Auteur Topic: Wat betekenen de uitdrukkingen als "Karel heeft het voor elkaar"?  (gelezen 14910 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat betekenen de uitdrukkingen als "Karel heeft het voor elkaar"?
« Reactie #40 Gepost op: 17-03-2007, 00:22:38 »
Maar niet helemaal, want Karel moet wel degelijk het veld ruimen.

Maar niet ipv Sander...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat betekenen de uitdrukkingen als "Karel heeft het voor elkaar"?
« Reactie #41 Gepost op: 17-03-2007, 13:07:59 »
De gekleurde boekjes moeten ook een hint vormen, of onderdeel daarvan uitmaken. Ik heb er nog geen idee van wat dan, dus ben benieuwd :P

Tja ik begin nu toch te vrezen dat dat een dwaalspoor was???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat betekenen de uitdrukkingen als "Karel heeft het voor elkaar"?
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2007, 13:18:21 »
Ik heb het idee dat de opdrachten in elkaar gegrijpen, en samenhangen met de handenhint van Inge.

En dat er dus verder niets achter zit. Je zet jezelf eigenlijk op een verkeerd spoor door in een bepaalde serie te zoeken naar hints die al eerder zijn gebruikt. Een voorbeeld: in serie 5 deed de term HULPMOL zijn intrede. Dat was min of meer toeval, want de kandidaten gedroegen zich als mol. En dus gingen hele hordes fans in serie 6 op zoek naar de hulpmollen. Die vonden ze dus niet, omdat ze er niet waren, en eigenlijk nooit zijn geweest, het was slechts een term.

Vorig seizoen was er de theorie van de afwijkende kleuren. En wat zien we? Seizoen 7 gaan fans op zoek naar afwijkende kleuren. Die waren er wel, maar hadden dit keer dus geen betekenis.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat betekenen de uitdrukkingen als "Karel heeft het voor elkaar"?
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2007, 14:14:17 »
Ik heb het idee dat de opdrachten in elkaar gegrijpen,

Hmm ik zie dat hulpmol verhaal niet want de kleuren gaan puur van de regie uit, daar zit 100% sturing wie een rood boekje krijgt bijv. dus heeft niets met percepties te maken.

Maar akkoord, het kan prima een dwaalspoor zijn, ik denk alleen niet dat dat echt nodig is want alle vorige mollen zijn pas in de finale geheel of deels ontmaskerd, het blijkt voor de kandidaten zeer moeilijk de mol te vinden.

Ik vind dat verhaal van Karel dat het NIET slim is in de 5e ronde nog te spreiden onzin. Als Alex bijv. bij zijn 3 a 4 mollen Inge had zitten was hij gebleven! Al die tests zijn gemaakt met vaak wel 17 of 18 van de 20 fout als het niet erger was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)