: Roderick.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 12-02-2007, 00:39:12 »
Gevoelsmatig blijft Renate toch nog het meeste mijn mol.

Vooral in de filmpjes als ze alleen aan het woord is, dan zie ik haar heel slecht acteren. Als ze in het echt altijd zo is (en dus niet de mol is) en voor haar gevoel wel oprecht die filmpjes heeft ingesproken, dan liegt ze dus blijkbaar altijd.

Ik ben regisseur en ik eet echt mijn hoed op als Renate het niet is. Je ziet dat ze liegt.

Ik mag dan wel geen regisseur zijn, maar ik heb exact hetzelfde gevoel bij de biechts, tests, (totaal gebrek aan stress bij) executies en bij uitbreiding de ganse lichaamstaal van Renate. Het oogt gewoon ontzettend onnatuurlijk! Sinds aflevering twee is het voor mij zo klaar als een klontje dat zij de mol is. Ik vind het spijtig dat het op basis van lichaamstaal zo duidelijk is. Een mol hoor je enkel te ontdekken door verdacht gedrag in de opdrachten. En er vallen best wel behoorlijk wat verdachte zaken op ivm Renate, maar dat werd bij mij wel enorm 'gevoed' door haar lichaamstaal. Eens je op iemand begint te focussen dan valt werkelijk alles op en vallen alle puzzelstukjes mooi in elkaar. Anders zou het een stuk moeilijker geweest zijn om haar te ontmaskeren, want ze doet het niet slecht in de proeven. Ik hoop dan ook dat ze volgende keer een oudere mol kiezen, want rijpere mensen zullen zich volgens mij niet zo gemakkelijk laten betrappen op onnatuurlijke lichaamstaal. Schoolvoorbeelden hiervan zijn in mijn ogen Hugo (VL 2), Marc (VL 3) en George (NE 3). Emotionele intelligentie is immers ook een must voor een goede mol!     

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #174 Gepost op: 12-02-2007, 03:48:38 »
Let vooral ook op de biechten van Renate rond de veiling opdracht, dat is zooo'n molbiecht.
The British are not impressed.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 12-02-2007, 11:08:09 »
tis renate maar ben bang dat mijn theorie waar is weet wel cker..  enn dan weten jullie al hoe je de poll moet invullen.. want k weet alle afvallers op een rijtje  ;)

Je kunt maar beter niet al te zeker zijn van allerlei theorieën!
Volgens mij is Renate de mol niet omdat zij teveel opdrachten echt goed haar best heeft gedaan (zoals in de buggy met Alex). Ik denk dus dat het Inge is maar ik ben hier niet 100% zeker van en dat maakt dit spelletje zo leuk. Je blijft twijfelen.... ::zwaai::

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #176 Gepost op: 12-02-2007, 11:21:04 »
Je kunt maar beter niet al te zeker zijn van allerlei theorieën!
Volgens mij is Renate de mol niet omdat zij teveel opdrachten echt goed haar best heeft gedaan (zoals in de buggy met Alex). Ik denk dus dat het Inge is maar ik ben hier niet 100% zeker van en dat maakt dit spelletje zo leuk. Je blijft twijfelen.... ::zwaai::

In de buggy met Alex heeft ze haar best gedaan, omdat er dan geld in de pot zou komen zodat ze dat weer allemaal fijn konden uitgeven bij de veiling aan jokers en Paul ^^ Mollenstreek  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline romy de mol

• Forumlid
  • dick geeft rood!!!
« Reactie #177 Gepost op: 12-02-2007, 15:47:06 »
In de buggy met Alex heeft ze haar best gedaan, omdat er dan geld in de pot zou komen zodat ze dat weer allemaal fijn konden uitgeven bij de veiling aan jokers en Paul ^^ Mollenstreek  ::jaja::

nou ik weet niet of dat waar is want als ze het wel is dan is dat een goede theorie maar als het niet is dan had ze niet geweten dat dat geld weer weg ging.

Maar wat ik een mollenstreek vind is dat nadja de hele tijd zat te bieden
het geld werd daarom ook steeds minder
nadja is mijn mol

Offline MDM

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 12-02-2007, 17:05:51 »
Nadja geeft geen ene drol om het geld, als zij de mol is kijk ik volgend jaar niet

Offline PM

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 12-02-2007, 17:24:34 »
Ik zit op Paul, dus dat zal wel niet goed zijn.. *Denkt aan vorig jaar, Roderick*
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat