Auteur Topic: [Column] 'Over creativiteit (en molgekte) PART II' door Vveerraak  (gelezen 3739 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
hier kun je je reacties kwijt op de 2e column van Vveerraak
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Over creativiteit (en molgekte) PART II' door Vveerraak
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2007, 13:07:12 »
Vveerraak, je hebt een leuke, lange column geschreven. Weliswaar opgesplitst in 2 delen. Maar dat was ook wel zo overzichtelijk.  :) Vooral deze column vond ik leuk. Een beetje het hebben over de stille WIDM mensen en de anderen, die volop op fora posten  ::rofl:: Leuk geschreven!  ::ok::

Misschien een tipje om in je volgende column een van de nieuwe theorieën onder de loep te nemen? Zoals bijvoorbeeld de blauw theorie?  :P In combinatie met de tekening van Vriendlief, om maar iets te noemen. Ben er zeker van dat je daar ook weer een leuke column over kan schrijven.  ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Over creativiteit (en molgekte) PART II' door Vveerraak
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2007, 13:08:57 »
Erg leuke column ::ok::
Herkenbaar ook :P

Meestal roep ik gelijk 'Die is van de Mol' als iemand van de vorige series op TV komt ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Column] 'Over creativiteit (en molgekte) PART II' door Vveerraak
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2007, 16:13:34 »
Meestal roep ik gelijk 'Die is van de Mol' als iemand van de vorige series op TV komt ::rofl::
Haha ja, dat herken ik wel. Trouwens ook als er iemand van de huidige serie op tv is. "Misschien is hij/zij wel de mol!"
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] 'Over creativiteit (en molgekte) PART II' door Vveerraak
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2007, 11:59:30 »
 ::rofl:: Zo herkenbaar allemaal ::rofl::