Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol dvd's  (gelezen 45153 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Gepost op: 5-02-2007, 00:25:56 »
Hallo allemaal,

Lutek en ik zijn de grote gekken die weer voor de echte WIDM-fans dvd's gaan kopiëren. Met dit huidige seizoen, komen we uit op totaal 19 WIDM-series.

Welke seizoenen zijn er beschikbaar?

* Nederland - Seizoen 1 t/m 7 (de nieuwe komt er dus ook aan)
* België - Seizoen 1 t/m 3
* Engeland - Seizoen 1 en 2
* Australië - Seizoen 1 t/m 5
* Amerika - Seizoen 1 en 2


Wat zijn de kosten van deze geweldige actie, en waarom zo goedkoop/duur?

De dvd's gaan €3,- per stuk kosten. De meeste series bevatten 2 dvd's, behalve beide Amerikaanse series en Nederland seizoen 5.
Over de slechts €3,- kunnen Lutek en ik kort zijn. Uiteraard houden we er een klein zakcentje aan over, maar vergeet niet dat het vreselijk veel vrije tijd kost, om over de stroom- en dvd-branderkosten niet te spreken. Ons doel is om zoveel mogelijk echte WIDM-fans aan series te helpen, voor een zo laag mogelijke prijs, dus dat zakcentje is een bijzaak.


Tot wanneer kan ik mijn bestelling opgeven, en hoe gaat dit in z'n werk?

Je stuurt mij een e-mail naar arcobroek apestaartje hotmail.com, met daarin je defintieve bestelling + adresgegevens. Vervolgens krijg je een bevestiging via de e-mail terug. Als de bestelling klaar is, wordt er nogmaals een e-mail gestuurd, waarin staat hoeveel geld je dient over te maken en uiteraard hierbij het rekeningnummer. :) Na het ontvangen van het geld,  worden alle dvd's normaal gesproken opgestuurd, uiteraard mag je de bestelling ook bij mij of Lutek thuis in Rotterdam ophalen.

De bestelling kan je opgeven tot zondagavond 18 maart, om 0.00 uur. Tevens is deze dag de Molfandag, ook op de Molfandag kan je je bestelling opgeven. Op de Molfandag worden geen dvd's meegenomen, na goed overleg met Lutek. De dvd's worden vanaf 19 maart gebrand, dus ook na 19 maart verstuurd.


Hoe is de kwaliteit van de dvd's?

De kwaliteit is helaas wisselend, aangezien er een aantal series met de videorecorder is opgenomen. België 1 is van de minste kwaliteit, maar na een tijdje zie je dit niet meer en wordt het iets beter. De nieuwste series zijn met een dvd- of harde schijfrecorder opgenomen en dat is een stuk beter. Het geluid is in alle gevallen prima.


Waar kan ik nog vragen stellen?

In dit topic mag je alle vragen stellen, als je maar geen bestellingen plaatst hier, die worden niet geaccepteerd.



We hopen op een grote opkomst, en dat jullie vooral gaan genieten van de dvd's van dit fantastische programma.



* Update 6 februari 19.15 --> BBC seizoen 1 en 2 zijn beiden ook op 2 dvd's te verkrijgen, ipv 3. :)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2007, 17:37:45 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2007, 00:31:47 »
ik heb ze allemaal al.  ::)
tenminste, degenen die ik wil hebben.

belgie 1 stoort ontzettend.. zo erg, dat ik er niet eens aan begin. maar dat is natuurlijk aan ieder de keus.  :)
verder heb ik geen vragen hoor, meneer.  :)

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2007, 08:37:08 »
Aangezien je ze ook bij jullie thuis op zou kunnen halen is het misschien makkelijk om te weten in welke plaatsen jullie wonen ;). Dus dat is mijn vraag van vandaag ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2007, 10:32:51 »
rotterdam wonen ze, en neen ... ik was nou niet vna plan om daar heen te reizen !
dennis for mole !

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2007, 14:44:21 »
Goeie actie jongens  ::ok:: ::ok::

Een vraagje: Hoeveel zijn de verzondkosten ongeveer?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2007, 18:33:32 »
www.tntpost.nl voor alle tarieven, weeg een DVD'tje op, en reken het zo uit. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2007, 21:17:51 »
Goed initiatief. Ik denk er nog even over na. :)
Achteloos...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #7 Gepost op: 6-02-2007, 18:32:57 »
De bestellingen druppelen langzaam binnen, maar ik verwacht er nog veel meer. Kom op mensen! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2007, 15:58:46 »
ik ga ze voor mij verjaardag vragen :D  denk ik :D

Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #9 Gepost op: 7-02-2007, 17:40:28 »
Ik wil ik wil ik wil!  ;)
Maar kan iemand me vertellen welke series ik echt moet zien? Want om ze nou allemaal te bestellen, dan wordt het alsnog een dure grap.. ::tandpastasmiley::
Ik heb de BN'er series NL gezien, de rest nog niet...en het gaat me om de vlaamse en nederlandse series. Wie helpt?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #10 Gepost op: 7-02-2007, 17:42:16 »
Ik wil ik wil ik wil!  ;)
Maar kan iemand me vertellen welke series ik echt moet zien? Want om ze nou allemaal te bestellen, dan wordt het alsnog een dure grap.. ::tandpastasmiley::
Ik heb de BN'er series NL gezien, de rest nog niet...en het gaat me om de vlaamse en nederlandse series. Wie helpt?
simpel antwoord: de rest van de nederlandse en de vlaamse series!
Tell me what your telescope says

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #11 Gepost op: 7-02-2007, 19:41:50 »
simpel antwoord: de rest van de nederlandse en de vlaamse series!

