Auteur Topic: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz  (gelezen 10595 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Gepost op: 15-01-2007, 14:30:30 »
Nieuwe Quiz: Wie is de Mol 2007 Quiz

De nieuwe quiz bestaat uit 20 vragen over de zevende serie Wie is de Mol van 2007. De quiz is een soort combinatie van een Wie is de Mol-test en executie.

Beantwoord je een vraag goed dan ga je door naar de volgende vraag. Aan het begin van de test krijg je 2 jokers. Beantwoord je een vraag fout dan ga je door naar de volgende vraag met een joker minder. Heb je geen jokers meer en beantwoord je een vraag fout dan krijg je een rood scherm en zul je opnieuw moeten beginnen!

Voordat je echt aan de quiz begint, is het verstandig om het aantekeningenboekje te bestuderen. Zodra je op het boekje klikt krijg je 1 minuut de tijd om het te lezen. Na elke 10 seconden wordt er automatisch naar de volgende pagina’s in het boekje gebladerd. Het is dus de kunst om zo snel mogelijk zoveel mogelijk feitjes te leren. Sommige feitjes in dit boekje zullen namelijk terugkomen in de quiz!

Lukt het jou om de quiz uit te spelen en een groen scherm te krijgen?

Klik hier om de quiz (als Power Point voorstelling) te downloaden.

Veel succes!
Heinz 8)

___

Hoi allemaal ::zwaai::

Ik heb met PowerPoint een Wie is de Mol-quiz gemaakt.

De quiz bestaat uit 40 vragen over de eerste zes series van Wie is de Mol en is een soort combinatie van een Wie is de Mol-test en executie.

Zodra een vraag verschijnt heb je 30 seconden de tijd om deze te beantwoorden. Geef je een fout antwoord of ben je niet snel genoeg, dan volgt de executie en heb je een kans van 1 op 3 om een rood scherm te treffen, waarna je opnieuw kan beginnen.

Tref je een groen scherm of beantwoord je een vraag direct goed, dan ga je door naar de volgende vraag.

Voordat je echt aan de quiz begint, is het verstandig om het aantekeningenboekje te bestuderen. Zodra je op het boekje klikt krijg je 1 minuut de tijd om het te lezen.

Na elke 10 seconden wordt er automatisch naar de volgende pagina in het boekje gebladerd. Het is dus de kunst om zo snel mogelijk zoveel mogelijk feitjes te leren. Sommige feitjes in dit boekje zullen namelijk terugkomen in de quiz!

Klik hier om de quiz (PowerPoint voorstelling) te downloaden.

LET OP: Wil je niet weten wie de Mollen van de oude series waren dan moet je quiz niet spelen!!!

Speel de Wie is de Mol testmuziek af tijdens het spelen van de quiz voor extra sfeer. Die muziek kun je hier downloaden.

Veel plezier met de quiz!
Heinz ;)

(Nog wat plaatjes van de quiz:)

« Laatst bewerkt op: 4-03-2007, 18:45:17 door Heinz »

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2007, 14:34:07 »
leuk idee Heinz!

Ik ga het eens proberen  ::ok::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2007, 16:22:25 »
Ik kwam tot vraag 36 ::)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2007, 16:50:17 »
Helemaal uitgespeeld bij de 2e keer ::trots::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2007, 16:52:50 »
Bij mij doet ie het niet  ::ohno::

Ik sla hem op en dan als ik erop druk dan staat er met welk progamma wilt u hem openen
:S

kan iemand zeggen wat ik verkeerd doe  ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2007, 16:57:01 »
Heb je een PowerPoint viewer?
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2007, 17:05:20 »
Heb je een PowerPoint viewer?

Ehh nee denk het niet  ::ohno::

Waar kan je die downloaden??? ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2007, 17:41:05 »
Hier kun je een PowerPoint viewer downloaden.

WorldExpress

  • Gast
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2007, 17:44:55 »
Bij mij doet ie het niet  ::ohno::

Ik sla hem op en dan als ik erop druk dan staat er met welk progamma wilt u hem openen
:S

kan iemand zeggen wat ik verkeerd doe  ::trots::
Heb je hem wel 'uitgepakt', zoals dat heet?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2007, 18:40:40 »
Jah maar als nog doet ie het niet...
Maar hij doet het al had powerpoint niet  ::regenboog::
maar heb net het spel gespeeld en HIj is Keigaaf ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2007, 18:05:50 »
maar heb net het spel gespeeld en HIj is Keigaaf ::ok::

Dank je! :D

Binnenkort zal ik trouwens het eerste deel van de WIDM 2007 Quiz maken, vraag 1/tm 20. Waarschijnlijk weer met aantekeningenboekje (als jullie dit een leuke toevoeging vinden) en in plaats van de keuze tussen de drie figuren krijg je 2 jokers. De vragen zal ik wel wat makkelijker maken dan vorig jaar, want dat was nauwelijks te doen. :P

