Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik volg dit topic al een tijdje met enige verbazing/verwondering/nieuwsgierigheid. Want wat is nou precies de theorie? Iedereen hier noemt allemaal blauwe dingen op, maar wat heb je er aan?Naar wat ik begrijp is de het idee erachter 'Iedereen die iets blauws krijgt is niet de Mol', toch? Maar iedereen heeft het blauwe mannetje gezien, behalve Paul. Dus Paul is de Mol, klaar! Maar toch staat er dat Paul afvalt als Mol (vanwege z'n blauwe blouse?). Misschien kan iemand me uitleggen wat precies de bedoeling is van deze 'theorie', want ik zie het nog niet zo eerlijk gezegd. Als degene die geen blauw iets krijgt de Mol is, hadden ze het blauwe mannetje toch beter in een rood/groen/geel/pimpelpaars met oranje stippen pak kunnen hijsen?
naast het overhemd van karel gaat het vooral over de andere blauwe dingen in de afleveringen. Tot nu toe:1: Nadja krijgt blauw boekje 2: Menno zit op een blauwe stoel3: Paul ziet als enige het blauw mannetje niet4: Alex en Eva zitten in het blauwe colour-therapy bad/Paul zit als enige niet in de blauwe auto
Volgens mij is er van buitenaf niet gestuurd dat Paul a) als laatste zou gaan en b) het Blauwe Mannetje niet zou zien. Als Menno een fout had gemaakt, had hij toch echt aan de slag gemoeten en was hij hem wel tegengekomen.
Dus als iedereen iets blauws krijgt en 1 persoon níet, dan valt deze af als Mol?En als niemand iets blauws krijgt en 1 persoon wél, valt deze ook af als Mol?Zoiets?
Paul droeg een knalblauw hemd aan tijdens de veiling.
Tot nu toe klopt het dus nog, oppassen dus of het donderdag groen wordt!
Deze foto vind ik wel verdacht
Dit bedoel je?
Nou ik denk niet dat ze precies bomen omkappen of afzagen om een M te krijgenhoort denk ik gewoon
Waarom moet ik nu aan een springende Astrid denken
Haha nee ik zie er ook niks in, maar omdat lola-aapje t een verdachte foto vond, ging ik zoeken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
728 gasten en 5 vaste bezoekers