Helemaal mee eens hoor, de Nederlandse en Belgische series zijn stuk voor stuk erg leuk, al schieten NL3 en België 2 er voor mij bovenuit. Maar NL 1, 2 en 4 zijn ook super, evenals België 1 en 3. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #12 Gepost op: 7-02-2007, 20:33:21 »
Hoe zijn de engelstalige series? Een beetje vergelijkbaar met de NL-serie of is het daar bijna een *totaal* ander programma?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #13 Gepost op: 7-02-2007, 21:02:13 »
Hoe zijn de engelstalige series? Een beetje vergelijkbaar met de NL-serie of is het daar bijna een *totaal* ander programma?

Ja precies zou ik ook graag willen weten. Zit erover te denken om alles te bestellen. Ik bedoel, voor een eigenlijk louzy € 57 heb je alles! Is wel ex verzendkosten....

Vraag 2: zit er mooi hoesje omheen? Niet dat dat erg belangrijk is maar staat mooier in de kast  ::hypocriet::

Vast bedankt. Super actie!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #14 Gepost op: 7-02-2007, 21:04:30 »
Ja precies zou ik ook graag willen weten. Zit erover te denken om alles te bestellen. Ik bedoel, voor een eigenlijk louzy € 57 heb je alles! Is wel ex verzendkosten....

Vraag 2: zit er mooi hoesje omheen? Niet dat dat erg belangrijk is maar staat mooier in de kast  ::hypocriet::

Vast bedankt. Super actie!

er zit zo'n flexibel plastic hoesje om.. dus niet zo'n stevige.
ik heb ze allemaal in een cd hoes zitten, blijven ze lang houdbaar.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #15 Gepost op: 7-02-2007, 22:40:13 »
Citaat
Hoe zijn de engelstalige series? Een beetje vergelijkbaar met de NL-serie of is het daar bijna een *totaal* ander programma?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze nog niet compleet gezien heb, maar wat ik er van zag, dat zag er prima uit! ::ok::

Citaat
Ik bedoel, voor een eigenlijk louzy € 57 heb je alles! Is wel ex verzendkosten....

19 seizoenen totaal, 2 daarvan met 3 dvd's. 17 x 2 = 34 en 2 x 3 = 6, 34 + 6 = 40 dvd's en dat x 3 = €120,-  Maar dat is nog niet duur natuurlijk voor zoveel dvd's, met daarop een geweldig programma. :)

Citaat
zit er mooi hoesje omheen? Niet dat dat erg belangrijk is maar staat mooier in de kast  ::hypocriet::

Er zit een plastic hoesje omheen, voor echte dvd-doosjes moet je zelf regelen. Bijvoorbeeld goedkoop te krijgen op www.opus.nl ::vergroot:
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 00:06:50 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2007, 11:38:39 »
ik wil serie 6 , dan heb ik ze compleet .... kan ik ze van het weekend bij je ophalen arco ? :p :p
dennis for mole !

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2007, 13:02:26 »
Hoe zijn de engelstalige series? Een beetje vergelijkbaar met de NL-serie of is het daar bijna een *totaal* ander programma?

Ik heb de  Australië seizoenen 2 & 3 gezien (ooit gedownload met Bittorrent) en ben nu op Youtube VS seizoen 2 aan het kijken. Wat me vooral opvalt zijn de extreem hoge bedragen die worden uitgedeeld (wat in NL het bedrag van de finalepot is, kan in VS gewonnen worden met 1 opdracht) en de scheutigheid met vrijstellingen. Iedere aflevering krijgt iemand wel een vrijstelling -> interessant trouwens in het licht van de 'Afwijken van het format'-discussie. Persoonlijk vind ik de Nederlandse versies leuker en dat komt vooral door de montage. In Australië en VS zit er steeds reclame tussen (maar die is er in de digitale versie natuurlijk uitgeknipt) en in Nederland is alles wat 'filmischer' in beeld gebracht. Biechtmomenten worden in NL ook door heel het programma geknipt, terwijl die in VS & Australië op vaste plekken achter elkaar zitten. Daarnaast maken zij ook gebruik van vaste tunes en geen filmmuziek, zoals in Nederland. De presentatoren van Australië en VS zijn wel erg leuk: ze hanteren meer de Angela-methode en staan echt middenin de groep. Zo dineren ze ook vrijwel altijd met de kandidaten en wordt Anderson Cooper (van de Amerikaanse versie) bij een opdracht ook nog een keer door kandidaten in het water gegooid.  ::rofl::

Conclusie: als echte fanaat vind ik het zeker leuk om ze te zien, maar de Nederlandstalige zijn toch leuker. Verder vind ik het, vooral in het begin, moeilijk om betrokken te raken bij de kandidaten. De groep is in de eerste aflevering dan ook veel groter (14 mensen geloof ik). Misschien heeft dat ook wel te maken met de taalbarrière, waardoor je bepaalde grappige momenten minder goed begrijpt. Seizoen 2 van Australië (-> ik zat er compleet naast!) en Amerika kan ik je aanbevelen. Verder heb ik begrepen dat seizoen 4 van Australië heel erg goed & mysterieus is. Seizoen 5 van Australië zou ik niet kiezen, want dat is met een andere presentator en daar was men niet erg tevreden over....
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 13:05:06 door honeymaker »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #18 Gepost op: 13-02-2007, 17:41:13 »
Er zijn al heel wat bestellingen binnengekomen, maar er mogen nog veel meer bestellingen komen hoor. :)

Uiteraard kan je er ook nog over nadenken, op de MFD mag het ook nog. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #19 Gepost op: 13-02-2007, 20:30:48 »
Mischien stomme vraag, maar zijn de series die jij op dvd hebt ondertiteld? (de buitenalndse dan uiteraard  ;D)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in