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2007, 16:09:15 »
Leuk Heinz!!! :D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol Quiz
« Reactie #12 Gepost op: 2-02-2007, 10:11:26 »
Binnenkort zal ik trouwens het eerste deel van de WIDM 2007 Quiz maken, vraag 1/tm 20. Waarschijnlijk weer met aantekeningenboekje (als jullie dit een leuke toevoeging vinden) en in plaats van de keuze tussen de drie figuren krijg je 2 jokers. De vragen zal ik wel wat makkelijker maken dan vorig jaar, want dat was nauwelijks te doen. :P

Nieuwe Quiz: Wie is de Mol 2007 Quiz (Deel I)

De nieuwe quiz bestaat uit 20 vragen over de eerste vijf afleveringen van de zevende serie Wie is de Mol van 2007. De quiz is een soort combinatie van een Wie is de Mol-test en executie. Steeds worden er per aflevering 4 vragen gesteld. (Vragen 1-4 gaan over afl. 1, vragen 5-8 over afl.2, etc.)

Beantwoord je een vraag goed dan ga je door naar de volgende vraag. Aan het begin van de test krijg je 2 jokers. Beantwoord je een vraag fout dan ga je door naar de volgende vraag met een joker minder. Heb je geen jokers meer en beantwoord je een vraag fout dan krijg je een rood scherm en zul je opnieuw moeten beginnen!

Voordat je echt aan de quiz begint, is het verstandig om het aantekeningenboekje te bestuderen. Zodra je op het boekje klikt krijg je 1 minuut de tijd om het te lezen. Na elke 20 seconden wordt er automatisch naar de volgende pagina’s in het boekje gebladerd. Het is dus de kunst om zo snel mogelijk zoveel mogelijk feitjes te leren. Sommige feitjes in dit boekje zullen namelijk terugkomen in de quiz!

Lukt het jou om de quiz uit te spelen en een groen scherm te krijgen?

Klik hier om de quiz (als Power Point voorstelling) te downloaden.

Veel succes!
Heinz ::zwaai::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #13 Gepost op: 4-02-2007, 20:20:09 »
Heeft iemand 'm al (uit)gespeeld? ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2007, 20:48:55 »
Heeft iemand 'm al (uit)gespeeld? ;)

::zwaai::

Net nog, ik had het eerst nog niet gezien dat de quiz er was.

Ik heb 2 jokers gebruikt, maar het aantekeningenboek NIET gelezen ;D
Leuk gedaan!! ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2007, 20:52:47 »
Ik heb 2 jokers gebruikt, maar het aantekeningenboek NIET gelezen ;D
Leuk gedaan!! ::ok::

Dank je. :) Maar het aantekeningenboekje kan erg handig zijn; er staan maarliefst 10 antwoorden in, maar dan moet je wel snel kunnen lezen en goed kunnen onthouden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2007, 21:15:06 »
Dank je. :) Maar het aantekeningenboekje kan erg handig zijn; er staan maarliefst 10 antwoorden in, maar dan moet je wel snel kunnen lezen en goed kunnen onthouden.

Als ik het boekje zou lezen was het niet echt een quiz voor mij ;)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2007, 21:21:09 »
Heeft iemand 'm al (uit)gespeeld?

Yep. 1e keer: gestrand bij 12; 2e keer: 19; 3e keer: uitgespeeld (geen jokers over); 4e keer: uitgespeeld (alle jokers over). Ik heb net als Tinuzzz het aantekeningenboekje niet gebruikt, inderdaad is het leuker zonder. De meeste vragen waren gemakkelijk, alleen die over kleuren wist ik niet want daar let ik nooit op.
Leuke quiz! ::ok:: Is dat plaatje van het rode scherm ergens beschikbaar? Ik zoek er al een tijdje naar. Tegenwoordig doen ze geen full-screen rode schermen meer anders kon ik wel een screenshot van een aflevering maken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #18 Gepost op: 15-03-2007, 17:13:48 »
Nog maar een paar uurtjes tot de finale!! Maar wat doe je in die uurtjes? Speel de Wie is de Mol 2007 Quiz met 20 vragen over de afleveringen 1 tot en met 9! (Ook handig ter voorbereiding op de quiz zondag op de MolFanDag!) :D

Klik hier om de quiz (als Power Point voorstelling) te downloaden. Veel plezier! ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Nieuw: Wie is de Mol 2007 Quiz
« Reactie #19 Gepost op: 15-03-2007, 17:25:30 »
Leuk!  ::ok::

Maar heb je toevallig ook een niet-gezipte versie? M'n trial version van Winzip is verlopen en ik ben eigenlijk niet van plan een licensie te kopen...  ::schaam::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you