Auteur Topic: WIDM-software om zelf test te maken  (gelezen 42897 keer)

Offline Levina

  • Forumlid
WIDM-software om zelf test te maken
« Gepost op: 4-02-2007, 17:38:23 »
Ik zag op internet deze site http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/widmhl/
Op deze site is een handleiding voor software om zelf een test te maken voor een wie is de mol-spel. Mijn vraag is: heeft iemand deze software, waar kan je deze krijgen, en heeft iemand zelf weleens een wie is de mol spel in elkaar gezet, en welke opdrachten had je verzonnen?

alvast bedankt!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2007, 18:07:48 »
Dat programma zal wel op http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/ staan, denk ik zo :P
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2007, 18:08:09 »
Hij is hier te vinden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2007, 18:23:14 »
Jah maar dat is niet echt de officiele Test van Wie is de mol

Die de kandidaten altijd maken....

Waar is die wel te vinden.....?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2007, 18:25:58 »
Moet je inbreken bij de Avro. Misschien staat hij ergens op een diskette daar.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2007, 19:16:04 »
Moet je inbreken bij de Avro. Misschien staat hij ergens op een diskette daar.
::rofl:: ::rofl::

dat kan jah :p
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2007, 19:50:24 »
Moet je inbreken bij de Avro. Misschien staat hij ergens op een diskette daar.
pfffff, dat jij het nog over diskettes hebt. Ik heb eens in wikipedia opgezocht wat dat ook weer zijn. Wat blijkt? Opslagmedium uit de vorige eeuw.........

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #7 Gepost op: 4-02-2007, 19:55:50 »
pfffff, dat jij het nog over diskettes hebt. Ik heb eens in wikipedia opgezocht wat dat ook weer zijn. Wat blijkt? Opslagmedium uit de vorige eeuw.........

::rofl::

Offline Levina

  • Forumlid
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #8 Gepost op: 4-02-2007, 21:59:50 »
Bedankt!  :)

Hebben jullie zelf weleens een WIDM-spel georganiseerd? Hoelang duurde deze en wat voor opdrachten hebben jullie toen gedaan? En.. wie was de mol?

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #9 Gepost op: 4-02-2007, 23:12:16 »

Offline sap

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #10 Gepost op: 5-02-2007, 11:03:38 »
Bedankt!  :)

Hebben jullie zelf weleens een WIDM-spel georganiseerd? Hoelang duurde deze en wat voor opdrachten hebben jullie toen gedaan? En.. wie was de mol?
Ik heb dat een tijd terug een keer als team-event met de collega's op het werk gedaan... Was maar 1 avond, maar we hebben toen eigenlijk grotendeels bestaande opdrachten een beetje aangepast aan de groep. We hadden vooraf met de mol een bespreking gehad, en ook de boel wa op voorhand opgejut door zo mailtjes te sturen vanop een "mol"-mailadres.
Het was een heel geslaagde avond...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2007, 00:30:11 »
Bedankt!  :)

Hebben jullie zelf weleens een WIDM-spel georganiseerd? Hoelang duurde deze en wat voor opdrachten hebben jullie toen gedaan? En.. wie was de mol?

Ja ik heb eens een groepje BN'ers opgetrommelt om naar Thailand te gaan, was in de zomer van 2006. Nadja Hüpscher was toen de mol. Erg leuke tijd. ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2007, 07:54:18 »
Ja ik heb eens een groepje BN'ers opgetrommelt om naar Thailand te gaan, was in de zomer van 2006. Nadja Hüpscher was toen de mol. Erg leuke tijd. ::jaja::

 ::rofl::  ::ok::

Hebben jullie zelf weleens een WIDM-spel georganiseerd? Hoelang duurde deze en wat voor opdrachten hebben jullie toen gedaan? En.. wie was de mol?

Ik wil graag ooit eens een WIDM op poten zetten. Maar het is toch wel lastig om tot zoiets te komen. Ik zou daarom een volledig online WIDM spel willen opstarten. Kunnen mensen zich inschrijven en als er 10 zijn kan je van start. Ik zie daar wel wat in. Zorg je ervoor dat je 11 accounts hebt, 10 voor de kandidaten, 1 voor jezelf als presentator. Met een account kan je dan memo's versturen en krijgen de kandidaten bijvoorbeeld na 3 afleveringen berichten van de mol.

Of dan laat je hen het toestaan een molboekje bij te houden en dan word ie gestolen van hun account :P Of je organiseert online een veiling, noem maar op.  :D Ik heb zat ideeen hiervoor.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2007, 13:12:29 »
Ik wil graag ooit eens een WIDM op poten zetten. Maar het is toch wel lastig om tot zoiets te komen. Ik zou daarom een volledig online WIDM spel willen opstarten. Kunnen mensen zich inschrijven en als er 10 zijn kan je van start. Ik zie daar wel wat in. Zorg je ervoor dat je 11 accounts hebt, 10 voor de kandidaten, 1 voor jezelf als presentator. Met een account kan je dan memo's versturen en krijgen de kandidaten bijvoorbeeld na 3 afleveringen berichten van de mol.

Of dan laat je hen het toestaan een molboekje bij te houden en dan word ie gestolen van hun account :P Of je organiseert online een veiling, noem maar op.  :D Ik heb zat ideeen hiervoor.
Wordt ook al vaak gedaan, ik doe momenteel mee aan zo'n online-mol, georganiseerd door Giorgio van dit forum, maar dan op een ander forum ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2007, 20:38:22 »
Oja, dat programma heb ik  ;D

Maar het werkt niet helemaal perfect. Soms wil degene met de vrijstelling er nog wel eens uitvliegen  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2007, 20:41:05 »
Oja, dat programma heb ik  ;D

Maar het werkt niet helemaal perfect. Soms wil degene met de vrijstelling er nog wel eens uitvliegen  :P

Als je daarmee de test het slechts maakt inderdaad. Iemand met een vrijstelling moet je de test gewoon niet laten maken ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2007, 20:46:11 »
Als je daarmee de test het slechts maakt inderdaad. Iemand met een vrijstelling moet je de test gewoon niet laten maken ;)
Weet ik, dat doe ik ook niet  :P Maar er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Één keer heeft die doodleuk iedereen van boven naar beneden een rood scherm gegeven  ::) ::rofl::

Maar goed, misschien heb ik wel een slecht bestand ofzo  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2007, 20:47:02 »
Weet ik, dat doe ik ook niet  :P Maar er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Één keer heeft die doodleuk iedereen van boven naar beneden een rood scherm gegeven  ::) ::rofl::

Maar goed, misschien heb ik wel een slecht bestand ofzo  :P

Whahaha serieus?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Denk je is in dat dat gebeurt tijdens een echt molspel ::rofl:: ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2007, 21:09:13 »
Whahaha serieus?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Denk je is in dat dat gebeurt tijdens een echt molspel ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: dan zou het echt een fiasco worden  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-software om zelf test te maken
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2007, 21:18:12 »
 ::rofl:: Alle kandidaten naar huis.  ::rofl:: Die mol schrikt zich rot als ie een rood scherm krijgt... 'Ja, maar.... ik was toch de mol??"  :\'( ::rofl::